Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

SIRE-campagne van start: Verlies elkaar niet als polarisatie dichtbij komt

10-01-2023 | 09:08:08
Being There, Amanda Nedermeijer, Luca Boscardin, Coopr en Lijm Amsterdam ontwikkelden de campagne rondom polarisatie voor SIRE, die nu van start is gegaan

TikTok sponsor UEFA Women's EURO 2022

13-05-2022 | 11:09:03
TikTok is de wereldwijde partner van UEFA Women's EURO 2022. Het doel van de partners is om de voetbalcompetitie van deze zomer te promoten en nog meer zichtbaarderheid te geven aan een wereldwijd publiek

[Cross Media Congres 2021] Carolien van ’t Hek over UM

23-09-2021 | 11:22:59
Carolien van ’t Hek is CEO van UM, het mediabureau dat als motto Better Science, Better Art, Better Outcomes voert. Tijdens het Cross Media Congres 2021 was ze te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie

Coopr sluit zich aan bij Candid

06-09-2021 | 09:38:00
Communicatiebureau Coopr sluit zich aan bij bij het Candid-platform. De oprichters, Jody Koehler en Jos Govaart, treden toe als partners van Candid en blijven het management van Coopr vormen. Coopr blijft binnen het Candid-platform als autonoom bureau onder zijn eigen naam opereren

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief