Tag Resultaten
Mobiliteitsaanbieder Ayvens kiest Counter Content als communicatiebureau
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat is ontstaan uit de overname van LeasePlan door ALD Automotive, is recent geïntroduceerd in Nederland. De PR en communicatie tijdens de introductie lag in handen van communicatiebureau Counter Content. Beide partijen maken bekend dat het bureau ook na de merkintroductie Ayvens blijft ondersteunen.
Counter verwelkomt drie klanten: BauWatch, Urban Future en het Talland College
Met klanten als BauWatch, Urban Future en Talland College verstevigt Counter hun positie binnen de techniek, duurzaamheid en het onderwijs
Counter Content publiceert PR Playbook
Hoe laat jij PR echt voor je merk werken? Raymond Bresching, communicatiestrateeg bij Counter Content, neemt je in 8 stappen mee van het verhaal tot aan een succesvolle executie
ALD Automotive en LeasePlan gaan verder als Ayvens
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat ALD Automotive en LeasePlan vervangt, is gelanceerd in Nederland. De totale vloot bedraagt 330.000 auto’s in Nederland
Luciano Simula versterkt Counter als lead video
Luciano Simula werkte hiervoor onder andere als freelancer voor Counter op videoproducties voor accounts als ALD Automotive en Mourik
Counter en ABCommunication gaan strategische samenwerking aan
Het storytelling-bureau Counter in Zaandam en het Belgische pr-bureau ABCommunication bundelen hun krachten in een strategische samenwerking
[Dutch PR Awards 2024] Counter: ALD Automotive - het Fietsonderzoek 2023
ALD Automotive wilde meer bekendheid rondom het bestaan, de mogelijkheden en voordelen van de inzet van de leasefiets / e-bike voor woon-werkverkeer
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Goldband x Steel Blue werkschoenen
Het premium merk Steel Blue past bij het type vakman/vrouw die kiest voor de beste powertools en een mooie bus.
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Combiwel voor Kinderen’s Taalfeestje
Om aandacht te vragen voor de taalvaardigheid van kinderen, hebben wij een taal evenement georganiseerd tijdens de Nationale Voorleesdagen
[The List] Counter Collective
Wij zijn verhalenmakers. We maken verhalen, we vertellen verhalen en we verspreiden verhalen. Verhalen die raken, beïnvloeden en aanzetten tot actie
SaaS fintech Circula schaalt directieteam op
Het team wordt aangevuld met Alistair Newman als CRO, Johannes Kochs als CFO, Niko Thielsch als VP Sales en VP Marketing is Etienne Echinard.
CDDN lanceert VerifyMe om consumenten online te kunnen verifiëren, registreren en monitoren
Om frauduleuze praktijken te voorkomen en wanbetalers in een vroeg stadium te identificeren en te weren, lanceert CDDN nu VerifyMe.
Counter werkt voor Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation
Het Zaanse communicatiebureau Counter voegt vier klanten toe aan het portfolio. Met de klanten Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation verstevigt het communicatiebureau de expertisegebieden bouw, human recourses & arbeidsmarkt en non-profit.
Verlichting vergroot gevoel van veiligheid in parkeergarages
Nederlandse parkeergarages zijn veelal goed verlicht en dat zorgt ervoor dat een groot deel van de Nederlanders zich veilig voelt.
ALD Automotive en LeasePlan gaan verder als mobiliteitsmerk Ayvens
In Nederland introduceert het bedrijf het merk medio 2024. Tot die tijd blijven de merknamen ALD Automotive en LeasePlan nog actief.
Onderzoek: Nederlanders vinden parkeerkosten te hoog
Automobilisten willen best parkeren in garages, want er is onder andere meer parkeergelegenheid en het bespaart tijd.
Arne van Helleputte Country Director België EasyPark Group
Hij zal verantwoordelijk zijn alle in België actieve merken, waaronder ook EasyPark, formerly Parkmobile, voor het leiden en versnellen van de groei
Fiets van de zaak in trek
Inmiddels heeft een derde van de werknemers een fietsregeling via het werk, aldus leasemaatschappij ALD Automotive.
Valéry Overhoff en Vjolca Berisha naar Counter
Valéry sluit als Art Director aan bij het branding en design team, Vjolca gaat aan de slag als account manager
[Vacatures] Counter Content zoekt een Senior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken
Counter Content is per direct op zoek naar een Senior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken
CDDN lanceert GameID voor onboarding van spelers bij kansspelaanbieders
Waar dit nu soms nog meer dan 10 minuten kan duren, versnelt GameID dit proces naar 2 minuten of zelfs enkele seconden.
Gepubliceerd door: Nico