Tag Resultaten
[Column] Paola Cassone: Ongevraagd advies aan John de Mol
Maar wie ben ik eigenlijk om advies te geven – en dan nog ook ongevraagd – aan de meest succesvolle tv-producent van Nederland en wellicht Europa?
[Column] Paola Cassone: Hoe uniek is Gen Z eigenlijk?
Toevallig valt mijn zoon midden in Gen Z en heb ik, sinds ik vaker thuis werk, een unieke gelegenheid tot een consumer safari: een duur type onderzoek
[Column] Paola Cassone: Leven zonder lineaire televisie
Voor wie het dit jaar al moeilijk had om de communicatiedoelstellingen te halen met een campagne op lineaire televisie, is het nu dus tijd om je af te vragen: kan ik mijn communicatiedoelstellingen halen zonder lineaire televisie?
[Column] Paola Cassone: Inflatie voor marketeers - zo ga je ermee om
Het kan niemand ontgaan zijn dat het woord van het jaar inflatie is. Prijzen stijgen en inflatierecords worden voortdurend verbroken
[Column] Paola Cassone: Dystopie
Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een déjà vu
[Column] Paola Cassone: Pieken en dalen
Ondanks alle voorbereiding wordt een campagne na livegang binnen een week door consumenten afgeslacht. De negatieve publiciteit is dusdanig hoog dat uw pr-bureau overuren draait om de schade te beperken. Hoe kan dat?
[Column] Paola Cassone: Het juiste spoor
Er is keuze zat in de markt, dus de kans dat consumenten de voorkeur geven aan merken met een goed imago op duurzaamheid en bedrijfsethiek wordt steeds groter. Exponentieel groter. Is dit nieuws? Nee hoor. Ik persoonlijk hamer al sinds drie jaar op dit thema. De meest verlichte marketinggoeroes al veel langer
Gepubliceerd door: Nico