Tag Resultaten
[Case] DPG Media ontwikkelt branded content-campagne van WELEDA
In een wereld waar elk merk beweert duurzaam te zijn, staat WELEDA voor de uitdaging om op te vallen en haar publiek te overtuigen
[Case] DPG Media heeft ouders voor het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat zo bereikt
Het resultaat? Maar liefst 901 kinderen hebben met hun ouders meegedaan aan de winactie en hebben de bandencheck uitgevoerd.
Adrian Sanger (DVJ Insights): De Onstuitbare Groei van In-Store Media in Retail
Binnen de brede definitie van wat we Retail Media noemen, is het benutten van de mogelijkheden in de fysieke winkel het afgelopen jaar aanzienlijk toegenomen.
[Audify] maandrapport NMO Luisteronderzoek juni 2024
Audify heeft de april-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 131,1 minuten per dag stabiel is
[Whitepaper] Mediahuis: Bijna 30 procent van de jongeren overweegt te stoppen met social media
Bijna een derde van de jongeren wordt ongelukkig van social media. Ongeveer eenzelfde percentage overweegt ook om helemaal te stoppen met het gebruik ervan
Martin Hellich (DVJ Insights): Aandacht voor prijscommunicatie even belangrijk als prijsbepaling
Het optimaal instellen van prijzen is geëvolueerd tot een belangrijke discipline, gebruikmakend van geavanceerde methoden en oplossingen
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Werkstudent Textmining
MarketResponse is per direct op zoek naar een Werkstudent Textmining
[Vacatures] ZUID Creatives zoekt een Marketing Strateeg
ZUID Creatives is per direct op zoek naar Marketing Strateeg (32 - 40 uur p.w.) Tilburg
Screenforce: Aandacht in huiskamer het grootst op het tv-scherm
Afgelopen najaar is door SNPTV een onderzoek uitgevoerd naar de rol van aandacht in het overbrengen van de merkboodschap
[Case] DPG Media vergroot naamsbekendheid Mentos Grote Prijs van Nederland
In een steeds concurrerender landschap is het essentieel om relevant te blijven en je als merk te blijven onderscheiden.
[Grow by DPG Media] Hoe steunt Nederland goede doelen?
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.
ZIGT: TikTok als populaire zoekmachine voor Gen Z
TikTok wordt steeds vaker als zoekmachine gebruikt – vooral onder Gen Z’ers – en dat is natuurlijk niet zonder reden
[Onderzoek] Trustoo: Eén op de drie huiseigenaren opgelicht bij een klus aan huis
34 procent van alle Nederlandse huiseigenaren zegt weleens te zijn opgelicht door een klusjesman, zoals timmermannen, schilders, loodgieters en elektriciens
[Onderzoek] MMA: Tijdschriften blijven populair, vooral op papier
Lezen is de favoriete bezigheid van een kwart van de Nederlandse bevolking en krijgt de voorkeur boven onder andere sport, winkelen, eten, koken, seks en radio luisteren
Helft Nederlanders bezorgd over online gegevensmisbruik
Jongeren uit Generatie Z maken zich bijvoorbeeld meer zorgen over het misbruik van persoonlijke foto's dan oudere generaties.
[Grow by DPG Media] De kracht van een crossmediale aanpak
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.
[Blog] Marline Polman (MarketResponse): De weg naar een klantvriendelijke strategie is een verandertraject
Tevreden klanten hebben een positieve impact op medewerkerstevredenheid, winstgevendheid en de continuïteit van je bedrijf
[Grow by DPG Media] Zo kiezen Nederlanders een nieuwe auto
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.
[Vacatures] Markteffect zoekt een Data Analist
Markteffect is per direct op zoek naar een Data Analist -Eindhoven
NMO Print & Merken Monitor: Een kwart van de krantenlezers leest digitale editie
Ruim een kwart van de 4,6 miljoen dagelijkse krantenlezers leest inmiddels de digitale versie van de krant.
Nielsen: Bioscoop stijgt hard, totale NL-mediabestedingen naar 6 miljard euro
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2023 met 3,5 procent gegroeid tot 6,03 miljard euro. In absolute bedragen noteerde digital de grootste groei met 157 miljoen euro, een toename van 4,7 procent