Tag Resultaten
[Vacatures] Joe Public Amsterdam zoekt een Account Director
Joe Public Amsterdam is per direct op zoek naar Account Director
Hart Voor De Zaak en Matchis werven stamceldonoren in actieweek
Het campagneconcept van de leadcampagne op social media kent meerdere fasen: het straatinterview, een oproep van de interviewer, stand-upcomedian Kor Hoebe
Adrian Sanger (DVJ Insights): Komt er ooit een stop op onze promotieverslaving?
Eerder dit jaar organiseerden we de 8e editie van ons jaarlijkse Brand Growth Event voor een selecte groep marketing- en researchprofessionals
[Content Marketing Awards 2024] Truus: Brazilian Marketing van Hollandse bodem
3 video’s van 11 seconden. 8.5 miljoen organische views. Een half miljoen likes, duizenden reacties en een hoop earned PR-aandacht.
JCDecaux, O2H Creative Solutions & The Projects ontwikkelen Big 5-campagne
In september nodigen Haagse museabezoekers uit om de kunstwerken van Vermeer, Rembrandt, Mondriaan en Escher en het Panorama Mesdag te komen bekijken
Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten
[Content Marketing Awards 2024] Hippo Creative Studios: Wieb, de ster met strepen!
Dompel jezelf onder in het levendige universum van Wibra, tot leven gebracht door onze betoverende, volledig 3D-geanimeerde ster, WIEB.
Greetz viert 20-jarig bestaan
Wat begon in 2004 met een vernieuwende ingeblikte postkaart, het zogenaamde "BliQje", is uitgegroeid tot Greetz.
[Content Marketing Awards 2024] Truus: De klanten van HEMA
"De klanten van HEMA"-campagne zet HEMA’s klanten centraal in vrolijke Instagram Reels
[Column] Jerome Kuijken: Ome Johan
Volgens mij wordt Jumbo pas marktleider als ze zich ernaar gaan gedragen. En dan raad ik ze aan om het advies van Ome Johan te volgen
JAN (Hearst) & Another-Label lanceren modecollectie
JAN introduceert een mogelijkheid voor licentiesamenwerkingen, waarmee partners een koopkrachtige doelgroep op een vernieuwende manier kunnen bereiken. De modecollectie met Another-Label is de eerste samenwerking binnen dit nieuwe initiatief.
Zalando past merkidentiteit aan met focus op zelfvertrouwen en stijl
Zalando heeft zijn merkidentiteit opnieuw gedefinieerd, met als doel klanten te inspireren en te ondersteunen bij hun dagelijkse modekeuzes.
[Be More Challenger] Tessel en Dorris de Heij over Gebrouwen door vrouwen
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland
[Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?
Jumbo en Albert Heijn horen tot de grootste advefteerders van Nederland. Jumbo stond in 2023 op nummer 7 met 80 miljoen aan bruto reclamebestedingen, Albert Heijn was met 140 miljoen euro de nummer 1 (cijfers Nielsen).
Jumbo laat de afgelopen tijd in de televisiecommercials zien hoeveel een product kost bij Albert Heijn en hoeveel bij Jumbo (spoiler alert: bij Jumbo goedkoper).
Alfred en Johma lanceren merkcampagne met focus op noaberschap
Johma en reclamebureau Alfred hebben al meer dan 10 jaar campagnes gevoerd met de burgemeester van Losser en zijn buurtgenoten als centrale figuren. Deze campagnes introduceerden telkens de nieuwste Johma-salades. Nu zet Johma een volgende stap door in de nieuwste campagne meer nadruk op het merk te leggen.
[Forum] Bas Vlugt: Prijsvergelijkende reclame van Jumbo dom? Jazeker en wel hierom
Het zal ongetwijfeld heel slim en effectief zijn - want waarom zou je het anders doen? - maar ik vind het dus dom. Misschien effectief maar dan nog steeds dom. En ik sluit niet uit dat het effect er alleen is op korte termijn en misschien wel wat relatieve schade op de langere termijn
Even bellen met … Ernst-Jan Smids over Jump Retails nieuwe klant Xenos
De retailer zocht een bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept. We bellen even met Ernst-Jan Smids
Xenos kiest na pitch voor JUMP Retail
De retailer zocht een bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept.
Serviceplan Make ontwerpt YSL beauty pop-up stand op Rock Werchter
Serviceplan Make heeft een pop-up stand ontworpen en gecreërd voor YSL Beauty op het bekende Rock Werchter festival
Cheil en Basic-Fit lanceren gamified work-out Samsung Galaxy SpaceSquat
De installatie demonstreert de mogelijkheden van de Samsung Smart Watches. De activatie en campagne zijn bedacht en ontwikkeld door Cheil Benelux.
Gepubliceerd door: Nico