Tag Resultaten
Greenberry lanceert Greenberry Academy
Deze tak van Greenberry biedt incompany trainingen aan, gericht op het ontwikkelen van drie essentiële soft skills: creativiteit, empathie en maakkracht.
M100 2025 komt eraan - draag nu mensen voor!
Wie staat waar in de Media100, de Marketing100, de Reclamebureau100 of in een van de andere lijsten?
Milieu Centraal en Roorda introduceren de keurmerkwijzer
Om consumenten naar De Keurmerkenwijzer te leiden ontwikkelde Roorda/Tabula Rasa een campagne met in hoofdrol een ware keurmerken fetisjist.
Attenooie Sjoege van Zaken richt Parkinson Sport Fonds op
Het bedrijf van Enrico Bartens wil hiermee het sporten en bewegen met de ziekte van Parkinson stimuleren.
Erwin Blokker, Joost Bijzitter en Bart Laan starten OOH-bureau Outstanding Media
Per 1 augustus starten Erwin Blokker, Joost Bijzitter en Bart Laan het Out of Home mediabureau: Outstanding Media.
iO en de NGF lanceren versie 2.0 van de golf.nl app
Sinds 2016 werken de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie(NGF) en blended agency iO samen aan een inclusievere digitale golfervaring voor elke speler
Social House lanceert platform op Nederlands muziekfestival Defqon
Social House biedt een uploadplatform dat naar wens kan worden gepersonaliseerd met logo’s en sponsoruitingen
TAMBR lanceert Life At AFAS
Het oorspronkelijke brand anthem dat AFAS in 2020 lanceerde, is uitgegroeid tot een volledig album van acht composities. De nummers zijn gecomponeerd om de kernwaarden van AFAS - Doen, Familie, Gek en Vertrouwen - te weerspiegelen.
Teun Verheij en Tim Nome starten Track Record samen met SportVibes
Track Record gaat zich focussen op commerciële groei van merken en rechthoudende organisaties
SPAR university, RetailMedia.One en Talpa Media lanceren retailmediaprogramma gericht op hoogopgeleide Gen-Z
Deze exclusieve samenwerking ondersteunt merken en werkgevers om in contact te komen met hoogopgeleide Gen-Z
Bambuu oprichters lanceren AI-agency BAI.agency
Bas van Petten en Sietse Kingma, de oprichters van marketingbureau Bambuu, kondigen de lancering aan van hun AI-agency, BAI.agency.
De Pathé Groep lanceert Pathé Home in Frankrijk
Jacques Hoendervangers wordt eindverantwoordelijk voor Pathé in België en Zwitserland en Marco van Demen voor de commerciële uitrol van Pathé Home
NIMA partner Merken100 en M100
NIMA en Marketing Report hebben een partnerschap afgesloten. Het partnerschap heeft betrekking op de Merken100 en 100 Summer Edition
Mark Woerde lanceert initiatief Creative Under Fire
Om creatieven in hun gezondheid te ondersteunen, wordt het initiatief "Creative Under Fire" gelanceerd.
MY.GAMES lanceert uitgeeflabel Knights Peak Interactive
Dit label richt zich op pc- en console-titels. Onder leiding van industrieveteraan Eugenio Vitale, samen met Mario Gerhold en Jan-Eric Lauble
ALD Automotive en LeasePlan gaan verder als Ayvens
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat ALD Automotive en LeasePlan vervangt, is gelanceerd in Nederland. De totale vloot bedraagt 330.000 auto’s in Nederland
IN10 en GRRR gaan verder als Norday
Hierdoor ontstaat een design- en innovatiebureau met 68 medewerkers in Rotterdam en Amsterdam, onder leiding van managing director Rebecca Stadman
ON A DAILY BASIS lanceert digitaal bureau BORING: jouw digitale wingman
The new generation agency ON A DAILY BASIS (ODB) lanceert BORING, het no-code digitale bureau
ShowHeroes lanceert productievideoplatform ShowHeroes MAX
ShowHeroes MAX is een platform dat is ontworpen om online videomateriaal te produceren en te monetizen met behulp van geavanceerde cookieless-technologie
Judith van der Rijt start influencer marketingbureau Kuzco
Het bureau is onderdeel van het Brabantse social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam
Pablo van den Berg lanceert TROJAN MONKEYS
Pablo van den Berg start een nieuw hoofdstuk met TROJAN MONKEYS, een contentbureau dat generatieve AI omarmt om content sneller te laten vliegen
Gepubliceerd door: Nico