Tag Resultaten
[Vacatures] FunX zoekt een Freelance Radioproducers
FunX is per direct op zoek naar Freelance Radioproducers
[Vacatures] De Telegraaf zoekt een Eindredacteur Online
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Eindredacteur Online - Fulltime
[Vacatures] De Telegraaf zoekt een Freelance videoredacteur
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Freelance videoredacteur - Parttime
Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor Digital Cosmopolitan
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor Digital Cosmopolitan
AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne
AM Beyond*, onderdeel van Abovo Maxlead, lanceert in opdracht van Basic-Fit en in samenwerking met zanger Claude een bewustwordingscampagne.
Shanice Engel partner bij communicatiebureau oona
Communicatiebureau oona verwelkomt Shanice Engel als partner, die zal bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het bureau
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Creative Editor
Mediahuis is per direct op zoek naar Creative Editor - Fulltime
[Vacatures] Open Now zoekt een DTP / Digital Editor
Open Now is per direct op zoek naar een DTP / Digital Editor
[Interview] Steven Lammertink over The Cirqle, AI en influencermarketing
Steven Lammertink is oprichter en CEO van The Cirqle, een influencer marketing platform die merken bereik geeft via 1,2 miljoen influencers wereldwijd. We spreken hem over zijn bedrijf, de inzet van AI en de wereld van influencermarketing
Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare
De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.
DEPT en bol. maken back-to-school-campagne om studenten, scholieren en hun ouders te helpen soepel te starten
Omdat het school- en studiejaar weer gaat beginnen, lanceert bol in samenwerking met DEPT een back-to-school campagne die Nederland en Vlaanderen helpt om soepel op te starten.
The Diverse Agency en Meldpunt Discriminatie introduceren RITA-platform
Voortbouwend op het succes van de campagne Meld Je Rit van vorig jaar, is het nu tijd om de volgende stap te nemen om de veiligheid te verbeteren en discriminatie binnen de queergemeenschap te bestrijden
Storyboard Agency ontwikkelt AXE-campagne Smell Finer, Get Closer
Deze campagne richt zich op Gen Z mannen, om hen te helpen zich aantrekkelijk en zelfverzekerd te voelen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactiechef Economie Nu.nl
DPG Media is per direct op zoek naar een Redactiechef Economie Nu.nl - Amsterdam
[Vacatures] NRC zoekt een Freelance eindredacteur
NRC is per direct op zoek naar een Freelance eindredacteur
Koninklijke Jumbo kiest New Kith voor influencermarketing
New Kith zal vanaf juli 2024 verantwoordelijk zijn voor de influencer marketingactiviteiten van Koninklijke Jumbo in Nederland en België
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Eindredacteur 100% NL
Mediahuis is per direct op zoek naar Eindredacteur 100% NL -Parttime/fulltime
Yvonne Coldeweijer gestopt met (betaald) roddelkanaal
Yvonne Coldeweijer is gestopt met het verspreiden van roddels (die zij stelselmatig juice noemde). De influencer stopte eind april 2024 met het openlijk via Instagram (Life of Yvonne) verspreiden van de roddels om met een betaald kanaal
dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf
Commissariaat voor de Media deelt na 2 jaar eerste (lage) boete uit voor influencermarketing
Het Commissariaat voor de Media heet na 2 jaar toezicht een eerste (lage) boete uitgedeeld vanwege overtreding van de regels voor influencers
Gepubliceerd door: Nico