Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Gardeners partner van Plant FWD

31-03-2024 | 15:53:00
Dit jaar is Gardeners partner van Plant FWD. Plant FWD streeft naar een evenwichtigere voedselconsumptie met 60 procent plantaardige eiwitten in 2030

Gardeners werkt voor Lowlander

10-11-2023 | 14:12:00
Lowlander, het biermerk dat brouwt met botanicals (kruiden, specerijen en fruit), kiest na een pitch ervoor om met Gardeners samen te werken om de merk- en impact-communicatie beter over de bühne te krijgen. Gardeners gaat aan de slag met de merkstrategie en campagne-ontwikkeling

[Interview] Maira Evers (Gardeners): Wij kiezen heel bewust onze klanten uit

24-02-2022 | 13:38:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Maira Evers, Founder & Managing Director Gardeners

Gardeners aan de slag als impactpartner van Dopper

11-02-2022 | 16:56:00
Het Nederlandse Dopper kiest voor Gardeners als pr-partner. De bedoeling is de zichtbaarheid voor Doppers missie groot te maken: iedereen de mogelijkheid bieden om herbruikbare flessen te kiezen in plaats van plastic wegwerpwaterflesjes

Gardeners werkt voor Polestar

01-02-2022 | 11:34:00
Het elektrische automerk Polestar koerst samen met Gardeners verder het nieuwe jaar in na een eerste samenwerking in oktober 2021. De opening van de interactieve installatie We Harvest Wind in het Stedelijk Museum Amsterdam vormde het startpunt van het partnership

Gardeners en Waterschap Amstel Gooi en Vecht lanceren dijkgedicht

20-04-2021 | 15:28:42
De komende twee weken prijkt op de Ringdijk in Amsterdam-Oost een dijkgedicht. Het 500 meter lange gedicht is een ode aan de Amsterdamse dijken, geschreven door artiest Sef. Hiermee maakt Waterschap Amstel, Gooi en Vecht iedereen in de regio bewust van de dijken, het onderhoud ervan en de waterveiligheid

Gardeners doet pr en influencermarketing voor Gerrard Street

08-02-2021 | 17:07:00
Gerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebiedGerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebied

[Forum] Hoe zal PR zich ontwikkelen in 2021?

25-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: Hoe zal PR zich ontwikkelen in 2021?

[Column] Laurien Vest (Gardeners): 2020 heeft voor pr meer gedaan dan alle jaren ervoor

08-01-2021 | 18:41:00
Het staat buiten kijf dat 2020 voor pr meer heeft gedaan dan alle jaren ervoor. En dan bedoel ik de kracht van goede pr. Die versnelling komt voornamelijk door de zucht naar informatie in plaats van commercie

Belvedere Vodka kiest Gardeners

07-01-2021 | 16:26:00
Wodkamerk Belvedere heeft Gardeners per 1 januari 2021 uitgekozen als creatief bureau. Gardeners gaat pr, activaties en influencermanagement voor Belvedere op zich nemen. Het contract is tot stand gekomen na een pitch waar drie bureaus aan deelnamen

Gardeners geeft met Kerst bureau-uren weg

18-12-2020 | 06:40:00
Wie een bedrijfje heeft, groot, klein, startup, scale-up, en er niet helemaal uitkomt met z’n (creatieve) concept, of gewoon ouderwetse pr nodig heeft om die consument te triggeren, kan in de Vondelkerk terecht voor 5 branduren

Subway en Gardeners Agency lanceren TikTok-campagne voor eerste vegan Sub

01-12-2020 | 10:50:00
Subway heeft de populairste Sub, de Chicken Teriyaki, geremixt in een vegan variant: de Vegan Chicken Teriyaki. Voor de lancering van de plantbased variant maken Subway en Gardeners Agency gebruik van de creativiteit van Nederlandse jongeren

Gardeners werkt voor Fat Forest en de Koekfabriek

27-11-2020 | 11:21:00
Gardeners heeft er twee klanten bij. Fat Forest is een start-up in natuurlijke huidverzorgingsproducten en vroeg Gardeners om awareness te genereren voor de crowdfundingscampagne

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief