nieuws
Tag Resultaten
[CMTA] The Post: Eneco eMobility
Het inzetten van Bingemarketing om de inhoudelijke merkbekendheid van Eneco eMobility te vergroten en daarmee het slimste laadnetwerk te zijn. Eneco eMobility is een aanbieder van faciliteiten om snel, makkelijk en duurzaam je auto te kunnen laden
[Interview] Tobias Wilbrink: Onze commercial is perfecte showcase voor Eneco en AdGreen
Tobias Wilbrink studeerde Strategic Leadership Towards Sustainability, is Eco-Consultant voor het Filmfonds, producer en medeoprichter van AdGreen.NL dat zich inzet voor verduurzaming van de Nederlandse contentproductie-industrie
Publicis Groupe ondersteunt Eneco met strategie, campagne en communicatie bij de ambitie om in 2035 klimaatneutraal te zijn
Eneco kiest voor Publicis Groupe om samen te werken aan de merkpositionering en de bijbehorende cross-mediale campagnes binnen Nederland en België
Eneco voor het eerst volledig commercieel met verkoop aan Mitsubishi Coporation/Chubu
Eneco is sinds 25 maart 2020 voor het eerst volledig commercieel geworden met de verkoop aan Mitsubishi Corporation (80 procent) en Chubu Electric Power Co (20 procent). Eneco is daarmee volledig in Japanse handen gekomen
Louise Meijer (VodafoneZiggo) en Machiel Bolhuis (Eneco) treden toe tot bestuur bvA
Op de Algemene Ledenvergadering van bvA van 15 mei jongsleden stemden de leden in met de benoeming van twee nieuwe bestuursleden. Louise Meijer, Director Brand & Communications VodafoneZiggo en Machiel Bolhuis, Advisor Regulatory Affairs Eneco, treden toe tot het bestuur van BVA.
Vernieuwde visuele identiteit Eneco door Matters Most
Matters Most startte begin 2018 aan de opdracht, met als uitgangspunt het ontwikkelen van een stijl die warmte uitstraalt en toegankelijk blijft voor een groot publiek. Het nieuwe merk komt tot leven op alle platforms van Eneco