Tag Resultaten
Tv-reclamemarkt daalt met 3,3 procent naar 426 miljoen euro
De tv-reclamemarkt daalt de eerste helft van 2024 met 3,3 procent naar 426 miljoen euro. Screenforce verwacht dat de tv-reclamemarkt in geheel 2024 tussen de 1 en 2 procent zal dalen
Mediahuis en Talpa Network starten samenwerking voor actualiteitenprogramma Nieuws van de Dag
Mediahuis en Talpa Network werken samen aan de ontwikkeling van een actualiteitenprogramma dat vanaf volgend jaar dagelijks te zien zal zijn
Talpa Media begint podcastreeks voor B2B-relaties: Talpa Media Inside
Onder de naam Talpa Media Inside is het reclameverkoopbedrijf van Talpa Netwerk begonnen met een podcastreeks voor de B2B-relaties
Talpa Network wijzigt naam saleshouse in Talpa Media
Talpa Network heeft de naam van zijn saleshouse gewijzigd in Talpa Media. De naam Talpa Media Solutions was sinds 2017 bij het ontstaan van Talpa Network in gebruik
[MasterBabbels] Dennis Kuzee (Talpa Network): Wij kunnen brutaal zijn omdat we zelf media-exploitant zijn
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken we Dennis Kuzee,
Talpa Media Solutions overweegt naast Ster ook spots van 20 seconden; geen Ster-prijsverhogingen
Talpa Media Solutions overweegt in navolging van de Ster ook de invoering van een standaard spotlengte van de tv-commercials naar 20 seconden te verkorten. Die is thans 30 seconden
[Interview] Roos Simons over haar ambities voor training, coaching en hosting met Go Tiramisù
Roos Simons is het bedrijf Go Tiramisù begonnen na een carrière bij onder meer Talpa Network en BrandDeli. Het bedrijf richt zich op training, coaching en hosting. We spreken haar hierover
Roos Simons start eigen Bureau Go Tiramisù voor Training Coaching en Hosting
Roos Simons heeft haar eigen bureau Go Tiramisù opgericht dat zich richt op training, coaching en hosting
Rechtbank: eerder besluit maximaal 3 radiostations onzorgvuldig; minister moet opnieuw besluiten
De minister van Economische Zaken moet binnen 13 weken opnieuw een gemotiveerde beslissing nemen over de eigendomsbeperkingen van de landelijke FM-kavels
Talpa Network kondigt samenwerking met Bombers & Lemonade aan
De samenwerking zal zich focussen op het gebied van talentmanagement, brand partnerships en advertentie-inkomsten
Talpa Network lanceert QRomo met een koppeling aan kassasystemen
Talpa Network is van start gegaan met reclamespots met de QRomo. Deze QR-code op steroïden beloont tv-kijkers met vouchers met relevante kortingen en aanbiedingen en verbindt ze via één scan aan merken, product-aanbiedingen of andere diensten
Radio 10: Gerard Ekdom stopt, Rob van Someren naar weekend en Gijs Staverman krijgt middagshow
Er zijn veel wisselingen bij Radio 10. Gerard Ekdom stopt per 3 juni 2024 met zijn ochtendshow vanwege zijn overstap naar Mediahuis Radio (Radio Veronica). Het is onduidelijk wanneer hij daar zal kunnen starten, vanwege een concurrentiebeding die dj’s belemmert direct te kunnen overstappen naar concurrenten.
RTL Nederland en Talpa Network starten met adressable reclame op televisie
Addressable reclame komt bij de zenders van RTL Nederland en Talpa Network (onder voorbehoud) rond 17 juni 2024 grootschalig beschikbaar. Dit blijkt uit navraag van Marketing Report bij de betrokken partijen
NLZiet komt ook met reclameversie: NLZiet Basis
NLZiet heeft per direct een reclameversie geïntroduceerd onder de naam NLZiet Basis. Voor 7,95 euro per maand krijgen klanten dezelfde content te zien als het tot premium omgedoopte (standaard) abonnement dat voortaan 9,95 euro per maand kost
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
JUKE stopt met podcasts en beperkt aantal audiostreams
JUKE stopt per 15 april 2024 met het aanbieden van podcast. Ook zal het aantal audiostreams fors worden ingeperkt en zal het audioplatform van Talpa Network allleen nog toegang bieden tot een beperkt aantal audiostreams van Talpa Network, Mediahuis Radio en enkele andere radiostations
SBS9 wordt Viaplay
SBS9 wordt per 5 april 2024 omgedoopt in Viaplay TV. De zender zal een selectie uitzenden van het (sport)portfolio van Viaplay
Screenforce Jaarrapport 2023
In 2023 zijn de bestedingen in de tv-reclamemarkt met 5,6 procent gedaald naar 922 miljoen euro. De spotbestedingen dalen daarbij met 7,0 procent naar 811 miljoen euro. De bestedingen via online videoplatforms stegen
[Forum] Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen hun tarieven na daling van de kijktijd. Goed idee?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag
Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen tarieven na daling kijktijd
Talpa Media Solutions verhoogt zijn tarieven met 3 procent per mei 2024. Daarbij heeft het reclameverkoopbedrijf van Talpa Network aangekondigd een NMO-index te introduceren. Ster verhoogt zijn tarieven niet; Ad Alliance komt ook met een tariefsverhoging
Gepubliceerd door: Nico