Tag Resultaten
[Case] De AI-gegenereerde digitale folder van De Reclamefabriek
Als folderspecialist nam De Reclamefabriek de proef op de som: kan je een AI-gegenereerde digitale folder creëren?
64 procent folderlezers combineert papier en digitaal
Het totale bereik van zowel de papieren als de digitale folder is maar liefst 18,9 miljoen.
DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Kruidvat en Stichting Armoedefonds
Uit onderzoek van Ipsos I&O blijkt dat één op de zeven volwassen Nederlanders (15%) kampt met verzorgingsarmoede
HelloPrint ontvangt B Corp-certificering
Door B Corp te worden, wil HelloPrint voortrekker zijn in de duurzaamheidstransitie binnen de print- en merchandise-industrie
[Column] Aldo Breed: De onweerstaanbare aantrekkingskracht van het woud aan aanbiedingen
In de wereld waar keuzes overvloedig zijn en loyaliteit soms vluchtig, is er één ding dat de harten van consumenten blijft raken: de onweerstaanbare aantrekkingskracht van aanbiedingen. Voor velen is de gedachte aan het missen van een koopje bij hun geliefde winkel een echt schrikbeeld
[Marketing Report Radio] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl
Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de toekomst van de foldermarkt
Liesbeth van Nijendaal stapt over van HEMA naar JUMP! Retail
Ernst-Jan Smids, oprichter van JUMP! Retail: "Blij om te delen dat een langgekoesterde wens om samen te werken deze retailprofessional is uitgekomen."
LINDA. komt met magazine GOED rondom basiscollectie HEMA
De aankomende uitgave van LINDA. wordt verspreid met een 75-pagina’s tellende special waarin de basiscollectie mode van HEMA centraal staat: GOED. Hierin kijkt LINDA. met een modebril naar de HEMA basiscollectie.
Kruidvat lanceert vernieuwd loyaliteitsprogramma: we lóóóve gratis
Kruidvat beloont met haar vernieuwde loyaliteitsprogramma haar meest trouwe klanten – de leden van de Kruidvat Club – met heel veel gratis. Zo krijgt iedereen met een kaart van de Kruidvat Club exclusieve extra’s: gratis producten, welkomstcadeaus, club- en winacties
[DPG Grow] Goede resultaten voor Hubo met print en (digitale) folder
Onafhankelijk onderzoek laat zien dat de beste resultaten behaald worden bij een gecombineerde inzet van print én (digitale) folders
[DPG Grow] Intertoys versnelt digitale strategie dankzij digitale folder
Hoe breng je actuele acties en aanbiedingen nu onder de aandacht bij de consument? Intertoys wilde de doelgroep optimaal én op een duurzame manier (blijven) bereiken. Het inzetten van digitale folders via Reclamefolder.nl bleek een groot succes voor de speelgoedketen
Samenwerking tussen LINDA. en HEMA zet mode basics centraal
Met de start van de maand september, ook wel de modemaand genoemd, kondigen LINDA. en HEMA een bijzondere samenwerking aan
SuperRebel ontwikkelt recruitment-campagne voor Burger King
SuperRebel ontwikkelde de recruitment-campagne Burger King is the hottest place to work. Op social media worden jongeren opgeroepen om te komen vlammen als King in de keuken, King achter de counter of King van de crew
Dirk wint prijs voor beste online-folder
Dirk van den Broek heeft de prijs voor de beste online folder in ontvangst genomen. Niet alleen de prijs in de categorie Supermarkt/Slijterij, maar ook de overall online prijs ging mee naar Alphen aan den Rijn
[Cross Media Innovatie] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Kiesjefolders.nl is in de race voor een Awards voor Innovatie. We spreken oprichter Aldo Breed
[Marketing Report Radio] Aldo Breed over het succes van zelf kiezen voor folders van retailers
Aldo Breed is oprichter van Kiesjefolders.nl, het platform waarbij consumenten zelf bepalen welke papieren folders ze in de brievenbus willen. Te gast bij Marketing Report Radio vertelt hij over zijn bedrijf en de stand van zaken in de folder-wereld
Consumenten willen geen ongerichte verspreiding reclamedrukwerk, gerichte reclame wel welkom
Ongevraagde, ongerichte verspreiding van folders kan worden verboden. Dat stelt 74 procent van de deelnemers aan een poll van het AVROTROS-programma Radar. Een meerderheid wil wel graag folders ontvangen, maar dan als zij dat wensen. 40 procent zou dat doen met een ja/ja-sticker
Juf Roos, Jill Schirnhofer en Britt Dekker in HEMA's eerste Sintmagazine
HEMA brengt voor het eerst een Sintmagazine uit. Een magazine vol speelgoed, knutselspullen en cadeaus voor jong en oud en met veel exclusief voor HEMA gecreëerde creatieve content die via QR-codes te bekijken is
[Interview] Aldo Breed: Kiesjefolders combineert data en media om consumenten gerichter te bereiken
Aldo Breed is oprichter van Kiesjefolders.nl, de dienst die begon als service voor mensen om online aan te geven welke papieren folders ze thuis willen krijgen via de post. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij hoe zijn bedrijf de afgelopen tijd een transformatie heeft ondergaan
[Cross Media Innovatie] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Kiesjefolders.nl dingt mee naar de award in de categorie Innovatie. We spreken oprichter Aldo Breed
Regels voor geadresseerde reclamepost strenger
Vanaf donderdag 1 april 2021 geldt in heel Nederland de aangescherpte Code Postfilter. Een opvallende wijziging: verzenders van ongevraagde geadresseerde reclamepost zijn voortaan verplicht om op hun post te vermelden hoe ontvangers zich ervoor kunnen afmelden
Gepubliceerd door: Nico