nieuws
Tag Resultaten
Esprix 2023: 32 bekroningen voor 26 cases
Op 9 mei krijgen 26 cases in totaal 32 Esprix’ uitgereikt. Stuk voor stuk campagnes die laten zien dat goede creatieve ideeën jaloersmakende resultaten opleveren.
[Interview] Edward van de Ridder (Alfred en eindjuryvoorzitter Esprix): Esprix gaat over bewezen goed werkende creativiteit
Edward van de Ridder is Head of Strategy en partner bij het creatieve bureau Alfred, en eindjuryvoorzitter van de Esprix Awards. We spreken hem over deze vakprijs en ontwikkelingen in de reclamewereld en Alfred.
Esprix verlengt deadline tot 23 februari
Vanwege een aantal aanvragen voor uitstel, wordt de deadline voor het inzenden van een case voor de Esprix Awards verlengd tot aan woensdag 23 februari
[Interview] Michiel Rijshouwer: Een Long Term-Esprix is het moeilijkst om te winnen en dus nu al het meest begerenswaardig
Hoofdjuryvoorzitter Edward van de Ridder (Alfred) van de Esprix Awards gaat in gesprek met Michiel Rijshouwer (Persuade), juryvoorzitter van Long Term
Esprix Awards stelt hoofdjury voor
Met de toevoeging van de Long Term Esprix komt het totaal op 13 categorieën. De 13 voorzitters vormen met Edward van de Ridder de Hoofdjury van de Esprix
Esprix gaat ook langlopende campagnes bekronen
De Esprix Awards bekronen al jaren creatieve concepten die in het afgelopen jaar effectief zijn geweest. Er komt ook een award voor langlopende campagnes.
De Esprix zoekt creatieve ideeën die jaloersmakend goed werken
Marketeers, bureaus en productiemaatschappijen kunnen de balans voor 2022 gaan opmaken. Was het creatief een goed jaar of waren de budgetten niet genoeg?
28 nominaties Esprix 2022 - Alfred International en Fama Volat meest genomineerd
De Esprix Jury 2022 heeft 28 nominaties toegekend aan 21 campagnes. Fama Volat en Alfred International leiden samen het bureauklassement met ieder vier nominaties