nieuws
Tag Resultaten
Blended agency iO genomineerd voor PMA Awards
Twee affiliate-campagnes van iO zijn genomineerd voor een Performance Marketing Award. De nominaties hebben betrekking op de online brand stores van JBL en Philips
Philips en DEPT ontwikkelen digital-first campagne over #bodypositivity
Philips heeft een digital-first campagne voor lichaamshaar gelanceerd en zet daarmee de toon voor hun communicatie
[Column] Bob Goulooze: Robot
De afgelopen 10 jaar, zegt Philips, heeft het bedrijf zich getransformeerd tot een focused leader wat dat ook moge zijn, in de gezondheidstechnologie
Philips Domestic Appliances benoemt Droga5 London als creatief bureau
Philips Domestic Appliances heeft creatief bureau Droga5 London, onderdeel van Accenture Song, aangesteld om haar wereldwijde reclamecampagnes te creëren
Philips en Dept komen met Multigroomer-campagne
Philips lanceert een campagne om de Multigroomer te promoten. Onder het motto All-in-one for all you need doorbreekt de campagne het standaard mediabeeld van mannelijke verzorging met een gladgeschoren huid
[Podcast] Nathalie Lam en Mariëlle Krouwel over de Cross Media Awards
Tijdens de Cross Media Awards 2020 hebben we tijdens een radio-uitzending in samenwerking met New Business Radio een keur aan gasten ontvangen. Nathalie Nijhuis-Lam en Mariëlle Krouwel zaten beiden in de jury van de Cross Media Awards en vertellen hierover
Philips unveils portal for digital exchange of patient data
Philips has launched an online portal that allows Dutch hospitals to seamlessly share Cobid-19 patient data among themselves as efforts to keep the pandemic at bay escalates.
[Column] Marianne van Soomeren: Verhalen vertellen op voetbalshirts
Ik zag laatst de shirtsponsoring van PSV. Tot mijn grote verbazing had Brainport, PSV’s nieuwe hoofdsponsor, een wel heel bijzondere manier om zijn naam op het shirt te zetten: met echte long copy
Campagne Philips en Ogilvy Social.Lab rondom hartveiligheid
Philips vraagt in een campagne samen met Ogilvy Social.Lab Amsterdam aandacht voor de hartveiligheid van Nederland. Tijdens de Marathon Eindhoven van 13 oktober 2019 droegen verschillende hardlopers een speciaal voor Philips ontworpen, interactief LED-hardloopshirt
[Podcast] Nathalie Lam over de gezondheidspropositie van Philips
Nathalie Lam is Head of Global Sponsorship bij Philips en daarnaast Diversity and Inclusion Ambasador. Ze treedt op als keynote speaker en presentator. We spreken haar over Philips en de missie om via innovatie bij te dragen aan de gezondheid van mensen
[Onderzoek] KPN sterkste merk in Nederland; Shell heeft grootste merkwaarde
KPN is het sterkste merk in Nederland. Shell is in de Top 50 het merk met de grootste merkwaarde. Wereldwijd is Shell het 26 grootste merk op aarde
Stichting Dutchtainables zet zich in voor een duurzaam Nederland
De recent gelanceerde Stichting Dutchtainables maakt zichtbaar welke Nederlandse innovatieve oplossingen op het gebied van water, voedsel, energie, smart cities & gezondheid wereldwijd het verschil maken. De Stichting wil deze innovaties en iedereen die hieraan bijdraagt een podium geven
Dept zet 25 brand ambassadors in voor Signify
Dept gaat samenwerken met influencers voor Signify, het voormalige Philips Lighting. Philips en Dept werken inmiddels 7 jaar samen