nieuws
Tag Resultaten
FX Agency behaalt B Corp-certificering
Digital experience agency FX Agency heeft het officiële B Corporation certificaat ontvangen
Fitzroy, Glenfiddich en BYBORRE lanceren Taste The Future
Hoe ziet de wereld eruit in de verre toekomst? Die vraag staat centraal op Taste The Future, het platform voor ontwerpers om hun ideeën over de toekomst te delen. Gelanceerd door Glenfiddich en BYBORRE, in samenwerking met creatief bureau Fitzroy
Rich Singh over klantvriendelijkheid bij Qbuzz
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. Qbuzz is genomineerd in de categorie Openbaar Vervoer
[Marketing Report TV] Janina van der Drift: Kalverliefde is hét diervriendelijke alternatief voor melk
Janina van der Drift, oprichter van Kalverliefde Zuivel, is te gast bij Marketing Report TV
Lemon Scented Tea start internationale samenwerking met tadoº
Lemon Scented Tea gaat samen met mediabureau Brandwebbing en medianetwerk Local Planet een samenwerking aan met tadoº, aanbieder van slimme thermostaten
ODB en het WWF lanceren Rangers merkcampagne: Ga Mee Op Avontuur
ON A DAILY BASIS (ODB) en Wereld Natuur Fonds (WWF) lanceren de merkcampagne Ga Mee Op Avontuur voor jeugdlabel Rangers om zoveel mogelijk kinderen in Nederland enthousiast te maken voor wereldwijde natuurbescherming
iO ontwikkelt duurzame merkcampagnes voor netbeheerder Enexis
Na een pan-Europese aanbesteding heeft netbeheerder Enexis ervoor gekozen om samen te werken met blended agency iO om nieuwe merkcampagnes te lanceren.
[Marketing Report TV] Serge de Sousa (Whello) over inlevingsvermogen en de overname van Branding A Better World
Serge de Sousa, Co-Founder van Whello, is te gast bij Marketing Report TV
[Interview] Inge Ligthart (Dawn): Wij bieden merken Mission Driven Growth
Inge Ligthart is CEO bij Dawn en CSO bij Springbok Groep. We spreken haar over duurzaamheid, Mission Driven Growth en de toekomst van de bureauwereld
Staatssecretaris Van Huffelen naar Nederlandse missie SXSW 2023
Staatsecretaris Van Huffelen zal onderdeel uit maken van de Nederlandse missie naar het Amerikaanse festival SXSW (South by SouthWest) in Austin, Texas
Aangescherpte regels voor verantwoorde duurzaamheidsclaims
De Code voor Duurzaamheidsreclame, onderdeel van de Nederlandse Reclame Code, is in werking getreden
Marlies Rövekamp Managing Director True Ideas
Marlies Rövekamp is per 1 januari 2023 de Managing Director van True Ideas
Supermarkt-app Crisp en maaltijdbox De Krat gaan samen
App-only supermarkt Crisp en maaltijdbox De Krat gaan samen verder in de missie om beter eten mogelijk te maken voor meer mensen
The Change Starts lanceert plant based sport- en voedingssupplementen
Plant-based content-first merk The Change Starts lanceert een lijn plant based sport- en voedingssupplementen
Mediahuis ontwikkelt campagne Beyond Generations Toyota
In de campagne van Toyota laten kinderen hun licht schijnen over het milieu en de toekomst. En dat levert verrassende en ontwapenende inzichten op
[Interview] Karin Löwik: Vivera hoort naast het vlees in de supermarkt
Karin Löwik is Marketing Director bij bij Vivera. Zij is op nummer 30 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar
SuperRebel Agency ontwikkelt always on campagne SolarEdge Home
SuperRebel Agency heeft een introductie- en imagocampagne voor SolarEdge Home ontwikkeld
RA*W is terug met vierde Real Talks: Social Responsibility
RA*W en The Social Hub zijn terug met een nieuwe Real Talks. Na sessies over stereotypering, genderongelijkheid en work-life balance, openen ze op 6 december het gesprek over sociale verantwoordelijkheid. Het bieden van nieuwe perspectieven aan jong talent, staat zoals altijd voorop
[Interview] Sven Kraaijenbrink (MisterGreen): Racen met EV’s van kaap tot kaap voor meer bewustzijn van elektrisch rijden
Elektrisch rijden en rally-racen. Twee termen die je niet vaak in dezelfde zin hoort. Maar daar komt nu verandering in dankzij de Electrified Cape to Cape Rally 2023, die plaatsvindt van 27 april tot en met 5 mei 2023. We spreken met Sven Kraaijenbrink van MisterGreen
Philips Domestic Appliances benoemt Droga5 London als creatief bureau
Philips Domestic Appliances heeft creatief bureau Droga5 London, onderdeel van Accenture Song, aangesteld om haar wereldwijde reclamecampagnes te creëren
Cellnex start met digitalisering van advertentiemasten
Cellnex Netherlands, onderdeel van Cellnex Telecom, Europa’s grootste onafhankelijke telecommunicatie infrastructuur provider, is gestart met de digitalisering van haar advertentiemasten