nieuws
Tag Resultaten
ON A DAILY BASIS wordt official creative supplier van de KNVB
KNVB en ON A DAILY BASIS (ODB) hebben een overeenkomst gesloten waarin de reeds bestaande samenwerking verder wordt geïntensiveerd. Vanaf heden mag ODB zich official creative supplier noemen
KNVB en partners transformeren Johan Cruijff ArenA tot ‘Huis van Oranje’ tijdens WK voetbal 2022
De KNVB organiseert tijdens het WK 2022 in samenwerking met partners Albert Heijn, Bitvavo, Coca-Cola, Heineken, ING, KPN, Nike, Staatsloterij, TOTO en Volkswagen een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven
KNVB wint Cross Media Event Award voor UEFA Futsal EURO 2022
UEFA Futsal EURO 2022 | KNVB is Cross Media Event van het Jaar 2022. De KNVB kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam
UEFA Futsal EURO 2022 Cross Media Event 2022
De twee nominaties voor Cross Media Event 2022 zijn bekend. Welk event wordt de opvolger van Wellant Live
AD mediapartner van het EK Zaalvoetbal
AD is oficieel mediapartner geworden van UEFA Futsal EURO 2022, oftewel het EK Zaalvoetbal. Met de samenwerking willen AD en UEFA zaalvoetbal, internationaal bekend als Futsal, onder de aandacht brengen bij het grote publiek
KNVB lanceert campagne om amateurvoetballers voor te bereiden op komend seizoen
De KNVB lanceert in samenwerking met Blauw Gras een social campagne om amateurvoetballers klaar te stomen voor de eerstvolgende wedstrijd. De herkenbare spelers - die iedereen die op de amateurvelden speelt, kent - staan centraal
KPN en KNVB verlengen partnership tot 2023
KNVB en KPN hebben de jarenlange samenwerking opnieuw verlengd tot 2023.
Vertigo 6 aan de slag voor UEFA Futsal EURO 2022
Na een uitgebreide pitch kiest de organisatie van UEFA Futsal EURO 2022 voor Vertigo 6 als pr- en marketingbureau voor het Europees kampioenschap zaalvoetbal in Nederland. Vertigo 6 versterkt de organisatie met digital marketing, influencermarketing en pr voor het toernooi
Fan Connector brengt Nederland coronaproof bij elkaar tijdens EK
De officiële spectacular van Speelstad Amsterdam voor EURO 2020 is gelanceerd: de Fan Connector. Via zes unieke connectors kunnen fans vanaf vandaag dag en nacht met elkaar een gesprek voeren over voetbal
KNVB en Oranje Fonds lanceren documentaire Jouw Club voor Iedereen
De KNVB en het Oranje Fonds lanceren de documentaire Jouw club voor iedereen, waarin diverse bijzondere verhalen uit het amateurvoetbal aan bod komen. De film is de hele maand juni te zien via de digitale kanalen van KPN
KNVB gaat voor een CO2-reductie van minstens 20 procent in het voetbalverkeer
De KNVB en partners ENGIE en Volkswagen willen een CO2-reductie van minstens 20 procent in het voetbalverkeer in 2023 bereiken. Deze ambitie is uitgesproken in het kader van de nieuwe campagne van het mobiliteitsprogramma GO
KNVB en Heineken verlengen partnership voor vijf voetbalseizoenen
Voetbalbond KNVB en bierbrouwer Heineken verlengen hun samenwerking tot en met 2024. Daarnaast is niet Amstel maar Heineken 0.0 tijdens de TOTO KNVB Bekerfinale komend seizoen prominent aanwezig
EURO 2020 Amsterdam lanceert kick-offvideo
EURO 2020 Amsterdam lanceert een korte film als kick-off van de kaartverkoop op 12 juni 2019. Vanwege het zestigjarig jubileum van het EK wordt het evenement in twaalf verschillende landen gehouden
Calvé partner van KNVB
Calvé is partner geworden van de KNVB. De samenwerking wordt afgetrapt met een zoektocht naar Ballenmeiden voor de oefenwedstrijden van de OranjeLeeuwinnen in april en juni 2019
KPMG zet 3sixtyfive in voor start-up challenge Johan Cruijff ArenA
3sixtyfive heeft een internationale campagne ontwikkeld om op zoek te gaan naar de beste oplossingen voor het verbeteren van de bezoekerservaring binnen Johan Cruijff ArenA. Dit in opdracht van KPMG