Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 344003 | Tags:

Airborne Oil & Gas kiest voor Total Design
02-07-2020 | 13:04:00
Na een pitch heeft Airborne Oil & Gas voor de ontwikkeling van een merkidentiteit gekozen voor Total Design. De intentie is dat de Airborne Oil & Gas vele jaren met Total Design zal samenwerken
Moolhuijsen, Benjamens en Hagendoorn organiseren Summer Masterclass voor bureaus
30-06-2020 | 14:47:00
Fred Moolhuijsen en Rob Benjamens van B&BA bundelen de krachten met specialist Bert Hagendoorn voor een Summer Masterclass in augustus. Het programma is gericht op creatieve ondernemers en de kans om het maximale uit het jaar te halen
ADCN announces nominees for Dutch Creativity Awards 2020
17-06-2020 | 11:13:36
ADCN has released the list of nominees for the 2020 Dutch Creative Awards spread across advertising, design and craft and next categories.
VELUX Groep kiest voor Carat
09-06-2020 | 01:30:00
Na een pitchtraject heeft de VELUX Groep gekozen voor mediabureau Carat. Carat is verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media in 26 landen
Andere merkidentiteit voor AutoScout24
17-03-2020 | 10:21:40
AutoScout24 heeft voortaan een andere merkidentiteit. Het oranje-blauwe logo is vervangen door een geel ontwerp
Zeeman lanceert unisekscollectie #BasicZ
21-02-2020 | 09:29:46
Zeeman lanceert een nieuwe collectie basics genaamd #BasicZ. De collectie is uniseks en bestaat uit hoodies, oversized sweaters en ruime T-shirts. De prijzen van de collectie variëren van 6,99 tot 14,99 euro
Accenture neemt productontwerp- en innovatiebureau VanBerlo over
19-02-2020 | 11:14:46
Accenture heeft de overname afgerond van het productontwerp- en innovatiebureau VanBerlo, dat zijn hoofdkantoor heeft in Eindhoven
Wellwood verzorgt strategie en campagne Naïf Natural Skincare
17-02-2020 | 12:24:23
De Nederlandse producent van natuurlijke huidverzorging voor baby’s, vrouwen en kinderen kreeg afgelopen zomer nog een miljoeneninvestering en wil na de eerste vijf succesvolle jaren meer focus aanbrengen en sneller groeien
ALD Automotive lanceert nieuwe merkidentiteit
03-02-2020 | 11:53:00
ALD Automotive lanceert samen met de nieuwe merkidentiteit een nieuwe slogan: Ready to move you. De identiteit wordt uitgerold in alle 43 landen waar ALD Automotive actief is
Volkswagen past brand design aan
10-09-2019 | 10:49:07
Volkswagen introduceert aan de vooravond van de IAA in Frankfurt het veranderde logo en de opgefriste huisstijl. Dit valt samen met de wereldpremière van de ID.3
[Interview] Luciano Jardim: Koppigheid is mijn superkracht
20-08-2019 | 10:57:00
Luciano Jardim is Design Lead bij SuperHeroes. Na jarenlang als freelancer te hebben gewerkt voor toonaangevende agencies, stapte hij onlangs over naar het Amsterdamse bureau. We spreken hem over deze verandering en zijn visie op design
Studio Piraat creëert identiteit voor de International Creative Media Award
04-07-2019 | 12:31:47
Studio Piraat, geregeld deelnemer in de jaarlijkse competitie van de ICMA, ontwierp een nieuwe identiteit voor de International Creative Media Award
RONIN Amsterdam en Patta vechten tegen sneakerbots
29-05-2019 | 10:07:00
Onlangs lanceerde het streetwear- en sneakerlabel Patta een nieuwe webshop. RONIN Amsterdam tekende voor het design en bracht een e-commerce-oplossing in stelling waarmee de strijd wordt aangegaan met sneakerbots
Zeeman verkoopt exclusieve sneakers via online raffle en pop-upwinkels
27-05-2019 | 10:52:00
Waarom zijn sommige sneakers zo duur? Om daar achter te komen is Zeeman twee soorten sneakers gaan maken. Een extreme sneaker, gemaakt zoals dure merken het doen, en een eenvoudige sneaker, gemaakt op de Zeeman-manier
Ellen van den Berg Creative Director UX Edenspiekermann
12-03-2019 | 15:38:11
Binnen het internationale digital-designbureau Edenspiekermann wordt Ellen van den Berg als Creative Director UX verantwoordelijk voor opdrachtgevers als Schiphol, Reed Elsevier, Alcon, The Economist, Mercedes Benz en Red Bull
Meer dan twintig bureaus sluiten aan bij nieuwe Dutch Digital Design organisatie
25-02-2019 | 08:14:00
Dutch Digital Design, het initiatief dat zich inzet voor de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk, gaat verder als zelfstandige organisatie
Instant Magazine gaat verder als Foleon
18-02-2019 | 09:54:19
De Nederlandse scale-up Instant Magazine verandert haar naam in Foleon. De naamsverandering gaat gepaard met een grotere visie, een volledig nieuwe huisstijl, productverbeteringen en de pay-off It’s okay to show off
Designbureaus Addikt, Dog and Pony en Codesign lanceren Grit
10-01-2019 | 11:18:00
Design bureaus Addikt & Dog and Pony uit Amsterdam vormen per heden samen met het Indiaanse Codesign het internationale design netwerk onder de naam Grit
Eysing lanceert eerste 100% elektrische retro e-moped
12-12-2018 | 09:18:00
Het nieuwe Nederlandse merk 100% elektrische retro e-mopeds lanceerde deze week het eerste model op de Masters of LXRY in de Amsterdam RAI
Kunstenaar en ontwerper Ton Giesbergen overleden
02-12-2018 | 18:39:00
Ton Giesbergen ontwierp het vrijheidssymbool 4, 5 mei en Holland logo
RONIN Amsterdam stelt vier Senior Designers aan
29-10-2018 | 11:20:00
RONIN Amsterdam bestaat twee jaar en het team van vier oprichters is inmiddels uitgegroeid naar twaalf man. Inmiddels zijn ze ook uit hun jas gegroeid in hun huidige kantoor door de uitbreiding van het team met visual design
[Interview] Vincent Roders over SCHAAL+
23-10-2018 | 11:24:00
Begin oktober rondde de tweede lichting young professionals bij SCHAAL+ hun digital marketing traineeship af. Een traineeship dat SCHAAL+ aanbiedt om van startende marketeers in anderhalf jaar tijd gewilde marketingtalenten te maken
JUNCTION, in2media en Friks bundelen krachten vanaf 2019
28-09-2018 | 11:08:00
Per 1 januari 2019 gaan JUNCTION Creative Group, in2media en Friks Web & Marketing samen verder onder de naam JUNCTION Creative & Digital Agency. Met de integratie spelen de drie bedrijven in op de toenemende vraag naar communicatie-oplossingen
Uber komt met simpeler logo
17-09-2018 | 09:25:00
Uber heeft het logo aangepast aan zijn nieuwe koers. Het taxi-appbedrijf komt met een logo dat het icon en de hoofdletters vervangt voor alleen het woord Uber. Uber past ook het logo van Uber Eats aan op dezelfde manier
Kraftwerk linked by Isobar wint drie Red Dot awards
16-08-2018 | 16:13:00
Het digital product design bureau, onderdeel van Isobar, is drie keer bekroond met een design award in de categorie communication design
Dommelsch introduceert het Pilsjasje
08-08-2018 | 11:24:00
Het Pilsjasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener en zakje voor een borrelhap. Het jasje is ontwikkeld als tegengeluid op de steeds complexere wereld van (speciaal)bieren
Mitsubishi vernieuwt in- en exterieur alle showrooms
05-07-2018 | 10:08:52
In lijn met de merkstrategie Drive your Ambition die vorig jaar is geïntroduceerd, presenteert Mitsubishi Motors Corporation hun vernieuwde uitstraling voor alle dealervestigingen wereldwijd. Het in- en exterieur van de circa 5000 showrooms worden stapsgewijs voorzien van een nieuw ontwerp
Vernieuwde visuele identiteit Eneco door Matters Most
03-07-2018 | 11:50:00
Matters Most startte begin 2018 aan de opdracht, met als uitgangspunt het ontwikkelen van een stijl die warmte uitstraalt en toegankelijk blijft voor een groot publiek. Het nieuwe merk komt tot leven op alle platforms van Eneco
[Interview] Joris van Heukelom over MakerStreet
24-05-2018 | 12:54:00
Joris van Heukelom was in de jaren dat hij werkte voor MTV, KPN, Sanoma en toen hij voorzitter was van het IAB een van de gezichten van de digitale revolutie. In 2011 lanceerde hij MakerStreet. Wij spreken hem

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie