nieuws
Tag Resultaten
[Grow by DPG Media] Het oriëntatiegedrag van fietsend Nederland
De dagen worden langer en de temperatuur stijgt. Oftewel: tijd om de fiets te pakken en eropuit te gaan
[Grow by DPG Media] Vier op de tien Nederlanders kopen zo veel mogelijk online
40 procent zegt zelfs zo veel mogelijk van hun aankopen online te doen. Bezorgkosten zijn hierbij echter een struikelblok
[Grow by DPG Media] Harry van der Zee (Profuomo): Waarom je je merk steeds opnieuw moet uitvinden
Brandkast! Aflevering 14: De kunst van het merknaam kiezen met de CEO van Profuomo, Harry van der Zee
[Grow by DPG Media] De betrokkenheid van klanten verhogen? IKEA doet het zo!
DPG Grow onderzocht samen met IKEA de mogelijkheden van CRM-onboarding. Het resultaat? Een CTR die twee keer zo hoog ligt als de gemiddelde benchmarks
[Grow by DPG Media] Inzet van magazinemerken resulteert in hogere merkoverweging voor Dove
Het beauty- en verzorgingsmerk voerde een internationale campagne rondom het thema Self Esteem.
[Grow by DPG Media] Seamless ads zorgen voor verdubbeling in Brand Lift
Onderzoek van DPG Media naar de effectiviteit van seamless advertenties op basis van bewustzijn, overweging, voorkeur en aankoopintentie.
[Grow by DPG Media] Huishoudens zeer tevreden over hun boodschappenproces
Onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht naar gezinspraak in fmcg-markt
[Grow by DPG Media] Een blik op wat Nederlanders echt blij maakt
De meeste Nederlanders worden gelukkig van zaken als eten, familie en vrienden, maar de meningen over het geluk dat social media hen brengen zijn verdeeld
[Vacatures] DPG Media Masters zoekt een Copywriter Automotive - Amsterdam
DPG Media is per direct op zoek naar een Copywriter Automotive - Amsterdam
[Grow by DPG Media] De hartslag van Nederland: Ons uitgavenpatroon als gevolg van de inflatie
Uit onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht blijkt dat Nederlanders zich steeds langer van tevoren op een vakantie oriënteren
[Grow by DPG Media] Nederlanders oriënteren zich langer voor vakantie en gaan vaker op reis
Uit onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht blijkt dat Nederlanders zich steeds langer van tevoren op een vakantie oriënteren
[Grow by DPG Media] ANA Programmatic Supply Chain Study: Cheap reach is the name of the game
The ANA found that only 36 cents of every dollar entered into a Demand Side Platform (DSP) reaches the consumer
DPG Media en Panel Inzicht brengen verschillen en overeenkomsten tussen jong en oud in kaart
Het XYZ-denken viert hoogtij Er is veel vraag naar informatie over Generatie Z, die Generatie Y (de millennials) en Generatie X opvolgt
[Grow van DPG Media] Hoe ziet het oriëntatie- en aankoopgedrag van first time mums eruit?
De grote overeenkomende doelgroep van beide merken in de woonbranche in combinatie met keukens was doorslaggevend voor de samenwerking.
[Grow by DPG Media] Google's Privacy Sandbox enters testing
In 2019 Google announced the Privacy Sandbox. In H2 2024 Google will deprecate third party cookies in Chrome and launch it at last
[Grow by DPG Media] Arjan Kers (TUI Nederland): Het leiden van een bedrijf in crisistijd
Brandkast! is een podcast waarin Roger Verdurmen op zoek gaat naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op het gebied van branding en storytelling
[DPG Media] Branded content-campagne heeft positieve invloed op merkperceptie Volvo
De campagne was gebaseerd op het 'people first' gedachtegoed, waarbij we lieten zien dat Volvo de mens centraal zet.
[Grow van DPG Media] Handige inzichten voor jouw kerstcampagne
De grote overeenkomende doelgroep van beide merken in de woonbranche in combinatie met keukens was doorslaggevend voor de samenwerking.
[Grow] Nieuw licht op de context voor impact
Het succes van een campagne blijft een complexe samenkomst van factoren. Naast het merk, de propositie en de intrinsieke elementen van de creatie wordt ook met steeds meer interesse naar omgeving gekeken: de context
[Grow] (Online) reclamefolders meest gebruikt als oriëntatiebron voor Sinterklaas-inkopen
Op 18 november 2023 komt de Sint weer aan in het land. Ruim de helft van de Nederlanders gaat dit jaar weer inkopen doen voor schoencadeautjes en pakjesavond. Wist je dat de (online) reclamefolder daarbij de meest gebruikte oriëntatiebron is? Ben je benieuwd naar meer inzichten over deze feestdag? We zetten de belangrijkste hieronder voor je op een rij.
[Grow] Velthuizen Keukens vergroot naamsbekendheid en bereikt in-market doelgroep
De grote overeenkomende doelgroep van beide merken in de woonbranche in combinatie met keukens was doorslaggevend voor de samenwerking.