Tag Resultaten
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
Jägermeister en Gullie met carnavalcampagne
Jägermeister is gestart met een carnavalscampagne samen met carnavalszanger Gullie. Dorst & Lesser en Jägermeister realiseren hiermee hun tweede carnavalscampagne
Reinier Breij naar Mediaxplain
Marketing- en mediabureau Mediaxplain* verzorgt voortaan de gehele backoffice rondom media buying zelf. In dit kader heeft het bureau Reinier Breij aangetrokken als nieuwe Trading Manager
SuperHeroes en Mediaxplain* lanceren campagne #GekOpBeleggen voor BinckBank
De campagne van de online beleggersbank is het eerste resultaat van de bureaupitch eerder dit jaar, waarin SuperHeroes als nieuw communicatiebureau werd gekozen en Mediaxplain* als mediabureau
DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
Campagne Bolletje bij RTL en Qmusic: met wie zou jij een beschuitje eten?
RTL en Qmusic zetten hun eerder aangekondigde strategische alliantie in voor deze brandedcontentcampagne die in juni 2019 loopt
Michael Theebe keert terug bij Mediaxplain* als Operations Director
Mediaxplain* breidt uit met de komst van Michael Theebe in de rol van Operations Director. Theebe richt zich in deze functie op het verder optimaliseren van de integratie van de verschillende diensten binnen Mediaxplain*
Bart Sikkema versterkt Mediaxplain*
Mediaxplain* is een Digital Development Director rijker. Bart Sikkema is verantwoordelijk voor de koers en professionalisering van de digitale dienstverlening binnen het marketing- en mediabureau
Storytel laat luisterboeken tot leven komen in nieuwe campagnes met Wim Kieft
Storytel komt met een nieuwe campagne met Wim Kieft rondom het luisterboek Wim Kieft: De terugkeer van Michel van Egmond. De oud-voetballer is vanaf eind februari op TV en online te zien in een commercial waarin hij een passage voordraagt uit zijn biografie
Leon Bultman, Sandy Hogendoorn en Kim van Houtrijve naar Mediaxplain*
Marketing- en mediabureau Mediaxplain* heeft drie nieuwe medewerkers aangetrokken. Leon Bultman start als Digital Media Planner, Sandy Hogendoorn als Research & Insights Project Coördinator en Kim van Houtrijve als Media Planner
[Onderzoek] Mannen sneller beïnvloed door influencermarketing
Ruim 70 procent van de Nederlanders tussen achttien en veertig jaar bekijkt met regelmaat content van influencers. En ondanks dat het merendeel van die content is gericht op vrouwen, is juist de man de meest actieve bezoeker. Dit blijkt uit onderzoek
Mediaxplain* mediapartner John West
Visconservenleverancier John West heeft Mediaxplain* verantwoordelijk gesteld voor zijn mediastrategie, -planning en –inkoop. Het marketing- en mediabureau is verantwoordelijk voor het distribueren van de content van John West
Dirk Jan Theijn en Menno Westinga directors bij Mediaxplain
Dirk Jan Theijn wordt finance director en Menno Westinga digital data & campaign director bij het mediabureau
Zelfzorgbedrijf Vemedia kiest voor Mediaxplain
Marketing- en mediabureau Mediaxplain werkt voor consumer healthcarebedrijf Vemedia. De producent van merkproducten als Valdispert, Vision en Roter heeft na een bureau-oriëntatie Mediaxplain geselecteerd om haar mediabelangen te behartigen
[Onderzoek] Nederland heeft begrip voor verdienmodel influencers
Nederland is goed op de hoogte van het verdienmodel van influencers, zo blijkt uit onderzoek van strategisch influencermarketingbureau XMPLE
Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief
Volg Marketing Report op Twitter
Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie