nieuws
Tag Resultaten
Anniek Pheifer vraagt met gouden kalf aandacht voor goede doel
Anniek Pheifer zette haar Instagram volgers op het verkeerde been door een foto te delen van zichzelf met een goud geschilderd kalfje
Fightclub ontwikkelt activatie voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
[Vacatures] Springbok zoekt een Copywriter
Springbok is per direct op zoek naar een Copywriter in Den Bosch
[Vacatures] Somention zoekt een Social Creative (Sr.)
Somention is per direct op zoek naar een Social Creative (Sr.)
Joe Public en Springbok komen met Belgische campagne voor Burger King
In de campagne wordt duidelijk gemaakt dat de snelste weg voor een zogeheten Whopper de My Burger King-app is. De campagne loopt in België.
GIG Hard Seltzers remake DE-commercial gaat viral
Bijna 1,5 miljoen views op Insta, ruim 400.000 op TikTok en dik 200.000 op LinkedIn
N=5 en Consumentenbond lanceren serie met bizarre consumentenverhalen
De Consumentenbond komt met de brand publishing serie: Eerlijk waar.Telefoongesprekken waarbij de meest bizarre verhalen van consumenten een podium krijgen
Open Now ontwikkelt vervolg op Eén tegen Eenzaamheid-campagne
Het ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport lanceert het vervolg op de bekroonde campagne van Eén tegen Eenzaamheid. De door Open Now ontwikkelde campagne kwam tot stand door een intensieve samenwerking van gedragswetenschappers, creatieven en onderzoekers en deskundigen van het ministerie.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Online Redacteur bij JAN Magazine
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Online Redacteur bij JAN Magazine
Pathé introduceert loyaltyprogramma Club Pathé
Met een vernieuwde naam en visuele identiteit biedt Pathé een gratis loyaliteitsprogramma dat één plek biedt voor bezoekers om hun tickets te kopen
Kaliber ontwikkelt werkgeverscampagne voor Alliander
Kaliber zet Alliander neer als brutaal eerlijke werkgever
[Vacatures] &.media group zoekt een Creative Content Producer
&.media group is per direct op zoek naar een Creative Content Producer
Mutant ontwikkelt creatieve 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
Dentsu Creative ontwikkelt #goodbyecar campagne Volkswagen
Inmiddels is één op de vier auto’s elektrisch aangedreven. Maar dat betekent niet dat afscheid nemen van je huidige auto zo gemakkelijk is
Natwerk en Lebara haken in op iPhone 15: die heb je helemaal niet nodig
Lebara en Natwerk grijpen de lancering van Apple's nieuwste iPhone 15 aan om de consument bewust te maken van de meest logische keuze
Wehkamp komt met 100 procent shoppable campagne
Wehkamp introduceert een campagne met presentatrice Leonie ter Braak waarbij middels QR-codes voor mode en fashionable living geshopt kan worden
LifeHunters ontwikkelt campagne voor uitgever Zwijsen
Ter gelegenheid van de Dag van de Leerkracht op 5 oktober en de lancering van de Veilig leren lezen Zoem-versie, heeft Zwijsen een video vrijgegeven
Somention neemt saas-platform Influentials over
Het creator platform biedt een marktplaats van authentic stories from everyday people, for every brand
Influencers of Sports en TEN ontwikkelen Canal Digitaal-campagne omtrent voetbalklassieker
Influencers of Sports en TEN content agency hebben een campagne voor Canal Digitaal ontwikkeld omtrent de voetbalklassieker Feyenoord-Ajax. Alle abonnees van Canal Digitaal met ESPN 2 in hun pakket kunnen deze wedstrijd live kijken
Dentsu Creative ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Babboe
Babboe rijdt met Dentsu Creative de toekomst tegemoet in nieuwe internationale campagne
Selmore en Škoda introduceren Zaterdaggesprekken
Zaterdaggesprekken is een merkinitiatief dat mensen activeert om wat vaker een gesprek te voeren in de auto