nieuws
Tag Resultaten
ING Nederland en ING België kiezen TWBA\Neboko en TBWA\Brussel als creatieve partners
ING België en ING Nederland hebben TBWA\Neboko in Nederland en TBWA\Brussel verkozen als creatieve partners voor alle externe campagnes in beide landen. ING werkte de afgelopen 12 jaar samen met Wunderman Thompson
ING lanceert campagne: Alles in de hand
ING heeft een campagne gelanceerd onder de noemer Alles in de hand. In de campagne staat centraal dat ING mensen helpt om in charge te zijn over hun bankzaken zodat deze zich vrij voelen om te doen wat men écht belangrijk vindt.
[Interview] Nanne Bos over Do Your Thing bij ING
ING lanceerde zijn nieuwe slogan en merkgedachte Do Your Thing. Het merk ING is wereldwijd uniform gemaakt. We spraken Nanne Bos, global head of brand management bij ING
Do your thing nieuwe slogan en merkgedachte ING
ING heeft een andere merkrichting gekozen met de slogan Do your thing. De bank wil laten zien dat ze mensen in staat stelt mensen een stap voor te blijven en ze aan te moedigen meer dingen te doen die hen raken
ING en EIB stellen 400 miljoen euro beschikbaar voor duurzame investeringen
ING en de Europese Investeringsbank hebben 400 miljoen euro beschikbaar gesteld voor duurzame investeringen in Nederland, België en Luxemburg
[Onderzoek] KPN sterkste merk in Nederland; Shell heeft grootste merkwaarde
KPN is het sterkste merk in Nederland. Shell is in de Top 50 het merk met de grootste merkwaarde. Wereldwijd is Shell het 26 grootste merk op aarde
DOOH-campagne ING rondom WK vrouwenvoetbal
ING heeft tijdens de WK Vrouwenvoetbal een DOOH-campagne bij ExterionMedia laten lopen. Op digitale schermen op NS-stations en in winkelcentra kwamen belangrijke momenten uit het toernooi voorbij
Autoriteit Persoonsgegevens waarschuwt banken betaalgegevens niet zomaar te gebruiken
Banken mogen hun klanten niet zomaar gepersonaliseerde aanbiedingen sturen op basis van hun betaalgegevens. De Autoriteit Persoonsgegevens roept alle banken daarom op om goed te kijken naar hun beleid rond direct marketing
ING Betaalverzoek mogelijk voor onder andere klanten Albert Heijn en donateurs Cordaid
Wie bestellingen van IKEA thuis laat bezorgen, kan binnenkort ook eenvoudig en snel aan de deur afrekenen met een ING Betaalverzoek. De introductie hiervan volgt op een succesvolle pilot waarmee IKEA en ING de afgelopen maanden hebben proefgedraaid. Ook Albert Heijn draaide een proef met het aan de deur afrekenen
[Forum] Hoe komt ING van het maffia bank imago af?
We hadden natuurlijk al de bankencrisis waarbij burgers met frisse tegenzin met miljarden euro's onze systeembanken overeind hielden die zich hadden vergaloppeerd in dubieuze financiële producten waarvan ze zelf niet wisten hoe ze in elkaar zaten
[Interview] Steven Sedee (ING) over ING Only Football
Vaderdag stond voor ING en ruim 700 kinderen in het teken van de ING Only Football Fandag, een prominent onderdeel van hun sponsorcampagne. Hoe, wat en waarom bespreken wij met Steven Sedee, manager Sportsponsoring bij ING
ING vertaalt YouTubekanaal door naar event: ING Only Football Fandag
ING organiseerde in het Amsterdamse Olympisch Stadion de ING Only Football Fandag, waarbij meer dan 700 kinderen aanwezig waren. De Fandag is prominent onderdeel van de sponsorcampagne