Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[SWOT24] Rik Ledder (TBWA): Hoe staat de reclamebureauwereld ervoor?

12-02-2024 | 18:14:00
In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de reclamebureauwereld. Aan het woord is Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO

[Vacatures] Crossmarks zoekt een Senior Strateeg

12-02-2024 | 09:37:00
Crossmarks is per direct op zoek naar een Senior Strateeg

AI expert Rodger Werkhoven stapt over van iO naar Banijay

06-02-2024 | 12:01:00
Rodger Werkhoven gaat werken voor Banijay. Hij werkte van februari 2022 tot en met februari 2023 als Executive Creative Director en Consultant Creativity & AI voor iO

Rodger Werkhoven: GPT 5: Revolutionair of veel te riskant?

25-11-2023 | 13:14:00
1 December zal ik tijdens GPTx voor de ondernemers die het event in Haarlem bezoeken en voor politiek geëngageerd publiek in Den Haag - die dag 2x een belangrijke keynote presentatie geven over de stappen die we met OpenAI aan het zetten zijn naar een nóg vaardiger GPT, model nummer 5

Rodger Werkhoven: Merken moeten gaan betalen om met hun logo's zichtbaar te zijn in Generative AI

07-11-2023 | 12:29:00
Marketing Report volgt Rodger Werkhoven, een van de wereldwijd erkende pioniers op gebied van artificial intelligence, al enige tijd. Afgelopen weekend troffen wij hem tijdens Museum Nacht op het Centraal Station in Amsterdam waar hij betrokken was bij een AI kunstproject

[Column] Rodger Werkhoven: AI•VERTICALISERING van video; fun, vandalisme of vondst?

04-08-2023 | 16:14:00
Laatst spotte ik de eerste uiting van een nieuwe toepassing van AI, waarvan ik inschat dat het best ’ns een leuke hype zou kunnen worden: met de Generative Artificial Intelligence in Photoshop Beta, horizontaal video verticaal maken. Niet middels cropping, maar door growing van nieuwe content - aan de boven- en onderkant van de horizontale video - wordt er perfect matchende content bij-gegenereerd

[Column] Rodger Werkhoven (iO): Lions 2023: hoe ChatGPT heel Cannes van Meta- naar AI-expert omschoolde

28-06-2023 | 22:54:00
Het kan verkeren. Het contrast kon niet groter zijn. Als ik vorig jaar ‘AI' zei, moest ik ’t vaak ook meteen spellen: “Eej - Ai.” En dan daarna toch ook nog ’ns helemaal voluit ’artificiële intelligentie’ zeggen. Gelukkig helemaal niet vaak. Weinigen waren namelijk geïnteresseerd

[Marketing Report Cannes] Rodger Werkhoven over iO

21-06-2023 | 10:09:00
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report

[MarketingReport Radio] Rodger Werkhoven over Artificial Intelligence en OpenAI als love brand

27-02-2023 | 09:46:00
Rodger Werkhoven is Independent Creative Director bij OpenAI en Executive Creative Director bij iO. We spreken we hem over kunstmatige intelligentie.

[Column] Rodger Werkhoven (iO Amsterdam): LEGACY™️: Het laatste tv-format van John de Mol

13-02-2023 | 17:05:00
Heel quantum dit: gevraagd worden om John de Mol ongevraagd advies te geven. Toch ben ik 'r dan 't typ naar om zo'n uitnodiging serieus toegewijd te aanvaarden

[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Rodger Werkhoven over OpenIA

27-06-2022 | 12:11:00
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Rodger Werkhoven, creative director experimenting with DALL-E 2 AI for OpenAI

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief