Tag Resultaten

SuperRebel ontwikkelt RAMPZALIG-campagne Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond

10-09-2024 | 13:00:00
Het doel van de campagne is om zoveel mogelijk mensen in de regio Rotterdam-Rijnmond de app te laten downloaden en hen bewust te maken van de altijd aanwezige mogelijkheid dat een ramp zich kan voordoen. De boodschap wordt op een eenvoudige, maar krachtige manier overgebracht, waarbij één enkel woord veel impact creëert.

ZIGT- Zomerkriebels: adverteren in datingapps

04-09-2024 | 08:58:00
Adverteren op datingapps biedt kansen, maar er zijn ook enkele overwegingen rondom merkveiligheid.

RTL Group: stijgende omzet en winsten in eerste half jaar 2024

09-08-2024 | 10:20:00
Inclusief RTL Nederland haalde RTL Group in het eerste half jaar een omzet van 3,174 miljard euro (was 3,108 miljard in H1, 2023 oftewel 2,1 procent meer) met een netto halfjaarresultaat van 173 miljoen euro (was 132 miljoen euro). De aangepaste ebita-winst daalde licht van 255 naar 250 miljoen euro

Media Info Groep: Zo houd je de kosten van media monitoring laag

08-08-2024 | 12:09:00
Succes in media-monitoring hangt sterk af van een goed geformuleerde zoekopdracht. Een nauwkeurige zoekopdracht levert relevante informatie op

Twitch introduceert vernieuwd app-design

30-07-2024 | 10:57:00
Met deze update krijgt de app een geheel vernieuwd design, wat het voor kijkers makkelijker zal maken om content te ontdekken en bekijken

72andSunny en Feeld ontwikkelen campagne F*ck Around and Find Out

24-07-2024 | 10:49:00
Ter gelegenheid van de campagne kleurde Feeld de Reguliersdwarsstraat groen van 16 tot 20 juli, om iedereen het groene licht te geven

[Vacatures] DPG Media zoekt een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden)

23-07-2024 | 10:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden) - Amsterdam

iO en de NGF lanceren versie 2.0 van de golf.nl app

23-07-2024 | 10:17:00
Sinds 2016 werken de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie(NGF) en blended agency iO samen aan een inclusievere digitale golfervaring voor elke speler

Cheil Benelux ontwikkelt Samsung ShotControl

18-07-2024 | 10:10:00
Een tool die met behulp van AI de Nederlandse 3x3 spelers gedetailleerde informatie geeft over hun prestatie

NEEW ontwikkelt Europese campagne Breeze

21-06-2024 | 12:43:05
Ze hebben een campagne ontwikkeld om de perceptie van wat het Scheepvaartmuseum vertegenwoordigt te veranderen

NMO Print & Merken Monitor: Een kwart van de krantenlezers leest digitale editie

14-06-2024 | 17:18:00
Ruim een kwart van de 4,6 miljoen dagelijkse krantenlezers leest inmiddels de digitale versie van de krant.

Nielsen: Bioscoop stijgt hard, totale NL-mediabestedingen naar 6 miljard euro

14-06-2024 | 11:50:00
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2023 met 3,5 procent gegroeid tot 6,03 miljard euro. In absolute bedragen noteerde digital de grootste groei met 157 miljoen euro, een toename van 4,7 procent

[Interview] Madelon Fortuin over het digitaal bereik in NRC en digital only adverteren

11-06-2024 | 16:41:00
NMO is onlangs begonnen met het in kaart brengen van de bereikcijfers voor de digitale versies van de dagbladen. Mediahuis NRC blijkt met NRC 90 procent extra bereik te geven boven de papieren krant doordeweeks en 58 procent extra bereik in het weekend

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Sportverslaggever Schager Courant en Helderse Courant

10-06-2024 | 09:50:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Sportverslaggever Schager Courant en Helderse Courant

Bereik digitale versie kranten voortaan door NMO gerapporteerd

07-06-2024 | 09:51:00
NMO is gestart met het publiceren van het bereik van de digitale versie van dagbladen. NMO doet dit onder de noemer gemiddeld bereik editie print + digitale replica

ABN AMRO: volume mediasector groeit met 3 procent in 2024, 1,5 procent in 2025

30-05-2024 | 12:27:00
De Nederlandse mediasector groeit naar verwachting in 2024 met 6 procent en een volumegroei van 3 procent, ondanks de stagnerende economie

DPG Media geeft 15.000 jaarabonnementen op regionale kranten weg

28-05-2024 | 15:19:00
De komende drie jaar stelt DPG Media jaarlijks zo’n 5.000 abonnementen op regionale nieuwstitels beschikbaar aan mensen die hier geen financiële middelen voor hebben

Nieuwsuitgevers en hoofdredacties roepen in advertentie op tot schrappen btw-verhoging

21-05-2024 | 09:50:27
Nieuwsuitgevers en hoofdredacteuren van meer dan dertig nieuwsmedia hebben in een paginagrote advertentie de Tweede Kamer opgeroepen tot het schrappen van de voorgenomen btw-verhoging van 9 naar 21 procent

NDP Nieuwsmedia vreest voor nieuwsmediasetor; NPO wil verlenging concessie

16-05-2024 | 13:47:00
De NPO en brancheorganisatie NDP Nieuwsmedia reageren op de plannen van de aankomende regering

Plannen aankomende regering: 100 miljoen weg bij NPO, focus op innovatie; btw dagbladen/tijdschriften hoger

16-05-2024 | 12:51:00
De plannen van de aankomende regering van PVV, VVD, NSC en BB zijn bekend. Een bezuiniging op de NPO, hoger btw-tarief dagbladen en meer geld voor innovatie

VodafoneZiggo en Ziggo Sport starten gratis versie Ziggo Go ten behoeve van UEFA-voetbal

30-04-2024 | 18:11:00
Ziggo Sport zal 500 wedstrijden per jaar uit UEFA Champions League, UEFA Europa League uitzenden vanaf 14 augustus 2024. Het volledige aanbod is alleen te zien voor diegenen die een Ziggo Sport Totaal abonnement hebben. De competities zijn gewijzigd waarbij in de Champions League er met 36 clubs in dezelfde groep wordt gespeeld

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.