Tag Resultaten
[Content Marketing Awards 2024] The Invaders: Operation Aorta
The Invaders ontwikkelde een unieke Minecraft-wereld: een ervaring waarin de speler zich een weg baant door de adembenemende omgevingen van het lichaam
[Content Marketing Awards 2024] The Invaders: ModtheVeg
Iedereen weet dat groenten goed voor je zijn. Maar in videogames worden ze minder beloond dan ander voedsel (o.a. vlees en snoep)
[Content Marketing Awards 2024] The Invaders: Samsung Game Crafters
Samsung Game Crafters: een show waarin creators worden uitgedaagd om iets unieks te bouwen voor verschillende streamers en YouTubers.
[Interview] Thomas Aalderink (The Invaders) & Malek (Politie) over Give a Nod to the Mod-campagne
Afgelopen zomer lanceerden The Invaders en Initiative de campagne Give a Nod to the Mod, waarbij Politie Nederland inbreekt bij drie bekende Twitch-streamers. We spreken Thomas Aalderink, Content Director bij The Invaders en Malek van Politie Nederland over de campagne.
[Interview] Know more, train better – Cheil en de gamified work-out met Samsung en Basic-Fit
Basic-Fit wilde leden extra aan het sporten krijgen en Samsung wilde hen in aanraking brengen met de fitness-innovaties in Samsung-producten.
Cheil en Basic-Fit lanceren gamified work-out Samsung Galaxy SpaceSquat
De installatie demonstreert de mogelijkheden van de Samsung Smart Watches. De activatie en campagne zijn bedacht en ontwikkeld door Cheil Benelux.
[Column] Merken hebben moeite met dé gamer op Gamescom
Hoe je als merk écht connectie maakt op Gamescom
Gospooky ontwikkelt Fortnite-game voor HEMA
HEMA sluit de SLAYMA summer school-campagne samen met Gospooky af met de introductie van een game voor in de virtuele wereld van Fortnite.
The Invaders en Initiative laten politie inbreken op Twitch
Het is de eerste campagne waarmee Politie Nederland zich volledig richt op het gaming domein.
[Interview] Ruben Houkes (The Invaders) over de Minecraft-wereld Journey to the Great Shiai
We spreken Ruben Houkes, oprichter van The Invadors en voormalig Olympisch judoka, over de Minecraft-wereld Journey to the Great Shiai
IJF en The Invaders brengen judo naar Minecraft via gamewereld Journey to the Great Shiai
Via een speciaal gevechtssysteem op basis van kaarten gaan ze de strijd aan om gout te pakken in Parijs.
McDonald's stond met The Invaders en TBWA\X op TwitchCon
Easter X Galaxy, ontwikkeld door The Invaders en TBWA\X, is sinds zaterdag 29 juni live in de McDonald’s App.
[Buzz] The Invaders: Merken omarmen gamers op TwitchCon
Campagnes op basis van game culture winnen ook offline aan populariteit
MY.GAMES lanceert uitgeeflabel Knights Peak Interactive
Dit label richt zich op pc- en console-titels. Onder leiding van industrieveteraan Eugenio Vitale, samen met Mario Gerhold en Jan-Eric Lauble
Vredestein en The Invaders laten gamers scoren tegen de sterren van ManU
Vredestein en Manchester United hebben, in samenwerking met The Invaders, de Vredestein Victory Cup gelanceerd.
FL Entertainment wijzigt naam in Banijay Group met Banijay Entertainment, Banijay Live en Banijay Gaming
Het in Amsterdam beursgenoteerde FL Entertainment heeft zijn naam gewijzigd in Banijay Group. Daarmee wil het bedrijf de activiteiten en het merk ook op holdingniveau beter tot zijn recht laten komen
Cheil Benelux en Samsung ontwikkelen gamified workout Basic-Fit
Om sporters te inspireren gezonder in het leven te staan, ontwikkelden Cheil Benelux en Samsung een in-store workout experience voor Basic-Fit
[The List] Ratsibambam
Ratsibambam creëert betaalbare games met verbluffende resultaten voor je omzet.
Zeeman lanceert virtuele brandstore in Roblox tijdens Fashion Week
Zeeman biedt tegengeluid aan dure digitale mode met betaalbare basics in virtuele brandstore
The Invaders en Samsung komen met Game Crafters
YouTube-serie met Twitch-streamer Puxque en YouTuber Egbert
P3 Group ontwikkelt game-experience campagne voor Goliath Games
Goliath Games lanceert najaarscampagne voor millennials en GenZ
Gepubliceerd door: Nico