Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Unibet Sponsort Nederlands amateurvoetbal

24-06-2022 | 10:35:33
Unibet, onderdeel van het Zweedse Kindred Group en aanbieder van online sportweddenschappen, lanceert een campagne rondom het amateurvoetbal in Nederland. Met Unibet. Jouw Teamsponsor gaat Unibet Nederlandse amateurverenigingen helpen bij hun professionaliteit en uitstraling

Yacht lanceert merkcampagne: carrière maken door grenzen te verleggen

24-06-2022 | 10:18:15
Yacht daagt professionals uit gewoonten te doorbreken om verder te komen in hun carrière. Dat is de boodschap van de merkcampagne die van start is gegaan. Yacht belooft werkenden uitdagende opdrachten waar ze hun grenzen kunnen verleggen

Alfred ontwikkelt merkcampagne Texels: Op z’n Texels

22-06-2022 | 12:51:00
Alfred International (lead agency Texels) ontwikkelt de eerste nationale merkcampagne van speciaalbiermerk Texels

Organisaties bundelen krachten om van 1 juli een nationale vrije dag te maken

21-06-2022 | 13:49:00
Nederland Wordt Beter, FunX, The Black Archives, DeGoedeZaak, Tony’s Chocolonely en LUSH ontwikkelen campagne met als doel om van 1 juli, ook wel bekend als Keti Koti of Dia di Abolishon, een nationale herdenking en feestdag te maken.

[Case] Prominent bindt met mediastrategie van ZIGT nieuwe doelgroep aan zonder de oude in de kou te laten staan

20-06-2022 | 16:27:00
Prominent kwam met een vraag bij ZIGT: hoe kunnen wij een mediastrategie inrichten waarbij we écht goed zitten claimen, zonder de oudere sta-op en relaxstoelenmarkt te verliezen? ZIGT ontwikkelde een strategie en hielp het bedrijf de doelen te bereiken

KesselsKramer ontwikkelt Energy Junkies-campagne voor NEMO

17-06-2022 | 11:24:00
In Energy Junkies, de tentoonstelling van NEMO voor volwassenen, staat onze verslaving aan energie, de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen en de mogelijke oplossingen die er zijn voor de toekomst centraal. De publiekscampagne werd ontwikkeld door KesselsKramer

[Interview] Nexeye: Dat we vooral als Hans Anders werden gezien, is verleden tijd

17-06-2022 | 09:52:59
Nexeye, voorheen vooral bekend als de Hans Anders Retail Group, heeft 700 filialen in verschillende Europese landen. CEO Bart van den Nieuwenhof en Andy Mosmans van de Creative Branding Engine VENGEAN hebben een merkoperatie in gang gezet met als doel Europa te bestormen. We spreken hen over dit initiatief

Campagne CarNext en Max Verstappen succesvol afgesloten

16-06-2022 | 10:47:59
CarNext, marktplaats voor gebruikte auto's, introduceerde in maart samen met Max Verstappen The Fastest Egg Hunt op de CarNext-website. In Nederland was de zoektocht populair: 11.394 deelnemers gingen op zoek naar de verstopte easter eggs

Mèlanie Bosveld van Kult&Ace introduceert marketingplatform PACT

15-06-2022 | 12:46:00
Kult&Ace, gespecialiseerd in jongeren- en culture marketing, introduceert marketingplatform PACT

ACNE Amsterdam lanceert campagne voor jongvolwassenen met kanker

15-06-2022 | 11:25:00
Om aandacht te vragen voor jongvolwassenen met kanker en fondsen te werven voor de AYA Jong & Kanker Foundation ontwikkelde ACNE Amsterdam, in samenwerking met productiepartij BRUUT Amsterdam en PR bureau Koolhoven & Partners, Unpause the AYA

SowiesoHelder en Mediago lanceren SowiesoDigital

15-06-2022 | 10:34:00
De vraag naar websites en online campagnes neemt bij communicatiebureau SowiesoHelder snel toe en het aandeel digitale business groeit mee. Vandaar de stap om het online-team van SowiesoHelder samen te voegen met full service internetbureau Mediago

Alfred International ontwikkelt commercial Dat is wel zo lekker Rivella

14-06-2022 | 11:58:00
Rivella introduceert een merkcampagne waarin smaak, natuur en vrienden centraal staan. Met Dat is wel zo lekker profileert het merk zich als een verfrissende drank waarmee je je met een slok in de natuur waant en die je het best kunt drinken in gezelschap van vrienden

Fitzroy ontwikkelt FIX THE SYSTEMS campagne voor Cordaid

13-06-2022 | 16:27:00
Cordaid heeft na een herpositioneringstraject samen met Innate Motion gekozen voor Fitzroy als strategisch bureau

Fiverr lanceert platform Togetherr

13-06-2022 | 12:16:00
Fiverr stapt in de reclamewereld met de lancering van Togetherr. Het platform maakt gebruik van artificial intelligence en machine learning om creatieve teams samen te stellen en vervolgens per project te koppelen aan opdrachtgevers

Abovo Maxlead en Local Planet verwelkomen ManpowerGroup

13-06-2022 | 09:48:14
ManpowerGroup kiest Abovo Maxlead als mediabureau voor haar diverse merken, zoals Manpower en Experis. Tevens haakt ManpowerGroup aan op het internationale netwerk Local Planet, voor onder andere de Duitse markt

[Interview] Rutger Quispel en Jeroen van Zwam over de BridgeFund campagne

13-06-2022 | 07:19:00
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelde een campagne voor BridgeFund. Wij spreken Rutger Quispel, mede-oprichter en CMO van BridgeFund en Jeroen van Zwam, mede-oprichter van Ceci n'est pas un bureau over de intensieve samenwerking

DPG Media en Rabobank winnen Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 met Sterke Schakels

09-06-2022 | 18:52:00
DPG Media en Albert Heijn winnen een Zilveren Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 voor Sterke Schakels. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

Digital Enterprises en Albert Heijn winnen Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 met Voetbalpassie

09-06-2022 | 18:27:00
Digital Enterprises en Albert Heijn winnen een Zilveren Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 voor Voetbalpassie. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

Consumentencampagne statiegeld kleine petflessen

07-06-2022 | 12:44:00
Er ligt een enorme hoeveelheid plastic flesjes in de natuur. Als je je beseft dat de afbraak van een petflesje maar liefst 500 jaar duurt en sommige andere plasticsoorten helemaal niet afbreekbaar zijn, begrijp je dat dit zo snel mogelijk moet veranderen

[Interview] Sustainable Success Stories – SAN Accent winnaar, Fitzroy en Naïf

07-06-2022 | 10:32:49
Dat duurzame marketing(communicatie) een bij uitstek gezonde businesscase is, is langzamerhand wel duidelijk. Het betreft echter wel een andere markt, waar profit achter people en planet komt. Wie, wat, waar, waarom en vooral hoe? De mensen die het waarmaken aan het woord

DEPT ontwikkelt Voel je veilig. Zeker thuis campagne Univé

07-06-2022 | 09:19:00
DEPT ontwikkelt in samenwerking met verzekeraar Univé een campagne om meer huishoudens veiliger te maken. Met online video, radiocommercials en afgebrande posters laat Univé zien dichtbij haar leden en hun buren te staan

Lemon Scented Tea ontwikkelt merkcampagne voor Cortina

06-06-2022 | 15:14:00
Van geen stress tot gehaast. Van sollicitatiegesprek tot ontslagen worden. Hoe je dag ook wordt, er is geen plek waar je de waan van de dag zo goed even alleen kan overdenken, als op de fiets

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport

02-06-2022 | 12:01:00
Creative Agency TBWA\NEBOKO ontwikkelt donatiecampagne van Fonds Gehandicaptensport met het thema We zijn niet beperkt, we worden beperkt. De campagne draait om eerlijkheid in de sport

Natwerk ontwikkelt campagne Haal alles uit je fiets voor Fietsvoordeelshop.nl

02-06-2022 | 11:06:27
Fietsvoordeelshop.nl lanceert zijn eerste televisiecampagne samen met Natwerk. Met de Haal alles uit je fiets-campagne wil het bedrijf, dat 50 jaar bestaat, nog meer mensen het plezier van fietsen te laten beleven

DEPT en Justdiggit bundelen krachten voor een groener Afrika

02-06-2022 | 10:30:40
De aarde afkoelen door Afrika te vergroenen: het is misschien wel dé nature-based solution om de meest schadelijke effecten van klimaatverandering tegen te gaan. Om zoveel mogelijk mensen hiervan bewust te maken, schakelde Justdiggit de hulp in van DEPT

Revitalize leidt Europese herpositionering Komori

02-06-2022 | 08:50:00
Na een oriëntatiefase koos drukpersfabrikant Komori voor rebranding agency Revitalize om de herpositionering te begeleiden, het merkverhaal voor de Europese markt aan te scherpen en de merkbelofte count on us te ontwikkelen

Publicis Groupe ondersteunt Eneco met strategie, campagne en communicatie bij de ambitie om in 2035 klimaatneutraal te zijn

31-05-2022 | 11:20:00
Eneco kiest voor Publicis Groupe om samen te werken aan de merkpositionering en de bijbehorende cross-mediale campagnes binnen Nederland en België

Cloudfactory en Leger des Heils Reshare creëren collectie kapotte schoenen van daklozen

30-05-2022 | 09:53:00
Als reactie op de lancering van peperdure, kapotte schoenen door Balenciaga, komen het Leger des Heils en Cloudfactory nu met een eigen collectie van schoenen die door daklozen zijn gedragen

[Interview] Reuben Alexander (Buutvrij): Met waarde boven winst gaan we de goede kant op met de wereld

27-05-2022 | 10:45:00
Reuben Alexander is medeoprichter en Creative Partner van creatief bureau Buutvrij for life. In deze aflevering van Sustainable Success Stories vertelt hij over Buutvrij for Lifes werk voor Auping

[Case] DCVF ontwikkelt spoken word-campagne voor Waalhoven

27-05-2022 | 09:10:00
Wonen in de Waalhoven, dat moet je voelen. Aan De Combinatie van Factoren de uitdaging om hiervoor een campagne te bedenken. Het bureau bracht het toekomstige leven daar tot leven met een uniek spoken word piece als anker. Niet bepaald een standaard gebiedsmarketingcampagne

Abonneer je op onze nieuwsbrief