Tag Resultaten

Adrian Sanger (DVJ Insights): Komt er ooit een stop op onze promotieverslaving?

18-09-2024 | 15:50:00
Eerder dit jaar organiseerden we de 8e editie van ons jaarlijkse Brand Growth Event voor een selecte groep marketing- en researchprofessionals

[Content Marketing Awards 2024] Truus: Brazilian Marketing van Hollandse bodem

18-09-2024 | 08:00:00
3 video’s van 11 seconden. 8.5 miljoen organische views. Een half miljoen likes, duizenden reacties en een hoop earned PR-aandacht.

Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand

17-09-2024 | 11:34:00
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten

[Content Marketing Awards 2024] Hippo Creative Studios: Wieb, de ster met strepen!

17-09-2024 | 08:00:00
Dompel jezelf onder in het levendige universum van Wibra, tot leven gebracht door onze betoverende, volledig 3D-geanimeerde ster, WIEB.

Greetz viert 20-jarig bestaan

17-09-2024 | 00:15:00
Wat begon in 2004 met een vernieuwende ingeblikte postkaart, het zogenaamde "BliQje", is uitgegroeid tot Greetz.

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 9): De Belgische Regenbogen

16-09-2024 | 17:35:00
Nederlanders en Belgen lijken veel op elkaar lijken; we waren tenslotte enige tijd één land. Ja, tot die 10-daagse veldtocht dan, die wij jammerlijk verloren. En ook al delen we zelfs grotendeels een taal, de cultuur is toch behoorlijk verschillend.

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Account Executive

16-09-2024 | 10:50:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Account Executive - Amsterdam, (hybride)

[Content Marketing Awards 2024] Truus: De klanten van HEMA

16-09-2024 | 08:00:00
"De klanten van HEMA"-campagne zet HEMA’s klanten centraal in vrolijke Instagram Reels

Regering Schoof: marketing/reclame ongezonde producten tegengaan en hervorming NPO

14-09-2024 | 00:17:00
De regering Schoof heeft in zijn regeerprogramma aangekondigd marketing van ongezonde producten die gericht zijn op kinderen en jongeren tegen te gaan. Ook wil het onder meer de NPO hervormen

[Vacatures] Barracuda zoekt een Promotiemedewerker/Barmedew

12-09-2024 | 14:46:00
Barracuda is per direct op zoek naar Promotiemedewerker/Barmedew

[Column] Jerome Kuijken: Ome Johan

12-09-2024 | 13:37:51
Volgens mij wordt Jumbo pas marktleider als ze zich ernaar gaan gedragen. En dan raad ik ze aan om het advies van Ome Johan te volgen

JAN (Hearst) & Another-Label lanceren modecollectie

12-09-2024 | 10:24:00
JAN introduceert een mogelijkheid voor licentiesamenwerkingen, waarmee partners een koopkrachtige doelgroep op een vernieuwende manier kunnen bereiken. De modecollectie met Another-Label is de eerste samenwerking binnen dit nieuwe initiatief. 

Primeur CS Digital Media: Fanta laat campagnecreaties op locatie genereren met AI

11-09-2024 | 15:11:00
Op metrostation Amsterdam Centraal (Noord/Zuidlijn) is deze week een bijzondere campagne te zien van frisdrankmerk Fanta. Het gaat om een campagne voor de release van de nieuwe komische bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice van Warner Bros. Discovery waarbij de uitingen ter plekke worden gecreëerd met behulp van kunstmatige intelligentie

Adrian Sanger (DVJ Insights): Click, Shop, Repeat

10-09-2024 | 13:30:00
We merken het allemaal – of het nu gaat om het beheren van financiën of shoppen voor de nieuwste mode, het gemak van digitale kanalen is moeilijk te negeren.

ZIGT: Google Ads - Vertrouwen op het algoritme of handmatige controle?

10-09-2024 | 10:44:00
In het steeds complexere landschap van online adverteren, staat Google Ads centraal. Met de opkomst van geavanceerde algoritmen die steeds meer taken overnemen, worstelen marketeers met een belangrijke vraag: moeten we de controle in eigen handen houden, of vertrouwen we op de kracht van kunstmatige intelligentie?

Hoyte van Hoytema maakt prachtige Volvo EX90 film voor iO

09-09-2024 | 11:57:00
Daar was Hoyte van Hoytema opeens. Hij deed het camerawerk voor Oppenheimer, de film van Christopher Nolan die op onnavolgbare wijze samen met Barbie als fenomeen Barbenheimer dé bioscoopsensatie werd van 2023, gevolgd door een regen aan Oscars, waaronder voor Hoyte van Hoytema

Zalando past merkidentiteit aan met focus op zelfvertrouwen en stijl

09-09-2024 | 09:14:09
Zalando heeft zijn merkidentiteit opnieuw gedefinieerd, met als doel klanten te inspireren en te ondersteunen bij hun dagelijkse modekeuzes.

Jori van de Spijker (DVJ Insights): Waarom topmarketeers nooit stoppen met leren

05-09-2024 | 12:42:48
Een van de meest fascinerende aspecten van mijn werk is dat ik de kans krijg om met een breed scala aan adverteerders te spreken. Dat geeft mij een unieke kijk op hoe zij de wereld van marketing en advertising zien.

Ocean Outdoor wint aanbesteding exploitatie digitale OOH-reclame Stadshart Amstelveen

05-09-2024 | 11:04:00
Vanaf maart 2025 zullen in het winkelgebied zeven grote digitale schermen en zestien digitale totems worden geplaatst.

[Be More Challenger] Tessel en Dorris de Heij over Gebrouwen door vrouwen

05-09-2024 | 10:05:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.