nieuws
Tag Resultaten
Zandbeek ontwikkelt campagne voor NHA
Contentmarketingbureau Zandbeek verzorgt de merkcampagne van opleider NHA. Daarin staat de boodschap centraal dat we onze tijd zinvoller kunnen besteden dan aan social media, uitstelgedrag en roddelen
[Onderzoek] Sanoma onderzoekt belangrijkste momenten van consumenten
Om zo effectief mogelijk consumenten te bereiken en te bewegen, is het belangrijk om content op het juiste moment en met de juiste boodschap te tonen. Het identificeren van belangrijke momenten in het leven van de consument in combinatie met de behoeftes op dat moment, helpt daarbij
[Onderzoek] Sanoma: bedrijven moeten duurzaamheid inzetten bij communicatie
In welke mate leeft het thema duurzaamheid onder de Nederlandse bevolking? Dat onderzocht Sanoma. Een groot deel van de Nederlanders is bereid om een levensstijl aan te passen
Beslist.nl publishingpartner Sanoma
Vanaf 1 oktober 2019 wordt beslist.nl als publishingpartner aangesloten op het netwerk van Sanoma. Dit houdt in dat Sanoma de volledige online advertentieoperatie en displaysales op zich neemt
NU.nl bundelt krachten met Moving Digital
NU.nl en Moving Digital zijn een samenwerking gestart om 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland geautomatiseerd te promoten via de NU.nl propositie NUlokaal adverteren
[Interview] Marjolijn Hoffmans over de samenwerking tussen haar Donald Duck en het Rijksmuseum
Donald Duck is jarig, de eend wordt maar liefst 85. Een mooie gelegenheid om een feestje te vieren en dat doet hij samen met het Rijksmuseum. Samen brengen ze de Duckwacht merchandise-collectie op de markt. Wij spreken met Marjolijn Hoffmans, marketingmanager van Donald Duck
Merchandise van Donald Duck en het Rijksmuseum
Ter gelegenheid van de 85ste verjaardag van Donald Duck op 9 juni 2019 en het Jaar van Rembrandt presenteren Donald Duck Weekblad en het Rijksmuseum de Donald Duck KunstcollectieMerchandise van Donald Duck en het Rijksmuseum
Marketing Sciences en Sanoma winnen AMMA
IPG’s dataclub, Marketing Sciences heeft in samenwerking met Sanoma de prestigieuze AMMA voor Beste media research, met Trusted Brands, Trusted Ads gewonnen
Pinterest en vtwonen trappen samenwerking af met campagne Win een vtwonen voorjaarshuis
Pinterest en vtwonen gaan samenwerken op het gebied van videocontent, afbeeldingverrijking en campagnemarketing, gefocust op interieurinspiratie
NU.nl lanceert gepersonaliseerde tool voor franchiseformules
Met NUlokaal kunnen gebruikers een display-advertentie aanmaken en deze lokaal laten uitleveren in de app van NU.nl, met goedgekeurde templates, logo’s, fonts en kleuren die aansluiten op de huisstijl van de franchiseformule
[Onderzoek] Fashionchick: Nederlandse vrouw shopt graag
De Nederlandse vrouw houdt van shoppen. Dit blijkt uit onderzoek dat online modeplatform Fashionchick liet uitvoeren onder ruim 500 mannen en vrouwen
Fashionchick-oprichters stappen in Shopsuite
Shopsuite, een product recommendation start-up, heeft 300.000 euro groeikapitaal opgehaald om redactionele content van publishers te voorzien van productaanbevelingen
Renault en NU.nl starten DDW-rubriek
Renault en NU.nl hebben elkaar gevonden in een unieke samenwerking rond Dutch Design Week (DDW). Centraal in deze samenwerking staat een rubriek, geheel gewijd aan DDW
[The Choice] Zo bereik je de (aanstaande) moeder
Tijdens de eerste zwangerschap worden ongelofelijk veel producten gekocht. En ook in de jaren erna schaffen ouders veel aan. Sanoma en marktonderzoekbureau The Choice onderzochten voor 62 producten en diensten de customer journey van 8.900, aanstaande, moeders
LINDA. viert vijftienjarig bestaan
In het najaar van 2003 kwam de allereerste LINDA. uit. Vijftien jaar later ligt, aanstaande woensdag 26 september, het jubileumnummer in de winkel. Met niet één, maar vijftien Linda look-a-likes op de cover. LINDA. is de laatste jaren uitgegroeid tot een mediamerk
Sanoma lanceert totaalaanpak voor FMCG-klanten
Sanoma lanceert haar totaalaanpak voor FMCG-klanten. Hierin speelt de recente acquisitie van SCOUPY een centrale rol
[Onderzoek] Adverteren op vertrouwd platform verhoogte merkvoorkeur
Onderzoek toont overtuigend aan dat het gepercipieerd vertrouwen in een advertentieplatform het effect van reclame positief beïnvloedt. Mediabrands Marketing Sciences en Sanoma hebben recent maar liefst drie studies gedaan
Rob Kolkman CEO Sanoma Media Netherlands
Sanoma heeft bekendgemaakt dat Rob Kolkman per 1 januari 2019 start als CEO van Sanoma Media Netherlands, waarbij hij rapporteert aan Susan Duinhoven, president en CEO van Sanoma Corporation
Sanoma vergroot belang in Scoupy
Sanoma maakt tijdens de eerste editie van de Media Summer Sessions bekend dat Sanoma haar belang in Scoupy verder vergroot. Maurits Priem gaat Scoupy vanaf 1 september leiden
Scoupy keert meer dan tien miljoen uit aan consumenten
Scoupy keert meer dan tien miljoen euro uit aan consumenten, door middel van cashbacks. Consumenten kunen gratis of goedkoop producten uitproberen. Het verschil tussen actie- en aankoopbedrag wordt vervolgens op hun bankrekening teruggestort
Adverteren in vertrouwde mediaomgeving verhoogt merkvoorkeur
Onderzoek toont overtuigend aan dat het gepercipieerde vertrouwen in een advertentieplatform het effect van reclame positief beïnvloedt. Reclame op websites die betrouwbaar worden geacht, scoren hoger op merkvoorkeur. Dit effect is ruim 50 procent hoger dan bij platformen die als onbetrouwbaar worden gezien