Tag Resultaten
Hart Voor De Zaak en Matchis werven stamceldonoren in actieweek
Het campagneconcept van de leadcampagne op social media kent meerdere fasen: het straatinterview, een oproep van de interviewer, stand-upcomedian Kor Hoebe
JCDecaux, O2H Creative Solutions & The Projects ontwikkelen Big 5-campagne
In september nodigen Haagse museabezoekers uit om de kunstwerken van Vermeer, Rembrandt, Mondriaan en Escher en het Panorama Mesdag te komen bekijken
Essent keert terug in schaatsen en steunt verduurzaming
Het energiebedrijf verbindt zich ten minste drie jaar aan de schaatsploeg van Jac Orie en Sven Kramer
Serviceplan Make ontwerpt YSL beauty pop-up stand op Rock Werchter
Serviceplan Make heeft een pop-up stand ontworpen en gecreërd voor YSL Beauty op het bekende Rock Werchter festival
Cheil en Basic-Fit lanceren gamified work-out Samsung Galaxy SpaceSquat
De installatie demonstreert de mogelijkheden van de Samsung Smart Watches. De activatie en campagne zijn bedacht en ontwikkeld door Cheil Benelux.
Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare
De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.
IKEA en Home ontwikkelen activatie op Lowlands
IKEA ontwikkelde samen met social first agency Home voor Lowlands een activatie: IKEA Drömland.
Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032
MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd
Megawatt creëert 360 graden activaties voor Koninklijke Grolsch
Megawatt ondersteunt Grolsch bij diverse activatiecampagnes, van festivals tot productintroducties in de supermarkt. Het activatiebureau verzorgt de sampling van Peroni 0.0% in Nederland
DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar
DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.
Megawatt en Sportlife brengen verfrissing naar zomerse festivals
De activatie, getiteld Relax, Refresh and Recharge, biedt festivalbezoekers de gelegenheid om even bij te komen, zich op te frissen
Maxi Zoo sponsor van Go Ahead Eagles
Dierenwinkel Maxi Zoo wordt de komende 3 jaar Premium Partner en tenuesponsor van Voetbalclub Go Ahead Eagles.
Megawatt ontwikkelt concept en pop-up PUMA GLOW-sokken tijdens Olympische Spelen
Deze innovatieve sokken, met glow-in-the-dark of reflecterende elementen, zijn een opvallende toevoeging aan elke (sportieve) outfit
Fama Volat en Auto.nl introduceren Equal Rides voor drag queens
De afgelopen jaren werden drag queens meermaals geweigerd in taxi’s terwijl dit vaak de enige manier is om veilig van en naar optredens te gaan
MediaMarkt maakt debuut als hoofdpartner van Feyenoord
MediaMarkt heeft gisteren haar debuut gemaakt als hoofdpartner van Feyenoord tijdens het Feyenoord Festival.
[Interview] Stéphane en Olivier Lorent: 10 jaar Barracuda: Work hard, play hard
Barracuda, bureau voor experiential marketing, geeft al 10 jaar de mooiste merken een podium en heeft dat altijd in stilte gedaan
Nationale Nederlanden blijft hoofdsponsor NN North Sea Jazz Festival
Nationale Nederlanden heeft de sponsorovereenkomst als naamgever en hoofdsponsor van het NN North Sea Jazz Festival met drie jaar verlengd. De samenwering begon in 2018
Commissariaat voor de Media deelt na 2 jaar eerste (lage) boete uit voor influencermarketing
Het Commissariaat voor de Media heet na 2 jaar toezicht een eerste (lage) boete uitgedeeld vanwege overtreding van de regels voor influencers
Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne Ministerie van Economische Zaken
Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne van het Ministerie van Economische Zaken
True Ideas steunt fondsenwervingsactie Bob van de Burgt voor kinderen met een spierziekte
Professioneel windsurfer Bob van de Burgt is een fondsenwervingsactie gestart om zoveel mogelijk geld op te halen voor stichting Spieren voor Spieren
Gepubliceerd door: Nico