Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 590306 | Tags:

Marjolijn van Oordt in stilte vertrokken bij VodafoneZiggo; Ernst Moeksis interim Director Corporate Communicatie
24-08-2021 | 18:50:00
Marjolijn van Oordt, die sinds juni 2020 Director Corporate Communications & External Engagement bij VodafoneZiggo was, is in stilte vertrokken bij het telecombedrijf. Ernst Moeksis is aangesteld als interim Director van de afdeling Corporate Communications & External Engagement
Laura van Horssen naar Accenture
19-08-2021 | 11:28:00
Laura van Horssen is op 1 augustus 2021 begonnen als Media Relations Lead bij Accenture. Na 4,5 jaar bij Vice Media te hebben gewerkt, eerst als Head of Communications Benelux en sinds april 2019 Deputy Communications Director EMEA, kiest ze voor een iets andere werkomgeving
Happn kiest Weber Shandwick Nederland als pr- en communicatiebureau
11-08-2021 | 17:19:00
Pr- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland gaat aan de slag voor dating app Happn. Het pr-bureau zal de Happn-app onder de aandacht brengen bij Nederlandse media en consumenten
Youbahn schakelt Marcommit in voor pr en content
11-08-2021 | 16:54:00
Youbahn, een uitzendplatform voor flexibel werk, werkt per 1 augustus samen met pr- en contentmarketingbureau Marcommit. Het belangrijkste doel van de samenwerking is om Youbahn te positioneren als thought leader op het gebied van flexibel werken met zekerheid.
Blyde Benelux gaat voor NIU werken
11-08-2021 | 12:24:00
Pr-bureau Blyde Benelux gaat werken voor NIU. NIU is een Chinees bedrijf dat stedelijke mobiliteitsoplossingen ontwikkelt. De bedoeling is dat Blyde het NIU meer naamsbekendheid geeft in Nederland en België. De samenwerking is gestart met de lancering van de MQi GT in Nederland en België
[Marketing Week] Bob Koigi: The rise and rise of global billboard and outdoor ad market
11-08-2021 | 11:15:00
The global billboard and outdoor advertising market is poised to grow from $60.23 billion in 2020 to $66.63 billion in 2021 at a compound annual growth rate (CAGR) of 10.6%.
[Interview] Dorien Kuiken: Fitzgerald helpt bedrijven om duurzaamheid vorm te geven
28-07-2021 | 17:11:00
Fitzgerald is het van Glasnost afgesplitste pr-bureau. Als onderdeel van Ace, krijgt Fitzgerald ruimte om te groeien. Inmiddels telt het bureau acht werknemers, met de ambitie eind dit jaar naar twaalf te groeien. We spraken Dorien Kuiken, Managing Director van Fitzgerald
[Marketing Week] Bob Koigi: UN picks top small businesses investing in “Good Food for All”
28-07-2021 | 12:45:00
Fifty small- and medium-sized enterprises around the world have been announced as the Best Small Businesses of the “Good Food for All” competition, held in conjunction with the UN Food Systems Summit.
Audi kiest Dept als lead agency
17-06-2021 | 16:42:00
Na een zorgvuldige en intensieve pitchperiode in het eerste kwartaal van 2021, heeft Audi voor Dept gekozen als lead agency voor de Nederlandse markt
[Marketing Week] Bob Koigi: Marketers envision career opportunities fit for post-pandemic future
02-06-2021 | 10:11:04
As COVID-19 continues to disrupt economies, alter the way we work and redefine lifestyles, employers companies and staff are adjusting their way of work as the pandemic alters the future of work.
&.agency versterkt het team met 4 nieuwe krachten
26-05-2021 | 10:31:00
Het team van het Amsterdamse &.agency, het data driven storytelling agency dat influencer marketing, branded content en PR combineert, is recent flink uitgebreid.
[Marketing Week] Bob Koigi: Advancing partnerships across content, advertising and marketing
26-05-2021 | 10:17:53
With increased competition in the media, marketing, PR and advertising space and evolving consumer demands, agencies and corporates are looking at new and innovative ways to stay afloat while looking at ways of meeting market needs with partnerships becoming an all too common strategy.
The Oval Office breidt uit naar Frankrijk
20-05-2021 | 15:13:00
Na Belgie (2012) en Nederland (2017), zet The Oval Office nu ook haar eerste stappen in Frankrijk. Met de overname en integratie van het Parijse Azilis bouwt het communicatiebureau daarmee verder aan een Europese
[Marketing Week] Bob Koigi: Content is king
12-05-2021 | 08:53:51
As marketers, advertisers and media companies look at innovative ways of packaging and disseminating content to a critical mass, they are exploring and embracing technologies and partnership to drive that agenda with impressive results.
Creative Director Mischa Schreuder verruilt Publicis Groupe voor Fitzroy
10-05-2021 | 09:57:00
Mischa Schreuder wordt per direct Creative Partner bij bureau Fitzroy in Amsterdam. Het bureau wil met de komst van Mischa enerzijds grotere merken gaan bedienen en anderzijds ook meer zelf gaan investeren in eigen producten
Dragons' Den deelnemer Airchip kiest voor MIX als creatief bureau
06-05-2021 | 07:17:00
Airchip, de app die wachtrijen op festivals oplost, kiest voor MIX als creatief bureau. Airchip haalde eerder deze maand 300.000 euro op bij het televisieprogramma Dragons’ Den. MIX begint met het vormgeven van de b2b-communicatie
Jean-Philippe Kempf benoemd tot Communications Director van Peugeot
05-05-2021 | 11:05:00
Jean-Philippe Kempf (57) is per 1 mei 2021 de nieuwe Communications Director van Peugeot. Zijn takenpakket omvat alle communicatie van het merk, met betrekking tot producten, sport, evenementen, persrelaties, social media, interne communicatie en partnerships
Afrojack kiest Media Tornado voor pr
30-04-2021 | 00:00:00
Media Tornado verzorgt per direct de internationale publiciteit rondom de nieuwe single Hero van Afrojack (Nick van de Wall) in samenwerking met David Guetta. Het nummer zal ten gehore gebracht worden tijdens de interval-act van de finale van het Eurovisie Songfestival 2021 op 22 mei in Rotterdam
GrassGreener Europe selecteert Clarity als pr-bureau
29-04-2021 | 13:04:00
GrassGreener Europe heeft Clarity geselecteerd als partner voor pr en communicatie in Nederland. Het bureau helpt GrassGreener E met het uitdragen van het gedachtegoed van dit Nederlandse recruitmentkantoor, dat draait om de disruptieve BarHeim-methode
Wilmar Tax partner van HPB (Het PR Bureau)
30-03-2021 | 10:20:00
Wilmar Alex Tax is per direct toegetreden als partner van HPB (Het PR Bureau). Hiermee heeft hij de zakelijke leiding over het bureau, samen met Jacqueline Bosselaar (CEO en oprichter), Camiel Overgaauw en Toon van Loock
WPP records £3 billion pretax loss on ravages of the pandemic
12-03-2021 | 09:59:08
Global advertising behemoth WPP has recorded a £2.79 billion, approximately €3.25 billion, pretax loss for the year to December 2020 as the global effects of COVID-19 continues to be felt across sectors.
[Forum] Hoe zal PR zich ontwikkelen in 2021?
25-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: Hoe zal PR zich ontwikkelen in 2021?
[Column] Wouter Glaser (Glasnost): 2021 wordt een mix van wat weer kan en de nieuwe manier van werken
12-01-2021 | 14:46:00
Vorig jaar was een jaar waarin er op maatschappelijk vlak veel is gebeurd. En dat was niet alleen maar door de invloed van Covid-19. Er vallen drie trends op die blijvend invloed hebben op het gedrag van consument en daarmee op ons vak
[Column] Laurien Vest (Gardeners): 2020 heeft voor pr meer gedaan dan alle jaren ervoor
08-01-2021 | 18:41:00
Het staat buiten kijf dat 2020 voor pr meer heeft gedaan dan alle jaren ervoor. En dan bedoel ik de kracht van goede pr. Die versnelling komt voornamelijk door de zucht naar informatie in plaats van commercie
[Column] Jelle Klerx (Qmusic): Met PR van het leven weer een feestje maken
08-01-2021 | 13:10:00
In de PR worden authenticiteit en echtheid nog belangrijker. 2020 heeft een belangrijk beroep gedaan op de flexibiliteit en volgzaamheid van mensen, maar ze zijn ook kritischer geworden in wat ze geloven en aannemen
[Column] Karin van Geelen (Clarity): Hoe duurzaam, betrokken en inclusief zijn bedrijven en merken?
07-01-2021 | 18:14:00
Het afgelopen jaar heeft in ieder geval een aantal pr-ontwikkelingen in een stroomversnelling gebracht. Een duidelijk voorbeeld is de aandacht voor ethische en maatschappelijke kwesties
[Column] Dina-Perla Portnaar: Pr mag flink worden opgepoetst en op het podium worden gezet
06-01-2021 | 13:04:00
Gedegen pr-professionals werken al jaren geïntegreerd in het domein van marketing en communicatie en pakken niet alleen het pr-stuk op

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie