Tag Resultaten
TBWA en NS inspireren mensen met merkcampagne om de trein te nemen
De NS lanceert in samenwerking met TBWA\NEBOKO een campagne die het merk een richting geeft. Het doel is om meer Nederlanders te inspireren
Global voegt 9 NS-stations toe aan DOOH-portfolio
Global Media & Entertainment heeft in het eerste kwartaal van 2024 ruim 50 digitale schermen toegevoegd aan negen stations
NS kiest Kumpany voor merkactivaties
NS heeft voor Kumpany gekozen als bureau voor merkactivaties. Het bureau kwam als winnaar uit de bus na een intensief aanbestedingstraject
Global wint aanbesteding digitale reclameschermen NS-stations
Global heeft de aanbesteding gewonnen van de 75-inch- en grootformaat digitale reclameschermen op NS-stations. Dit bevestigt het bedrijf nadat goed ingevoerde bronnen van Marketing Report dit al in november meldden.
[CMTA] NS: Koppeling Zomerspecial
Weet je nog hoe blij je was als je vroeger een Donald Duck- of Tina-vakantieboek kreeg? Natuurlijk ging die in de vakantiekoffer. En je verheugde je erop: bladeren, lachen, lezen, zoekplaten bekijken etc. Dat verwachtingsvolle, vrolijke vakantiegevoel wilden we NS'ers ook bieden
2Basics organiseerde brandsessie: merken als maatschappelijke impactmakers
2Basics organiseerde samen met CPNB een brandsessie onder leiding van Frénk van der Linden. Tijdens de brandsessie ging Frénk van der Linden in gesprek met Ronald Giphart die vol passie vertelde over het belang van lezen, innovatie en zijn aandeel hierin
NS kiest Yune als social media bureau
Na een aanbestedingsproces heeft NS zijn social media account gegund aan Yune. Yune wordt verantwoordelijk voor de social strategie, content en campagnedoorvertalingen richting reizigers, nationaal en internationaal, en de social media-inzet vanuit NS arbeidsmarktcommunicatie. Het bureau volgt hiermee Johnny Wonder op
[Cross Media Case] Leanne Hermans over NS-loyaliteitsmagazine SPOOR
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. MPG. zendt NS-loyaliteitsmagazine SPOOR in als case. Leanne Hermans van MPG. vertelt over dit crossmediale project
NS kiest voor Mindshare.Greenhouse
Mindshare.Greenhouse heeft het media-account van NS gewonnen. Hiermee rondt het communicatieadviesbureau het intensieve gunningstraject, dat volledig vanuit huis is doorlopen, af
Gepubliceerd door: Nico