nieuws
Tag Resultaten
Vice Media Group riskeert faillissement
Vice Media Group riskeert een faillissement. Dit bericht onder meer de New York Times deze week. De verwachting is dat als er geen overnemende partij gevonden wordt, het bedrijf de komende weken het faillissement zal aanvragen
VICE en de Europese Commissie lanceren internationale duurzaamheidscampagne
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie
Velux en Vice met kunstzinnige branded contentcampagne
Vice en het home-improvement merk Velux hebben een branded contentcampagne als onderdeel van de herlancering van Velux's Artist Residency-programma gelanceerd
Vice Media Group opent kantoor in de metaverse
Virtue Worldwide, het creatieve bureau van Vice, heeft een kantoor geopend voor Vice Media Group in de metaverse. Het virtuele gebouw wordt beschikbaar gesteld aan meerdere branches van Vice Media Group waaronder Virtue Worldwide en Vice
Highsnobiety opent kantoor in Nederland met Stefanos Constantinou aan het roer
Internationaal digitaal mediaplatform met de focus op jongerencultuur Highsnobiety opent een kantoor in Amsterdam; het achtste kantoor wereldwijd
Laura van Horssen naar Accenture
Laura van Horssen is op 1 augustus 2021 begonnen als Media Relations Lead bij Accenture. Na 4,5 jaar bij Vice Media te hebben gewerkt, eerst als Head of Communications Benelux en sinds april 2019 Deputy Communications Director EMEA, kiest ze voor een iets andere werkomgeving
Virtue en Irene Baqué werken samen met drie korte films over vrouwenbanden voor Pandora
Virtue, het creatieve bureau van Vice, en filmmaker Irene Baqué lanceren de internationale campagne voor sieradenmerk Pandora, waarbij de onschatbare waarde van vrouwen die elkaar aanmoedigen ten behoeve van kracht, weerbaarheid en zelfvertrouwen, wordt belicht en gevierd
Virtue ontwikkelt Europese campagne voor fietsmerk Lapierre
Virtue, het creatieve bureau van Vice Media, heeft een Europese campagne ontwikkeld voor het fietsmerk Lapierre (onderdeel van Acell Group). Daarbij is de tagline en merkfilosofie voortaan Ride Your Next
Filling Pieces viert tienjarig bestaan met documentaire en opening van Amsterdamse winkel
Filling Pieces viert zijn tienjarig bestaan met een documentaire en de opening van zijn winkel in Amsterdam. De documentaire, vertelt het ondernemersverhaal van oprichter Guillaume Philibert Chin en de weg die hij heeft afgelegd om van Filling Pieces een internationaal succes te maken
VICE Media Group koopt consultancy bureau PLTFRMR
VICE Media Group heeft consultancy bureau PLTFRMR aangekocht. PLTFRMR zal fuseren met VIRTUE, het creatieve bureau van VICE Media Group
[Onderzoek] Vice Media: jonge mensen in Europa maken zich meer economische zorgen
Jonge mensen in Europa maken zich meer zorgen (46 procent) over de economische gevolgen van het coronavirus op de lange termijn dan dat ze (25 procent) het virus oplopen
VICE+ maakt Up to Date-campagne voor Buddha to Buddha
VICE+ heeft een zogeheten up to date-campagne voor het sieradenmerk Buddha to Buddha ontwikkeld. Eerder ontwikkelde VICE+ al de dented campagne
Carlings en VIRTUE lanceren augmented reality t-shirt
Wanneer The Last Statement T-shirt wordt gefotografeerd door een Instagramfilter en gedeeld wordt op social media, kunnen gebruikers via hun telefoon het t-shirt veranderen
[Interview] Pascal Rotteveel: Het is voor velen een beetje mysterieus wat we bij VIRTUE doen
Pascal Rotteveel is sinds kort Executive Creative Director Western-Europe VIRTUE bij VICE. We spreken hem over zijn plannen met het bureau en zijn boek over zwangerschapscravings
Naique Tanate en Kevin de Wit naar GoSpooky
Social agency GoSpooky versterkt per 1 november 2019 het senior team met Naique Tanate als strategy director en Kevin de Wit als client lead. Beide functies binnen GoSpooky zijn in het leven geroepen om de groei van het bureau te faciliteren
Pandora selecteert VIRTUE als creatief bureau
VIRTUE is geselecteerd als het lead agency voor Pandora. Pandora is een Deens sieradenmerk dat in meer dan honderd landen wordt verkocht
VIRTUE en Foot Locker vragen sneakerheads om hun top 5 sneakers
Foot Locker bestaat 45 jaar. Om dit te vieren hebben Foot Locker en VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, aan sneakerheads – zowel OGs als fans – gevraagd wat voor hen de beste sneakers ooit zijn
Agathe Wiedemair is nieuwe Head of Account Services VIRTUE
Agathe Wiedemair, voorheen Client Services Director bij Amsterdam Worldwide, is benoemd tot Head Of Account services in het Amsterdamse kantoor van VIRTUE het creatieve bureau van VICE
VIRTUE wint zeven Lions in Cannes
This week at the Cannes Lions International Festival of Creativity, VIRTUE, the creative agency by VICE, took home a total of 7 Cannes Lions awards. Three Bronze Lions for ‘Q’ the world's first Genderless Voice and 4 Lions for its adDRESS_THE_FUTURE work
VICE lanceert kledinglijn in samenwerking met FRESHCOTTON
In samenwerking met FRESHCOTTON lanceert VICE Benelux een eigen unisex kledinglijn. De Festival Capsule Collectie is de allereerste limited edition drop van de kledinglijn en bestaat uit items voor een festivalbezoek
Durex en VICE+ ontwikkelen condoomcampagne Cum Prepared
Durex en VICE+ lanceren de digitale campagne Cum Prepared in Nederland en België om awareness te creëren onder jonge mensen voor condoomgebruik