nieuws
Tag Resultaten
[Interview] Léonie Koning (Initiative): Succesvolle merken in deze tijd zijn wendbaar, hebben visie en purpose
Léonie Koning werkt ruim vijftien jaar voor Initiative, waarvan de laatste zeven jaar als hoogste baas. Wij spreken haar
Initiative groeit voor derde jaar op rij harder dan de markt
Uit onderzoek van Recma blijkt dat Initiative een structurele groei laat zien in de Nederlandse markt. De groei van Initiative wordt over de laatste drie jaar geraamd op een verdubbeling
[Interview] Léonie Koning - Initiative: Groei van merken begint met kennis van cultuur
Initiative had een uitstekend 2018 en in 2019 heeft het mediabureau een geweldige start gemaakt. Wij spreken Léonie Koning, CEO van dit mediabureau
Koninklijke Peijnenburg kiest voor Initiative
Koninklijke Peijnenburg, waar onder andere de merken Peijnenburg, Snelle Jelle, Lotus, Nakd en Bear onder vallen, heeft ervoor gekozen om haar marketingactiviteiten onder te brengen bij Initiative per 1 januari 2019
Recma geeft Initiative kwalificatie High Profile
Media-adviesbureau Initiative staat op de tweede plaats in het laatst gepubliceerde rapport over heel 2017 van het Parijse onderzoeksbureau RECMA