Marketing Report

Tag Resultaten

GumGum met mobiel advertentieformaat Hang Time

05-04-2024 | 11:11:18
GumGum, een contextual-first digital advertising platform, introduceert in Nederland en België Hang Time, het mobiele advertentieformaat dat zich richt op het vasthouden van de aandacht van de consument

The Fresh Social Update #1: 4 ontwikkelingen in social media

27-03-2024 | 10:03:00
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden

[Onderzoek] B2B-kopers willen inkopen doen via avatar in de metaverse

21-02-2023 | 14:19:00
Volgens het B2B Future Shopper Report van Wunderman Thompson Commerce and Technology is er een revolutie gaande in de B2B wereld

[DPG Grow] Waarom omnichannel ook voor jouw merk belangrijk is

06-02-2023 | 09:55:00
Deze zogenaamde omnichannel-strategie biedt ook voor jouw merk kansen om betere verkoopcijfers te realiseren

De belangrijkste SEO-trends van 2023

26-01-2023 | 15:03:00
Om als marketeer de curve voor te blijven, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de belangrijkste SEO-trends van 2023

Jean Mineur Mediavision wint twee keer bij Media Report 2022

20-01-2023 | 09:59:00
De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best gewaardeerde exploitanten en is daarmee het best gewaardeerde bureau

[Interview] Paul Jansen (De Telegraaf): personaliseren nieuws gaat vlucht maken

14-11-2022 | 19:48:00
Paul Jansen is sinds 1 september 2015 hoofdredacteur van De Telegraaf, de krant waar hij al 26 jaar voor werkt. We spreken met hem over hoe het gaat met De Telegraaf, digitale en mobiele ontwikkelingen alsmede de NPO

270 Degrees maakt 3D-visualisaties schaalbaar, efficiënt en toegankelijk

25-10-2022 | 11:43:00
De startup 270 Degrees visualiseert producten in 3D en maakt ze beschikbaar op web en mobile. Zo wordt online productbeleving schaalbaar, betaalbaar en bereikbaar voor iedereen

Abovo Maxlead lanceert AM Local

08-09-2022 | 10:01:00
Abovo Maxlead is de dienst AM Local gestart. Het is in het leven geroepen om een specifieke groep mkb-klanten de mogelijkheid te bieden om digitaal hun bedrijf te profileren. Het digitale netwerk is zo opgezet dat zij zelf lokaal en/of regionaal kunnen adverteren via de diverse aangesloten platforms

[Case] Nederland kleurt oranje dankzij multimediale Jumbo-campagne

02-09-2022 | 08:00:00
In november start het WK 2022 in Qatar. Voor veel supermarkten is de oranjekoorts een goede aanleiding om campagne te voeren. Maar, hoe pak je dat aan? Met Snollebollekes als aanvoerder, een speciale versie van het ultieme juichlied Links Rechts als wapen én de juichcape als heldentenue!

Snap Inc introduceert betaalde versie Snapchat+

16-08-2022 | 18:06:11
De chatdienst Snapchat heeft een betaalde versie geïntroduceerd onder de naam Snapchat+. Snapchat+ kost 4,49 euro per maand of 44,99 euro per jaar. Snapchat kenmerkt zich doordat berichten snel verdwijnen en zo anonimiteit meer waarborgt dan andere diensten; de dienst wordt vooral door een jongere doelgroep gebruikt

T-Mobile met campagne Unlimited Lieve Woordjes

11-02-2021 | 13:26:00
T-Mobile roept Nederlanders op om Unlimited Lieve Woordjes met elkaar te delen in verband met Valentijnsdag. Via de website van T-Mobile kan iedereen een gepersonaliseerd gedicht versturen, ingesproken door Jan van Veen, bekend van Candlelight

Onderzoek MedApp: Grote bereidheid om overheid te helpen in strijd tegen coronavirus door gebruik apps

13-04-2020 | 11:48:00
Ruim 95 procent van de respondenten geeft aan de overheid wel (66,1%) of misschien (29,5%) te willen helpen in de strijd tegen het coronavirus met behulp van een app

[Onderzoek] Ruigrok NetPanel: Nederlanders worstelen met smartphonegebruik

20-09-2019 | 16:50:00
Onderzoek van Ruigrok NetPanel laat zien dat veel Nederlanders zoeken naar balans in hun smartphonegebruik. Enerzijds is de smartphone heel nuttig en voor velen zelfs onmisbaar, anderzijds zorgt de smartphone ook voor irritaties en frustratie

MobPro verzorgt conversational advertising voor Suzuki

18-09-2019 | 11:22:39
Suzuki motoren (Nimag) zocht naar een manier om het mobiele kanaal in te zetten voor het werven van leads. Vanuit dit gegeven koos MobPro voor een chat-interface om de gebruiksvriendelijkheid op het mobiele kanaal te verhogen

Ford wil pick-up-emoji op telefoons

17-07-2019 | 13:57:00
Ford heeft in 2018 bij het Unicode Consortium een voorstel ingediend om een pick-up toe te voegen. De pick-up-emoji staat nu op de lijst om te worden opgenomen in een toekomstige versie van Unicode

Samenwerking tussen KPN en Notificare

18-06-2019 | 11:41:00
Door de samenwerking kunnen KPN-klanten profiteren van de meest relevante contextuele berichten die Notificare biedt. Integratie met het Notificare-platform zorgt ervoor dat zowel mobiele app-data als websitegegevens inzichtelijk en bruikbaar worden

[Onderzoek] Grote verschillen Googleresultaten desktop of mobiel

29-05-2019 | 12:03:00
Onlinemarketingplatform SEMrush heeft in mei 2019 in totaal 50.000 willekeurige keywords in de Amerikaanse database onderzocht om te achterhalen hoe verschillend de SERP's (Search Engine Result Pages) zijn voor dezelfde zoekopdracht op verschillende platforms

Mariette Huber commercieel directeur GoSpooky

16-01-2019 | 12:59:00
Mariette Huber aangesteld als commercieel directeur bij full service social agency GoSpooky

ING Betaalverzoek mogelijk voor onder andere klanten Albert Heijn en donateurs Cordaid

14-12-2018 | 10:45:50
Wie bestellingen van IKEA thuis laat bezorgen, kan binnenkort ook eenvoudig en snel aan de deur afrekenen met een ING Betaalverzoek. De introductie hiervan volgt op een succesvolle pilot waarmee IKEA en ING de afgelopen maanden hebben proefgedraaid. Ook Albert Heijn draaide een proef met het aan de deur afrekenen

KLM lanceert voicediensten op Google Home

25-10-2018 | 12:32:00
KLM biedt vier Nederlandstalige spraakgestuurde diensten aan. Via de Google Home, de slimme speaker en spraakassistent van Google, die sinds 24 oktober in Nederland te koop is, helpt KLM haar klanten bij het thuis plannen en voorbereiden van hun reis

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief