Tag Resultaten
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor Digital Cosmopolitan
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor Digital Cosmopolitan
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Back-end GoLang developer
Mediahuis is per direct op zoek naar Back-end GoLang developer - Fulltime
[Vacatures] Pink Marketing zoekt een Junior Developer
Pink Marketing is per direct op zoek naar Junior Developer - Groningen • 36-40 uur
RTL Group: stijgende omzet en winsten in eerste half jaar 2024
Inclusief RTL Nederland haalde RTL Group in het eerste half jaar een omzet van 3,174 miljard euro (was 3,108 miljard in H1, 2023 oftewel 2,1 procent meer) met een netto halfjaarresultaat van 173 miljoen euro (was 132 miljoen euro). De aangepaste ebita-winst daalde licht van 255 naar 250 miljoen euro
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Back-end developer
Mediahuis is per direct op zoek naar Back-end developer - Fulltime
Media Info Groep: Zo houd je de kosten van media monitoring laag
Succes in media-monitoring hangt sterk af van een goed geformuleerde zoekopdracht. Een nauwkeurige zoekopdracht levert relevante informatie op
[Vacatures] NRC zoekt een Back-end Developer
NRC is per direct op zoek naar een Back-end Developer
[Vacatures] DPG Media zoekt een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden)
DPG Media is per direct op zoek naar een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden) - Amsterdam
The Others ontwikkelt identiteit voor Artrésor
Artrésor introduceert verpakkingsdozen die zijn ontworpen om een veilige verzending van kunstwerken naar klanten te garanderen
Havas Lemz en Duwtje ontwikkelen leercultuur-campagne voor Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Het is de eerste campagne onder het nieuwe koepelthema Vandaag geleerd, vandaag gedaan van SZW, ook ontwikkeld door Duwtje en Havas Lemz
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Full Stack Developer
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Full Stack Developer -Amsterdam
Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne Ministerie van Economische Zaken
Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne van het Ministerie van Economische Zaken
Hart Voor De Zaak komt met handgemaakte beeldtaal voor THE SWEX
Hart Voor De Zaak ontwierp een beeldtaal voor THE SWEX, het online handelsplatform voor mensen die actief willen beleggen in zeldzame single malt whisky’s.
Kompas Publishing neemt meerderheidsbelang in Hi Label
Met de integratie van Hi Label bundelt Kompas de kennis en krachten om de platformen nog verder te laten groeien
NMO Print & Merken Monitor: Een kwart van de krantenlezers leest digitale editie
Ruim een kwart van de 4,6 miljoen dagelijkse krantenlezers leest inmiddels de digitale versie van de krant.
Nielsen: Bioscoop stijgt hard, totale NL-mediabestedingen naar 6 miljard euro
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2023 met 3,5 procent gegroeid tot 6,03 miljard euro. In absolute bedragen noteerde digital de grootste groei met 157 miljoen euro, een toename van 4,7 procent
Taylor Travel Management Group kiest Craftmore voor vernieuwing van merk- en digitale identiteit
Creative digital agency Craftmore heeft de opdracht gekregen om de strategie door te vertalen naar een vernieuwde merk- en digitale identiteit.
Organon lanceert Anticonceptie.nl in samenwerking met Happy Horizon
Happy Horizon kondigt de lancering aan van Anticonceptie.nl, een initiatief van Organon om informatie over anticonceptie te bieden.
[Interview] Madelon Fortuin over het digitaal bereik in NRC en digital only adverteren
NMO is onlangs begonnen met het in kaart brengen van de bereikcijfers voor de digitale versies van de dagbladen. Mediahuis NRC blijkt met NRC 90 procent extra bereik te geven boven de papieren krant doordeweeks en 58 procent extra bereik in het weekend
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Sportverslaggever Schager Courant en Helderse Courant
Mediahuis is per direct op zoek naar Sportverslaggever Schager Courant en Helderse Courant
Bereik digitale versie kranten voortaan door NMO gerapporteerd
NMO is gestart met het publiceren van het bereik van de digitale versie van dagbladen. NMO doet dit onder de noemer gemiddeld bereik editie print + digitale replica
Gepubliceerd door: Nico