Tag Resultaten
ZIGT: Google Ads - Vertrouwen op het algoritme of handmatige controle?
In het steeds complexere landschap van online adverteren, staat Google Ads centraal. Met de opkomst van geavanceerde algoritmen die steeds meer taken overnemen, worstelen marketeers met een belangrijke vraag: moeten we de controle in eigen handen houden, of vertrouwen we op de kracht van kunstmatige intelligentie?
ZIGT- Zomerkriebels: adverteren in datingapps
Adverteren op datingapps biedt kansen, maar er zijn ook enkele overwegingen rondom merkveiligheid.
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
Marijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Media. We spreken haar de tijd van pitches, het jongeren onderzoek en Global exploiteert de HEMA-schermen.
Arjan Pomper tot januari 2025 interim CEO ZIGT
Arjan Pomper is door eigenaar Joost Istha aangesteld als interim-CEO van mediabureau ZIGT Nederland. Nick Levinschi is tot waarschijnlijk 6 januari 2025 met zwangers/ouderschapsverlof waardoor het bedrijf een interim-CEO heeft benoemd
ZIGT: Engagement stimuleren met Pinterest quiz ads
Engagement op Pinterest omvat elke interactie die gebruikers hebben met je content, zoals repins, likes, comments en klikken
ZIGT: Boost je merk deze zomer met Back to School
Eind augustus – begin september komt er een eind aan de zomervakantie en gaan scholieren en studenten weer terug de schoolbanken in.
ZIGT: Ontdek de toekomst van adverteren met Google Voice Search
Google Voice Search transformeert het zoeklandschap door de snelle groei van spraakgestuurde apparaten zoals Google Home
ZIGT: Google gooit koers om, third-party cookies worden tóch niet uitgefaseerd
De beslissing van Google heeft gevolgen voor de online advertentie-industrie en markeert een significante koerswijziging voor het bedrijf.
ZIGT: Interne linkstructuur versterken met de N-gram van Screaming Frog
Herken je dat? Je hebt een nieuwe landingspagina gemaakt en veel bestaande pagina’s op je site kunnen een intern linkje naar deze nieuwe pagina gebruiken. Maar alle pagina’s doorlopen, de content lezen en bedenken of je daar een linkje in kunt zetten, is veel werk. De handmatige, maar snelle oplossing is de N-gram-analyse van Screaming Frog.
ZIGT: TikTok als populaire zoekmachine voor Gen Z
TikTok wordt steeds vaker als zoekmachine gebruikt – vooral onder Gen Z’ers – en dat is natuurlijk niet zonder reden
Lidl kiest voor GoSpooky als socialmediabureau
De samenwerking is inmiddels begonnen met de lancering van Lidl's eigen TikTok-kanaal.
ZIGT: Wat is de meerwaarde van een SEA-consultant in het AI-tijdperk?
Soms lijkt het alsof alles geautomatiseerd wordt met behulp van AI, zeker in de marketingwereld. Waarom heb je nog een SEA-consultant nodig?
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards
We spreken Marijnke van der Burgh over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards
ZIGT: De koektrommel blijft nog even open, Google stelt uitfasering cookies uit
De uitfasering van third-party cookies binnen Chrome wordt uitgesteld tot 2025. Dit heeft Google aangegeven in een recente update
ZIGT: Effectieve leadgeneratie in Google Ads met Offline Conversion Tracking
Het genereren van gekwalificeerde leads binnen Google Ads kan een uitdaging zijn
ZIGT: De Programmatic sportzomer 2024
Een onderzoek vanuit DPG Grow toont aan dat 83 procent van de Nederlanders aankomende zomer sport gaat kijken
[Vacatures] ZIGT zoekt een Junior Data Analist
ZIGT is per direct op zoek naar Junior Data Analist – Hoofddorp
Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk Managing Directors ZIGT
Vanaf 1 mei zijn zij toegetreden tot de directie en dragen verder bij aan de groei en ontwikkeling van het bedrijf en zijn klanten.
ZIGT: Tools voor Marketeers Effectief AI-gebruik voor socialmediamarketing
Het geheim zit 'm in een slimme briefing en het toepassen van de juiste 'prompt'.
Dave van Leeuwen (ZIGT): Radioreclame in je mediamix: werkt het nog wel?
We leven in een wereld waarin visuele stimuli hoogtij vieren. Dan stel je jezelf als marketeer vast wel eens de vraag of auditieve media nog wel een effectief middel zijn om je doelgroep te bereiken
[Interview] Nicky Levinschi (ZIGT): Consolidatie is eigenlijk altijd slecht nieuws voor de klant
Nicky Levinschi is per 1 april 2024 benoemd tot CEO van ZIGT Nederland. We spreken haar over het vertrek van een aantal mangementsleden, haar visie op ZIGT en de mediamarkt
Gepubliceerd door: Nico