nieuws
Tag Resultaten
Dennis Akkerman en Dennis Nauta lanceren Chosify.com
Chosify is een AI-gedreven guided selling tool ontworpen om consumenten te helpen bij het maken van de juiste productkeuzes
Ben & Jerry’s lanceert ijssmaken in samenwerking met nieuwkomers
De productlijn brengt de smaken van hun thuislanden zoals Marokko, Afghanistan en Syrië naar het ijsschap.
Pepijn Rooijens en Barbara Tammes starten adviesbureau Studio FIK
Pepijn Rooijens heeft na vier jaar recentelijk Natwerk verlaten om samen met Barbara Tammes Studio Fik te beginnen
Future Facts lanceert Data Science Factory
Future Facts, onderdeel van de Hot ITem Groep, is acht jaar geleden opgericht met het doel om organisaties te helpen meerwaarde uit hun data te halen
Wouter Glaser start coachingsbureau Go Delphi
Met Go Delphi gaat hij andere bedrijven en ondernemers helpen met business coaching, groei programma's en exitstrategieën
Lancering Yuma met CEO Pascal Laffineur
Yuma is een nieuwe groep in de Benelux die de mens vooropstelt bij digitale transformaties
Bart Kokke lanceert consultancybureau Tender Canvas
Bart Kokke lanceert Tender Canvas, een strategisch consultancybureau dat aanbestedingen binnen de creatieve industrie begeleidt
Azerion lanceert AI-aangedreven Smart Content platform
Azerion kondigt de lancering aan van Smart Content, een AI-aangedreven oplossing die advertentietechnologie en videocontent combineert
The Others laat VVV Cadeaukaart tot leven komen: Giftcard van het jaar 2023
Creatief bureau The Others heeft de implementatie van een compleet nieuwe productlijn rondom de VVV Cadeaukaart verzorgd. De kaart is uitgeroepen tot Giftcard van het jaar 2023.
Wahooh lanceert platform voor planning en buying van buitenreclame
Startup Wahooh Media lanceert het eerste planning- en boekingplatform van Nederland dat zich richt op zowel traditionele- als digitale out-of-home formaten
De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult
De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult. Gedragsverandering speelt een grote rol in een tijd waarin transitie centraal staat. Bij DCVF merkten ze dat organisaties steeds meer behoefte hebben aan gedegen advies over gedrag. Met concrete handvaten, waarmee ze snel kunnen schakelen
M2Media en Online Company lanceren bureau M2|OC
Mediabureau M2Media en e-commercespecialist Online Company gaan samen verder onder de naam M2|OC
PAKT lanceert content productiehuis Rabbit's Foot Studios
Rabbit’s Foot Studios (RFS) zal zich exclusief richten op het maken van (marketing)content voor de gaming-industrie
Clarity lanceert venture studio Atrium
Communicatiebureau Clarity lanceert Atrium, een venture studio waarmee het bureau investeert in technologieën en dienstverlening
ACE presenteert Made for the new world
ACE heeft gebouwd aan een eigen netwerk waar cultuur, ondernemerschap en innovatie centraal staan. Inmiddels telt het netwerk twaalf bureaus, met ieder hun eigen specialisatie. Van branding, social en pr, tot digital, performance en media. Binnen ACE komt alles samen onder één dak
Mèlanie Bosveld van Kult&Ace introduceert marketingplatform PACT
Kult&Ace, gespecialiseerd in jongeren- en culture marketing, introduceert marketingplatform PACT
[Interview] Carlijn Postma over Biites: Mensen hebben altijd tijd als het gaat om kwaliteit
Deze maand is de streamingdienst Biites in Nederland gelanceerd. Oogmerk: door middel van hoogwaardige videocontent bedrijven en merken verbinding laten maken met de consument. Carlijn Postma, auteur en oprichter van contentmarketingbureau The Post, vertegenwoordigt de Deense start-up
No Fairytales komt met productinnovatie: ingevroren burrito’s
No Fairytales breidt het assortiment uit met een primeur in het diepvriesschap: de vries-verse Burrito. Een gezonde, kleurrijke maaltijd die binnen een handomdraai op tafel staat
TBWA\NEBOKO lanceert Studio Neboko
TBWA\NEBOKO lanceert haar designstudio: Studio Neboko. De studio specialiseert zich in branding & advertising. De Studio heeft werkt voor TBWA-klanten zoals NS, McDonald's, Adidas, Philips, Albert Heijn, TOTO en T-Mobile, maar heeft ook ruimte voor eigen klanten
Jumbo komt met sinterklaas-editie BOZU
BOZU Hard Seltzer heeft een Sinterklaas-editie op de markt gebracht in samenwerking met Jumbo, die het product exclusief verkoopt. De BOZU Pepernoot is verkrijgbaar in een gelimiteerde oplage bij geselecteerde filialen van Jumbo en op de website van Jumbo
Moederbedrijf Grolsch lanceert Viper Hard Seltzer met tv-commercial
Asahi Europe and International, het moederbedrijf van Koninklijke Grolsch, komt met Viper Hard Seltzer. Het licht-alcoholische drankje komt in de schappen van alle grote supermarkten te liggen