Tag Resultaten

Selmore en Domino’s komen met Honour the craving

18-09-2024 | 09:28:00
Met Honour the craving richt het pizzabedrijf zich in een eerste campagne met Selmore op het stillen van de lekkere trek.

[Vacatures] De Telegraaf zoekt een Eindredacteur Online

18-09-2024 | 08:22:00
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Eindredacteur Online - Fulltime

[Vacatures] De Telegraaf zoekt een Freelance videoredacteur

18-09-2024 | 07:52:00
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Freelance videoredacteur - Parttime

Greetz kiest voor Fitzroy als creatief bureau

17-09-2024 | 14:28:55
Voor de campagne, die volledig met paper-art is vormgegeven, werd de hulp ingeroepen van paper-artist Noa Verhofstad

Greetz viert 20-jarig bestaan

17-09-2024 | 00:15:00
Wat begon in 2004 met een vernieuwende ingeblikte postkaart, het zogenaamde "BliQje", is uitgegroeid tot Greetz.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Panel Inzicht

16-09-2024 | 15:45:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Panel Inzicht

Regering Schoof: marketing/reclame ongezonde producten tegengaan en hervorming NPO

14-09-2024 | 00:17:00
De regering Schoof heeft in zijn regeerprogramma aangekondigd marketing van ongezonde producten die gericht zijn op kinderen en jongeren tegen te gaan. Ook wil het onder meer de NPO hervormen

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor Digital Cosmopolitan

12-09-2024 | 08:49:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor Digital Cosmopolitan

ZIGT: Google Ads - Vertrouwen op het algoritme of handmatige controle?

10-09-2024 | 10:44:00
In het steeds complexere landschap van online adverteren, staat Google Ads centraal. Met de opkomst van geavanceerde algoritmen die steeds meer taken overnemen, worstelen marketeers met een belangrijke vraag: moeten we de controle in eigen handen houden, of vertrouwen we op de kracht van kunstmatige intelligentie?

Havas Lemz ontwikkelt merkcampagne Bever

10-09-2024 | 10:31:00
De campagne stimuleert mensen om meer naar buiten te gaan, kritisch te kijken naar welke producten ze nodig hebben, en beter te zorgen voor hun bezittingen. De campagne is te zien op tv, online, radio, sociale media en DOOH.

Havas Lemz en Bolletje gaan verder met bakker Daan

04-09-2024 | 11:16:00
Bolletje breidt haar assortiment uit. In het schap zijn nu ook tussendoortjes te vinden met 60 procent zaden en pitten en géén toegevoegde suiker

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Subscription Specialist

04-09-2024 | 09:00:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Subscription Specialist

TBWA/NEBOKO en McDonald's lanceren campagne voor de McCrispy

03-09-2024 | 13:43:00
In de campagne, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO in samenwerking met McDonald’s Nederland, krijgen de McDonald’s-producten een menselijke dimensie.

[Case] DPG Media: the sky is the limit, dát blijkt uit de Samsung Galaxy-campagne op Tweakers

28-08-2024 | 12:10:00
The sky is the limit! En dat is bewezen met de campagne van Samsung rondom de lancering van hun nieuwste S-lijn Galaxy toestellen

[ABN AMRO] TMT Analyse: digitale media blijven groeien; traditionele media krimpen

22-08-2024 | 11:57:51
In een door ABN AMRO-sectoreconoom Mario Bersem geschreven analyse wordt gesteld dat er in 2024 een omzetgroei van 9 procent te verwachten valt in digitale media, terwijl traditionele media zullen krimpen met 1 procent. Voor 2025 verwacht ABN AMRO een digitale mediagroei van 7 procent

DEPT en bol. maken back-to-school-campagne om studenten, scholieren en hun ouders te helpen soepel te starten

20-08-2024 | 12:26:00
Omdat het school- en studiejaar weer gaat beginnen, lanceert bol in samenwerking met DEPT een back-to-school campagne die Nederland en Vlaanderen helpt om soepel op te starten. 

ZIGT: Engagement stimuleren met Pinterest quiz ads

20-08-2024 | 10:36:00
Engagement op Pinterest omvat elke interactie die gebruikers hebben met je content, zoals repins, likes, comments en klikken

[Vacatures] DPG Media zoekt een Junior Marktonderzoeker

16-08-2024 | 08:03:00
DPG Media is per direct op zoek naar Junior Marktonderzoeker -Ermelo

Hij Komt-commercial Gerard Ekdom ook op sites voor volwassenen te zien

14-08-2024 | 18:59:00
In de versie van de commercial die op de X-rated sites voorbij komt, meldt Gerard 'Ho, voordat je komt... Ik kom ook!

RTL Group: stijgende omzet en winsten in eerste half jaar 2024

09-08-2024 | 10:20:00
Inclusief RTL Nederland haalde RTL Group in het eerste half jaar een omzet van 3,174 miljard euro (was 3,108 miljard in H1, 2023 oftewel 2,1 procent meer) met een netto halfjaarresultaat van 173 miljoen euro (was 132 miljoen euro). De aangepaste ebita-winst daalde licht van 255 naar 250 miljoen euro

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Back-end developer

09-08-2024 | 08:36:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Back-end developer - Fulltime

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.