Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 156299 | Tags:

[Nederlands MediaNetwerk TV] Nathalie Peters over data, brand performance en audience insights
17-06-2019 | 10:40:00
Nathalie Peters is Head of Digital Transformation bij IPG Mediabrands. Wij spreken haar over de digitalisering van zowel de media als de breaugroep IPG Mediabrands zelf
[Nederlands MediaNetwerk TV] Louise Doorn over HelloMaas
16-05-2019 | 09:27:00
Louise Maas is oprichter en CEO van de startup HelloMaas, dat staat voor Marketing as a Service. Ze vertelt over de voordelen van het inzetten van een flexibele schil en de plannen voor het komende jaar
[Nederlands MediaNetwerk TV] Martin Leeflang over Validators
16-05-2019 | 08:49:00
Martin Leeflang is oprichter CEO van Validators, dat dit jaar tien jaar bestaat. Het bedrijf richt zich op communicatieonderzoek, dus alles rondom media, merk en reclame. Hij heeft de markt voor communicatieonderzoek zien veranderen en praat daarover met Nederlands MediaNetwerk TV
[Nederlands MediaNetwerk TV] Ruud Verheijen over Wavemaker
14-05-2019 | 10:06:00
Vorig jaar beleefde Wavemaker zijn eerste volledige operationele jaar na de fusie van MEC en Maxus. Business Development Director Ruud Verheijen vertelt over hoe het er nu voorstaat
[Interview] Aldo Breed over Kiesjefolders
02-07-2018 | 07:52:00
Met jarenlange ervaring in de retail bij onder andere Albert Heijn en Action, kent Aldo Breed het belang van de folder. Met het oog op verduurzaming en nieuwe regelgeving, ontwikkelde Breed Kiesjefolders. Op www.kiesjefolders.nl kiest de consument gericht welke folders hij wil ontvangen

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie