nieuws
Tag Resultaten
Zes reistrends en de top drie bestemmingen van 2023
Reisorganisatie TUI deed onderzoek naar de trends en populaire bestemmingen van 2023. Dit zijn de belangrijkste bevindingen
2Basics organiseerde brandsessie: merken als maatschappelijke impactmakers
2Basics organiseerde samen met CPNB een brandsessie onder leiding van Frénk van der Linden. Tijdens de brandsessie ging Frénk van der Linden in gesprek met Ronald Giphart die vol passie vertelde over het belang van lezen, innovatie en zijn aandeel hierin
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Ana Henriques (TUI) en Roderick Cremers (Fresh Bridge)
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Ana Henriques, Manager Marketing en Reclame bij TUI en Roderick Cremers, eigenaar van Fresh Bridge
SnowWorld en reisorganisatie TUI bundelen krachten
SnowWorld en reisorganisatie TUI bundelen hun krachten om samen Nederlandse wintersporters optimaal voor te bereiden op hun wintersportvakantie. TUI zal zichtbaar zijn in SnowWorld op de kleding van ski- en snowboardleraren en op de panoramadoeken van SnowWorld Landgraaf
Cross Media Congres 2022 | Amsterdam 8 juni
Op woensdag 8 juni vindt het Cross Media Congres 2022 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. Een niet te missen event waar de beste sprekers uit media en marketingcommunicatie een podium krijgen
[Interview] Ana Henriques (TUI): Impact maken wordt steeds ingewikkelder
In aanloop naar de bekendmaking van DeMarketing100, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken wij met Ana Henriques, manager marketing en reclame bij TUI
TUI organiseert Fair Friday op Black Friday
TUI organiseert Fair Friday op Black Friday.TUI wil daarmee de focus leggen op duurzamere vakanties met oog voor de toekomst. TUI wil daarmee benadrukken dat ook toekomstige generaties moeten kunnen blijven genieten van mooie reizen
TUI begint virtuele Partij voor de Vakantie
TUI begint de virtuele Partij voor de Vakantie om aandacht te vragen voor de reisbranche en consumenten die perspectief nodig hebben voor de vakantiemogelijkheden van later dit jaar
TUI organiseert vakantie naar Ajax
TUI organiseert in de periode 21 tot en met 23 juni 2020 overnachtingen in de Johan Cruijff Arena, het stadion van voetbalclub Ajax. Via de website van Ajax, wordt deze overnachting met arrangement als prijs weggegeven
[Forum] Merken & De Wereld in 2020
In De Wereld in 2020 is van alles aan de hand, zeker als je in de Verenigde Staten woont. Maar daar buiten net zo goed. Merken als Ben & Jerry's en Nike spreken zich uit en nemen nadrukkelijk standpunt
TUI kiest voor UM in Nederland en België
TUI Benelux, met onder meer de merken TUI en TUI fly, heeft er na een uitgebreide review tussen verschillende bureaus voor gekozen om sinds 1 oktober 2019 met UM samen te werken als mediabureaupartner in zowel België als Nederland
[Podcast] Ana Henriques van TUI/Kras over de reisbranche
Ana Henriques is een marketeer met een rijk cv waarop mooie merken staan als T-Mobile, KPN, Coca-Cola, Heineken en Sanoma/SBS. Momenteel werkt ze als Manager Branding & Campaign voor de merken TUI en Kras. We spraken haar over de even leuke als uitdagende reisbranche
TUI en First maken podcastserie
Reisorganisatie TUI en influencer marketingbureau First lanceren een podcast-serie genaamd De Spannendste Reisverhalen, waarin onder meer Katja Schuurman vertelt over opmerkelijke reisavonturen. Doel is om de millennial te bereiken