Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 590324 | Tags:

[Interview] Marjolijn Meynen over terug naar de essentie met de Bijenkorf
22-02-2021 | 14:27:00
Marjolijn Meynen is Chief Marketing Office bij de Bijenkorf. Bij Marketing Report Radio vertelt ze over de rol van kunst en cultuur bij de Bijenkorf, door de tijden heen gasten bedienen, duurzaamheid en terug naar de essentie
Merkle strategisch paid search partner van de Bijenkorf
12-08-2020 | 14:55:00
De Bijenkorf heeft Merkle Nederland gekozen als de strategische partner voor Search Engine Advertising en data, technologie en optimalisatie, met focus op Nederland en de uitrol naar andere markten
Dept ontwikkelt digitale expositie 150 jaar Bijenkorf
09-03-2020 | 09:30:18
Dept heeft samen met de Bijenkorf een website ontwikkeld die het 150-jarig bestaan van het warenhuis viert. De website laat de verschillende decennia zien middels illustraties, motion en geluidsfragmenten
Bijenkorf brengt marketingbudget terug: geen Turn on the Lights
18-11-2019 | 07:45:00
De Bijenkorf heeft tientallen medewerkers wegbezuinigd en de jaarlijkse lichtshow Turn on the Lights in Amsterdam geschrapt. Dit schrijft het Financieele Dagblad op basis van uitgelekte documenten van het warenhuis
De Bijenkorf stopt per 2020 met verkoop producten van exotische huiden
10-04-2019 | 15:23:00
De Bijenkorf stopt per 2020 met de verkoop van producten die zijn gemaakt van exotische huiden en scherpt hiermee zijn dierenwelzijnsbeleid aan
De Bijenkorf onthult etalages feestseizoen
06-11-2018 | 11:10:00
De Bijenkorf onthulde begin november de etalages voor het feestseizoen met dit jaar als thema: Make classic fantastic. Via augmented reality komen de etalages tot leven. Hierin speelt Bobbie de Beer de hoofdrol. Bobbie helpt in de gehele campagne

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie