nieuws
Tag Resultaten
Snelle in Wavemaker- en Crocodile-campagne voor Milka
Ter introductie van de vernieuwde chocoladerepen, lanceert Milka de campagne Het meest tedere stukje chocolade dat nu nóg tederder is. Met in de hoofdrol singer-songrapper Snelle (Lars Bos). De campagne is ontwikkeld door Crocodile Agency, in samenwerking met en in opdracht van Wavemaker.
VodafoneZiggo verlengt samenwerking met Wavemaker (GroupM/WPP)
VodafoneZiggo heeft besloten het contract met mediabureau Wavemaker (via GroupM onderdeel van WPP) te verlengen. Ronald van der Aart, Media Relations Manager a.i. bij VodafoneZiggo bevestigt dit desgevraagd aan Marketing Report
Yacht lanceert merkcampagne: carrière maken door grenzen te verleggen
Yacht daagt professionals uit gewoonten te doorbreken om verder te komen in hun carrière. Dat is de boodschap van de merkcampagne die van start is gegaan. Yacht belooft werkenden uitdagende opdrachten waar ze hun grenzen kunnen verleggen
Wavemaker wint Cross Media Innovatie 2022 met Awareness Impact Tool
Awareness Impact Tool | is Cross Media Innovatie 2022. Wavemaker kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam
Abovo Maxlead, dentsu, Megawatt, Wavemaker en ZIGT genomineerd voor Cross Media Bureau 2022
De vijf nominaties voor Cross Media Bureau 2022 zijn bekend. Welk bureau wordt de opvolger van Vertigo 6
DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
Persil maakt met Wavemaker miniserie over wassen
Persil heeft met een miniserie waarin bekende Nederlanders en hun wasgewoontes worden gefilmd, een vervolg gemaakt op de campagne Persil’s Picture Perfect
[Cross Media Innovatie] Marcel van Zwieten over WordSmint
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Wavemaker zendt WordSmint in voor de categorie Innovatie. We spreken met Marcel van Zwieten, Managing Creative Director van DotControl
[Cross Media Case] Marion Westbroek over Mentos Say Yes to Fresh
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Wavemaker zendt de case Mentos Say Yes to Fresh in als case. We spreken met Marion Westbroek, Clied Lead bij Wavemaker
[Cross Media Case] Karel Zoet over Toyota New Generation
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Wavemaker zendt de case Toyota New Generation in. We spreken met Karel Zoet van Wavemaker
[Cross Media Case] Mart Wouters over Grolsch: Movies Explained
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Wavemaker zendt de case rondom Grolsch: Movies Explained in. We spreken met Mart Wouters van Wavemaker
[Cross Media Case] Rhandy Bhiemans over Maak de nieuwe Milka smaak
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Wavemaker zendt de case rondom de nieuwe smaak van Milka in. We spreken Randy Bhiemans over Maak de nieuwe Milka smaak
Milka lanceert merkpositionering Teder smaakt beter
Chocolademerk Milka start met de merkpositionering Teder smaakt beter. Daarmee wil het merk Nederlanders oproepen vaker te kiezen voor tederheid. Milka heeft een limited edition Milka-reep op de markt gebracht waarmee met verschillende blokjes chocolade een tedere boodschap gemaakt kan worden
Maiko Valentijn CEO GroupM; Tessa van der Starre CEO MediaCom
GroupM Nederland heeft Maiko Valentijn gepromoveerd tot de Chief Executive Officer van GroupM. In deze rol zal hij de Nederlandse activiteiten leiden, bestaande uit GroupM, Mindshare, Wavemaker, MediaCom en Greenhouse
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
Milka zet met Wavemaker met een campagne in op de millennial
Chocoladefabrikant Mondelēz International gaat in een campagne op zoek naar dé Milka-smaak. Hiervoor roept de fabrikant de hulp in van de Nederlandse consument.
Modern teenagers are well informed, savvy and socially aware, report
A new report has put to question the dominant perception that young people are care-free, thoughtless and irresponsible revealing that today’s teenagers are indeed well informed and socially aware.
Persil lanceert style battle tussen mamas en papas met Nienke Plas
Persil lanceert een style battle tussen vaders en moeders onder de noemer Picture Perfect. Influencer Nienke Plas, onderzoekt wie er in 2020 hun kids het beste kleden: vaders of moeders
Wavemaker ontwikkelt campagne Tag de Vlek voor Persil
Wavemaker heeft de campagne Tag de Vlek ontwikkeld voor Persil. Het wasmiddelmerk wil middels de campagne in kaart brengen welk type vlekken mensen tegenkomen in hun textiel.
[Cross Media Case 2020] Carola Versluijs over Zet je licht aan!
In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Zet je licht aan voor als Cross Media Case 2020. We spreken met Carola Versluijs over Zet je licht aan!
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Content Director
WAVEMAKER is op zoek naar een fulltime Content Director voor de kantoorlocatie in Amsterdam