Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 344036 | Tags:

[Nederlands MediaNetwerk TV] Mike Hendrixen over Vertigo 6, werken in Arnhem, events en experimenteren met platforms
25-08-2020 | 13:01:00
Mike Hendrixen is oprichter en mede-eigenaar van marketing- en communicatiebureau Vertigo 6. Het bedrijf specialiseert zich in jongerenmarketing
[Nederlands MediaNetwerk TV] Tijmen Mulder over Robot Kittens, the next big thing en snelwegsprookjes
25-08-2020 | 11:16:00
Robot Kittens is een digitaal bedrijf dat websites, apps, spelletjes en interactieve installaties en experiences maakt. Tijmen Mulder is medeoprichter en vertelt bij Marketing Report TV over wat ze doen en over the next big thing
[Nederlands MediaNetwerk TV] Michel van Velde over One Shoe en omgaan met de economische crisis
25-08-2020 | 10:55:04
Michel van Velde is CEO van creative & digital agency One Shoe, Hij vertelt hoe zijn bureau bij de vorige recessie koos voor klanten die conjunctuur ongevoelig waren en hoe One Shoe daar nu profijt van heeft
[Nederlands MediaNetwerk TV] Dennis van Baaren over Logitech
23-07-2020 | 16:07:00
Dennis Van Baaren is Country Manager van Logitech Benelux. Als producent van onder meer communicatie-oplossingen voor thuiswerken heeft het bedrijf het drukker dan ooit. Het Zwitserse bedrijf wil niet alleen voorop lopen op gebied van technologie en gebruikerservaring maar ook voor wat betreft duurzaamheid
[Nederlands MediaNetwerk TV] Rik Heijmen over online relatietherapie via Monsley
18-05-2020 | 11:40:38
Rik Heijmen, voormalig strategisch directeur en oprichter van KOKORO Amsterdam, wil met zijn dienst Monsley binnen zes jaar 100.000 Europeanen online mentale zelfhulp bieden bij onder meer relatieproblemen, rouwverwerking en burn-out
[Nederlands MediaNetwerk TV] Nathalie Peters over data, brand performance en audience insights
17-06-2019 | 12:40:00
Nathalie Peters is Head of Digital Transformation bij IPG Mediabrands. Wij spreken haar over de digitalisering van zowel de media als de breaugroep IPG Mediabrands zelf
[Nederlands MediaNetwerk TV] Louise Doorn over HelloMaas
16-05-2019 | 11:27:00
Louise Maas is oprichter en CEO van de startup HelloMaas, dat staat voor Marketing as a Service. Ze vertelt over de voordelen van het inzetten van een flexibele schil en de plannen voor het komende jaar
[Nederlands MediaNetwerk TV] Martin Leeflang over Validators
16-05-2019 | 10:49:00
Martin Leeflang is oprichter CEO van Validators, dat dit jaar tien jaar bestaat. Het bedrijf richt zich op communicatieonderzoek, dus alles rondom media, merk en reclame. Hij heeft de markt voor communicatieonderzoek zien veranderen en praat daarover met Nederlands MediaNetwerk TV
[Nederlands MediaNetwerk TV] Ruud Verheijen over Wavemaker
14-05-2019 | 12:06:00
Vorig jaar beleefde Wavemaker zijn eerste volledige operationele jaar na de fusie van MEC en Maxus. Business Development Director Ruud Verheijen vertelt over hoe het er nu voorstaat
[Interview] Aldo Breed over Kiesjefolders
02-07-2018 | 09:52:00
Met jarenlange ervaring in de retail bij onder andere Albert Heijn en Action, kent Aldo Breed het belang van de folder. Met het oog op verduurzaming en nieuwe regelgeving, ontwikkelde Breed Kiesjefolders. Op www.kiesjefolders.nl kiest de consument gericht welke folders hij wil ontvangen

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie