nieuws
Tag Resultaten
[Marketing Report Radio - 20 december 2022] Arno de Jong | Michael van Kerkwijk | Anoeshka Harpal | Aaron Spijkers
Luister dinsdag 20 december om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
TBWA maakt indrukwekkende en ontroerende Oudejaarstrekking 2022 campagne voor Staatsloterij
Wacht niet tot geluk je overkomt. Dat is de boodschap die Staatsloterij uitdraagt in haar campagne voor de Oudejaarstrekking 2022. De campagne is gemaakt door TBWA
Arno de Jong (Nederlandse Loterij) meest invloedrijke marketeer in Nederland - nummer 1 in de Marketing100 2023
Tijdens het M100 Event op 7 december in de Kromhouthal in Amsterdam is Arno de Jong, Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij, uitgeroepen tot de meest invloedrijke marketeer van Nederland
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Darre van Dijk en Arno de Jong
Wij spreken Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO Amsterdam en Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij Nederlandse Loterij
Dept ontwikkelt campagne Eurojackpot voor Nederlandse loterij
Dept heeft een campagne ontwikkeld voor de Eurojackpot voor Nederlandse Loterij. De hoofdprijs is daarbij verhoogd van 90 tot 120 miljoen euro
Dick Advocaat in campagne Koning TOTO
Dick Advocaat speelt de hoofdrol in de campagne rondom Koning TOTO. De campagne is ontwikkeld door creative agency TBWA\NEBOKO
[Interview] Arno de Jong (Nederlandse Loterij): Covid werkt als een pepmiddel voor de digitalisering van mediaconsumptie
Het jaar 2021 komt voor adverteerders in het teken te staan van adaptief vermogen. Een jaar waarin progressief en creatief denken gaat worden beloond
MeMo²: Staatsloterij maakte de beste kerstcommercial van 2020
Het was in vele opzichten een bewogen jaar. Daardoor hunkert zo een beetje iedereen in Nederland naar een nieuw jaar, maar niet voordat we kunnen genieten van de feestdagen
[Interview] Arno de Jong over digitalisering bij de Nederlandse Loterij, legalisering van online kansspelen en meer
Arno de Jong is CMO bij de Nederlandse Loterij, waar onder meer de Staatsloterij onder valt. Hij stond vorig jaar in de top tien van DeMarketing100. Bij Marketing Report Radio spraken we hem over de toetreding tot de markt van digitale kansspelen en meer
[Marketing Report - 17 november] Rogier IJzermans | Arno de Jong | Roos Bulder | Pieter Smeets
Luister vandaag om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt