Tag Resultaten
Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten
AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne
AM Beyond*, onderdeel van Abovo Maxlead, lanceert in opdracht van Basic-Fit en in samenwerking met zanger Claude een bewustwordingscampagne.
[The List] Flume Agency
We are Flume, a full-service digital marketing agency. We give an F* about every aspect of your brand.
Shanice Engel partner bij communicatiebureau oona
Communicatiebureau oona verwelkomt Shanice Engel als partner, die zal bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het bureau
[The List] Bruut
We bedenken merkstrategieën en -campagnes. Ontwikkelen Always-on content én het liefst laten we ze samenwerken voor meer impact.
[Interview] Steven Lammertink over The Cirqle, AI en influencermarketing
Steven Lammertink is oprichter en CEO van The Cirqle, een influencer marketing platform die merken bereik geeft via 1,2 miljoen influencers wereldwijd. We spreken hem over zijn bedrijf, de inzet van AI en de wereld van influencermarketing
Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare
De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.
DEPT en bol. maken back-to-school-campagne om studenten, scholieren en hun ouders te helpen soepel te starten
Omdat het school- en studiejaar weer gaat beginnen, lanceert bol in samenwerking met DEPT een back-to-school campagne die Nederland en Vlaanderen helpt om soepel op te starten.
The Diverse Agency en Meldpunt Discriminatie introduceren RITA-platform
Voortbouwend op het succes van de campagne Meld Je Rit van vorig jaar, is het nu tijd om de volgende stap te nemen om de veiligheid te verbeteren en discriminatie binnen de queergemeenschap te bestrijden
Storyboard Agency ontwikkelt AXE-campagne Smell Finer, Get Closer
Deze campagne richt zich op Gen Z mannen, om hen te helpen zich aantrekkelijk en zelfverzekerd te voelen
Koninklijke Jumbo kiest New Kith voor influencermarketing
New Kith zal vanaf juli 2024 verantwoordelijk zijn voor de influencer marketingactiviteiten van Koninklijke Jumbo in Nederland en België
Yvonne Coldeweijer gestopt met (betaald) roddelkanaal
Yvonne Coldeweijer is gestopt met het verspreiden van roddels (die zij stelselmatig juice noemde). De influencer stopte eind april 2024 met het openlijk via Instagram (Life of Yvonne) verspreiden van de roddels om met een betaald kanaal
[The List] Tyto Public Relations Netherlands
PR en communicatie op het snijvlak van tech, wetenschap en innovatie
dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf
Commissariaat voor de Media deelt na 2 jaar eerste (lage) boete uit voor influencermarketing
Het Commissariaat voor de Media heet na 2 jaar toezicht een eerste (lage) boete uitgedeeld vanwege overtreding van de regels voor influencers
Teenmag founder Thomas Brok neemt ParraTV en SoWhat! over van failliete Just Another Media Company
Teenmag neemt onder meer de merken ParraTV & SoWhat! over van het failliete Just Another Media Company en vormt hiermee een Gen-Z / Gen-A publisher onder de naam ‘Swipe Publishing
Team5pm, VML en dentsu ontwikkelen verfcampagne GAMMA
Door samenwerkingen met influencers en een maak je eigen kleur-winactie helpt team5pm GAMMA om top-of-mind te zijn wanneer men aan verf denkt in Nederland
Group for Brands en Hazazah ontwikkelen campagne voor Remia
Group for Brands en Hazazah zijn verantwoordelijk voor de lancering van Mama Asia, een nieuw Aziatisch sausmerk van Remia
[The List] ACT.agency
We bedenken merkstrategieën en -campagnes. Ontwikkelen Always-on content én het liefst laten we ze samenwerken voor meer impact.
Alfred en OnSocial vierden krachtenbundeling
Alfred en OnSocial vierden 27 juni 2024 dat ze de krachten hebben gebundeld
SodaStream Benelux kiest Somention voor influencer campagnes
De samenwerking gaat van start met de zomercampagne waarmee SodaStream kraanwater weer exciting wil maken door variatie in smaak aan te bieden
Gepubliceerd door: Nico