nieuws
Tag Resultaten
EasyPark Group stuurt eerste parking-apps de ruimte in
In samenwerking met het Grimeton Radio Station World Heritage Site in Zweden worden de parkeerapps EasyPark, ParkMobile en RingGo de ruimte in gestuurd
ACE-agency Label A helpt umob groeien
Umob heeft digital product agency Label A als strategische partner gekozen om samen de mobiliteitsmarkt verder te innoveren.
ESPN ook te volgen via WhatsApp
Deze functie van WhatsApp geeft gebruikers de mogelijkheid om snel op de hoogte te zijn van het laatste nieuws, achtergronden en video’s.
JUKE voortaan ook beschikbaar bij Android Auto
De streamingdienst JUKE is voortaan ook beschikbaar voor gebruikers van Android Auto. Daarmee zijn de radiozenders en podcasts ook voor wie Android Auto gebruikt beschikbaar in de auto
Libelle als eerste magazinemerk CHATgpt applicatie: Astro Orakel AIrora
'Is Ruben de ware voor mij?’ Deze vraag en vele andere kun je nu stellen aan Libelle’s astro orakel Airora. Met deze nieuwe online tool ondersteund door CHATgpt waarin lezers niet alleen hun daghoroscoop krijgen, maar daarover ook nog een vraag kunnen stellen is Libelle het eerste Nederlandse magazine merk met een AIapplicatie geïntegreerd op de website
Geert Mol Country Lead Nextdoor Nederland
In zijn rol is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding over het lokale team en de verdere groei van het buurtplatform
TBWA en Pink Rabbit lanceren McDonald’s: De zomer is om te delen
TBWA\NEBOKO en TBWA\X ontwikkelen de campagne voor het zomerplatform van McDonald's, met in de hoofdrol: het eiland Texel
Betaalapp voor mkb Klearly gelanceerd in Nederland
De app Klearly is vanaf nu te downloaden. Met de toepassing maken mkb’ers met slechts een paar handelingen een pinapparaat van hun mobiele telefoon. De fintech start-up heeft 2,1 miljoen euro opgehaald in een pre-seed investeringsronde, geleid door investeringsmaatschappijen Antler en Global PayTech Ventures.
XITE en Azerion slaan handen ineen voor ad sales samenwerking in Duitsland
De premium advertentie-inventory op XITE's tv-zenders en tv-app, zal direct en programmatic worden aangeboden via Azerion's in-house supply-side platform
[Interview] Barbara Barend: Helden Magazine vertelt het verhaal achter de topsporter
Barbara Barend, oprichter van Helden Magazine, stijgt van nummer 18 naar nummer 9 in de Tijdschriften50. We spreken haar
[Interview] Pieter Zwart: Dankzij internet is Voetbal International groter dan ooit
Pieter Zwart is hoofdredacteur van Voetbal International. We spreken hem
Valentijnsdagcampagne: Date Jezelf
Datingapp Inner Circle en mobiliteitsplatform Bolt vinden zelfliefde belangrijk en om dit te stimuleren slaan ze de handen ineen met de Valentijns-campagne: Date jezelf.
[Interview] Hilmar Mulder: Libelle heeft de kracht om te verrassen, verbazen en ontroeren
Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, staat dit jaar wederom op nummer 1 in de Tijdschriften50. We spreken haar
[Interview] Helene van Santen: Margriet maakt grote maatschappelijke impact
Marketing Report maakt een serie interviews met hoofdredacteuren naar aanleiding van de publicatie van de Tijdschriften50. Helene van Santen, hoofdredacteur van Margriet, steeg dit jaar in de Tijdschriften50 van plaats 8 naar 5. We spreken haar
[Interview] Rens Muller: Innovatie zit in het DNA van zowel Bicycling als Runner's World
Marketing Report publiceert een serie interviews met tijdschrift hoofdredacteuren. Vandaag spreken we Rens Muller, Managing Editor van Bicycling
Supermarkt-app Crisp en maaltijdbox De Krat gaan samen
App-only supermarkt Crisp en maaltijdbox De Krat gaan samen verder in de missie om beter eten mogelijk te maken voor meer mensen
TBWA/NEBOKO ontwikkelt prijscampagne McDonald’s
Prijsjes waar je blij van wordt: dat is de boodschap van de campagne van McDonald's Nederland
Liefdesverhalen centraal in WNP-campagne voor Lexa
Datingservice Lexa deelt in samenwerking met creatief bureau WNP een andere merkbelofte en campagne. In de campagne staan zes liefdesverhalen centraal
Robot Kittens ontwikkelt podwalk-app tv-serie Het water komt
Hiermee kunnen mensen onder andere audiowandelingen maken op verschillende plaatsen in Nederland waar de watersnoodramp heeft geteisterd.
Havas Lemz en Lama Lama ontwikkelen Treebytree: bomen als relatiegeschenk
Havas Lemz en Lama Lama ontwikkelden het merk Treebytree: het duurzame alternatief in de markt van relatiegeschenken. Met Treebytree kunnen bedrijven bomen schenken aan hun medewerkers, klanten en stakeholders. Geen fysieke boom op je bureau, maar eentje duizenden kilometers verderop
[Interview] Tatiana Pastukhova over Teenit-app om jongeren bewust te laten maken van geld
Na een carrière in de e-commerce, richtte Tatiana Pastukhova samen met haar voormalige collega Bartosz Kiera Teenit op, een app voor jongeren om te leren met geld om te gaan. We spreken haar daarover