nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Senior Research Consultant
MarketResponse is per direct op zoek naar een Senior Research Consultant
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Research Consultant
MarketResponse is per direct op zoek naar een Research Consultant
[Vacancy] MarketResponse has a position for Data Engineer
MarketResponse is directly looking for a Data Engineer
[Vacancy] MarketResponse has a position for Senior C# Developer
MarketResponse is directly looking for a Senior C# Developer
[Vacancy] MarketResponse has a position for Senior PHP Developer
MarketResponse is directly looking for a Senior PHP Developer
[Vacatures] Reputations zoekt een Trafficmanager (32/40 uur)
Reputations is per direct op zoek naar een Trafficmanager (32/40 uur)
[Vacancy] MarketResponse has a position for Product Owner / Team Lead Development
MarketResponse is directly looking for a Product Owner / Team Lead Development
[Vacancy] MarketResponse has a position for Full Stack Developer
MarketResponse is directly looking for a Full Stack Developer
[Vacancy] MarketResponse has a position for Functional Application Manager
MarketResponse is directly looking for a Functional Application Manager.
[MarketingReport Radio] Jos Frijters (MarketResponse) over datagedreven marketing
Jos Frijters is CMO bij MarketResponse. We spreken hem over de overname van Reputations door MarketResponse en de kracht van datagedreven marketing
[Interview] Nicole Scheffers (De Efteling): We doen waar we goed in zijn: onze gasten betoveren
En toen... was de Efteling weer het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Het attractiepark ging de afgelopen vijf jaar als een Python door de ranglijst.
De Efteling is het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
De Efteling is uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland van 2023. De winnaar en de tien branchewinnaars zijn donderdag 11 mei 2023 in Utrecht bekendgemaakt
Carole Ravenshorst over klantvriendelijkheid bij CliniClowns
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. CliniClowns is genomineerd in de categorie goede doelen.
Maarten Limmen over klantvriendelijkheid bij ICS
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. ICS is genomineerd in de categorie Banken.
Martijn van de Weijer over klantvriendelijkheid bij Arriva
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. Arriva is genomineerd in de categorie Openbaar Vervoer.
[Marketing Report Radio - 16 mei] Lisette Samplonius | Sanne Demir | Jos Frijters | Tim de Waard & Daniel Samama
Luister dinsdag 16 mei om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
Oscar Nagel en Bas Jansen over klantvriendelijkheid bij T-Mobile, Simpel en BEN
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. T-Mobile, Simpel en BEN zijn genomineerd in de categorie Telecom.
Karoline Wiegerink over het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
Karoline Wiegerink is directeur van PvKO. Haar organisatie is mede-organisator van de verkiezing van het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland,
Lizette Lulofs-van Munster over klantvriendelijkheid bij Rituals
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. Rituals is genomineerd in de categorie Retails. Lizette Lulofs - van Munster is Country Director Benelux bij het bedrijf. We spreken haar.
Rein Wispelweij over klantvriendelijkheid bij RegioBank
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. RegioBank is genomineerd in de categorie Banken. Rein Wispelweij is directievoorzitter bij RegioBank. Wij spreken hem.
Lonneke Hendrix over klantvriendelijkheid bij SNS bank
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. SNS Bank is genomineerd in de categorie Banken. Lonneke Hendrix is Business lead Customer Experience & Omnichannel bij SNS bank. We spreken haar