nieuws
Tag Resultaten
[Cross Media Bureau] Willem-Albert Bol over Abovo Maxlead
Tijdens de Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie het Bureau van het jaar is.
Abovo Maxlead lanceert AI Marketing Taskforce
Om marketingteams te ondersteunen lanceert marktleider Abovo Maxlead een nieuwe dienstverlening: de AI Marketing Taskforce
[Interview] Willem-Albert Bol: Innovatie praktisch toepasbaar maken is essentieel voor klanten
Willem-Albert Bol is CEO bij Abovo Maxlead. We spreken hem over de synergie tussen de verschillende bureau-onderdelen en de rol van innovatie
[De Belofte 2023] Willem-Albert Bol over Robin Vertelman
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Willem-Albert Bol is Robin Vertelman, Account & Business Development Manager bij Abovo Media
Fairphone kiest Abovo Maxlead als mediabureau
Fairphone kiest Abovo Maxlead (onderdeel Abovo Media & Local Planet) voor de komende twee jaar als mediabureau voor zowel Nederland als daarbuiten
[Interview] Willem-Albert Bol (Abovo Maxlead) over werken voor merken met lef
Willem-Albert Bol is CEO van Abovo Maxlead. We spreken hem onder meer over zijn bedrijf, werken voor merken met lef en lokaal adverteren via AM Local.
Abovo Maxlead breidt uit met vijf medior- en seniormedewerkers
Deze maand zijn bij Abovo Maxlead vijf medior- en seniorcollega’s van start gegaan. Ze gaan bijdragen aan de groei van Abovo Maxlead.
[MarketingReport Radio] Willem-Albert Bol en Rogier Bruggeman over de kracht van onafhankelijke mediabureaus
Willem-Albert Bol is CEO van Abovo Maxlead en Rogier Bruggeman is CEO van ZIGT. We spreken ze over de rol en strategie van onafhankelijke mediabureaus in Nederland
Willem-Albert Bol: Onrustige tijden vragen om flexibiliteit en snelheid, lef en vertrouwen
Abovo Maxlead lanceert AM Local. Wij bellen Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead
[Cross Media Bureau] Willem-Albert Bol over Abovo Maxlead
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Abovo Maxlead dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. We spreken Willem-Albert Bol, CEO Van Abovo Maxlead, over zijn bedrijf
[Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2022?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. Rond de jaarwisseling vragen wij mediabureaus naar hun plannen
[Column] Willem-Albert Bol: Ik wens alle bedrijven een offensief marketing 2022 toe
Ik wens alle bedrijven vooral een offensief marketing 2022 toe. Een jaar waarin lef de boventoon voert. Zelfs als het tegenzit. Zelfs als veel onzeker is. Zelfs als de war on talent uitdagingen biedt
[Interview] Willem-Albert Bol: Abovo en Maxlead bieden klanten eigenzinnigheid
Willem-Albert Bol is sinds kort CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media naar het bedrijf en zit nu figuurlijk aan de andere kant van het bureau. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over zijn bedrijf en het medium televisie
Arjan ter Huurne is Chief Growth Officer Abovo Maxlead
Per direct zal Arjan ter Huurne toetreden tot het management team van Abovo Maxlead in de rol van Chief Growth Officer (CGO). Hij wordt daarmee de trekker van innovatie bij het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland
Abovo Maxlead sluit zich aan bij Local Planet
Abovo Maxlead zal namens Local Planet de Benelux markt gaan bedienen. In alle drie de landen liggen grote kansen en de samenwerking heeft al diverse launching customers om mee te starten
[Column] Willem-Albert Bol: Op de eigenzinnigheid van ons mediavak
Tijdens het DeMedia100 Diner op 7 juli was Willem-Albert Bol, CEO van Abovo en Maxlead de spreker
[Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2021?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. Ieder voorjaar vragen wij mediabureaus naar hun plannen.
[Column] Willem-Albert Bol (Abovo): Investeren in marketing en communicatie is broodnodig voor commercieel succes
De grootste uitdaging van alle bureaus was en is nog steeds klanten helpen om het meeste effect uit hun marketinginvesteringen te halen. Actueel in 2021 is dat, ten onrechte, steeds meer CEO’s en CFO’s marketing en marketingcommunicatie als een kostenpost zien
Willem-Albert Bol CEO Abovo Maxlead
Willem-Albert Bol gaat na zeven jaar DPG Media vanaf april starten als CEO van Abovo Maxlead. Het bedrijf, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest, is een onafhankelijk marketing- en media-adviesbureau met 230 medewerkers en bestedingen van 200 miljoen euro