Tag Resultaten
[The List] Flume Agency
We are Flume, a full-service digital marketing agency. We give an F* about every aspect of your brand.
Yellow Jersey ontwikkelt Coaching Girls-campagne voor KNVB en Nike
De campagne met Esmee Brugts, Kees van Wonderen en Rocky Hehakaija is erop gericht de coaching van meiden in het voetbal te optimaliseren
M100 2025 komt eraan - draag nu mensen voor!
Wie staat waar in de Media100, de Marketing100, de Reclamebureau100 of in een van de andere lijsten?
[The List] Bruut
We bedenken merkstrategieën en -campagnes. Ontwikkelen Always-on content én het liefst laten we ze samenwerken voor meer impact.
DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar
DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.
Vitesse en Happy Horizon verlengen samenwerking
De creatieve bureaugroep is dit seizoen weer verantwoordelijk voor de SEO, SEA, social-advertising en webshop-optimalisatie.
Maxi Zoo sponsor van Go Ahead Eagles
Dierenwinkel Maxi Zoo wordt de komende 3 jaar Premium Partner en tenuesponsor van Voetbalclub Go Ahead Eagles.
[Buzz] Somention: #humancore, of hoe het perfecte plaatje op social media verdween
Humancore is een culturele trend die zich richt op het omarmen van de alledaagse en menselijke aspecten van het leven.
MediaMarkt maakt debuut als hoofdpartner van Feyenoord
MediaMarkt heeft gisteren haar debuut gemaakt als hoofdpartner van Feyenoord tijdens het Feyenoord Festival.
HERA United kiest voor HAGENS
HERA United, de professionele vrouwenvoetbalclub van Nederland, kiest zonder pitchtraject HAGENS als bureau.
Somention: De rol van community management tijdens het EK
Heel Nederland kleurt oranje en ook op social media gaat het voetbalfestijn niet aan je voorbij.
[The List] Tyto Public Relations Netherlands
PR en communicatie op het snijvlak van tech, wetenschap en innovatie
Fightclub ontwikkelt zoete EK-inhaker voor Venco
In aanloop naar de halve finale wedstrijd van het Europees Kampioenschap, waarbij Nederland het opneemt tegen Engeland, bedacht Fightclub voor Venco de passende inhaker: "We vreten ze op!"
[The List] ACT.agency
We bedenken merkstrategieën en -campagnes. Ontwikkelen Always-on content én het liefst laten we ze samenwerken voor meer impact.
Pinchhitters lanceert door AI geproduceerd EK-nummer: DepAI
In de aanloop naar de tweede groepswedstrijd van Oranje brengt media-activatiebureau Pinchhitters de single DepAI uit.
Ajax en VodafoneZiggo verlengen samenwerking tot en met 2027
Het telecombedrijf tekent bij voor twee seizoenen. Het huidige contract loopt af in 2025; het nieuwe duurt tot medio 2027, met een optie op verlenging tot medio 2029
NIMA partner Merken100 en M100
NIMA en Marketing Report hebben een partnerschap afgesloten. Het partnerschap heeft betrekking op de Merken100 en 100 Summer Edition
0930 creative agency introduceert in samenwerking met Pringles: Fan-ding machine
De levensgrote 'Fan-ding machine', een vendingmachine waarbij fans niet betalen met geld, maar met aanmoedigingen voor hun favoriete team.
[The List] Fast Media
Fast Media licenseert nieuws, sport, entertainment en creatieve content aan reclamebureaus en uitgeverijen.
Golazo ontwikkelt EK-campagnevideo voor M line
De KNVB heeft samen met Official Sleep Supporter M line ervoor gezorgd dat tijdens het EK alle spelers en staf op hun eigen M line-matras slapen
Gepubliceerd door: Nico