Tag Resultaten
[Budi & Thijs] Ban de zon
Ik las op LinkedIn dat er steeds meer jonge creatieven zijn die voor geen enkel gokmerk meer willen werken.
Bijvoorkeur en Wibra onthullen Huisman/-vrouw 2024
Na een zoektocht naar het grootste huishoudtalent van Nederland, is de finaleshow te zien op wibra.nl
[Budi & Thijs] Oplichters
Stelling van de dag: consumenten willen opgelicht worden! Zo, dat is eruit. In een ver verleden, wij werkten allebei bij Havas
[Budi & Thijs] Leuk moet!
De Customer Journey, dat is toch wel een van dé marketingbuzzwords van de laatste jaren. Google Trends heeft het even voor me uitgezocht
Bijvoorkeur werkt voor Mitsubishi Motors, gaat merkstrategie voor Europa aanscherpen
Mitsubishi Motors Europe (MME) heeft Bijvoorkeur gevraagd om de merkstrategie voor Europa aan te scherpen
[The List] Bijvoorkeur
Bijvoorkeur is het bureau dat reclame terug wil brengen naar de kern: het creëren van merkvoorkeur
[Budi & Thijs] Customer Destination
De Customer Journey, dat is toch wel een van dé marketingbuzzwords van de laatste jaren. Google Trends heeft het even voor me uitgezocht
Bijvoorkeur organiseert Huisman/-vrouw van het Jaar verkiezing met Henny Huisman voor Wibra
Bijvoorkeur lanceert een nieuwe verkiezing en niet zomaar een verkiezing. Voor de nieuwe klant Wibra gaat Henny Huisman op zoek naar de Huisman/-Vrouw van het Jaar
Bijvoorkeur aan de slag voor Wibra
Bijvoorkeur is bezig met het uitwerken van de eerste campagne voor Wibra. De campagne zal de komende maanden worden uitgerold
[Budi & Thijs] Reclame is een grote placebo-pil
Als jij een mooi glas rode wijn drinkt, ga jij dan wel eens in een hersenscanner liggen? Alles voor de wetenschap, Thijs
Budi en Thijs bundelen hun Marketing Report-columns in boekvorm
Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer van bureau Bijvoorkeur hebben hun columns die zijn verschenen bij Marketing Report gepubliceerd in boekvorm
[Budi & Thijs] Koester de onvoorspelbaarheid
Met veel plezier ben ik het boek 'The Art of Statistics' van professor David Spiegelhalter aan het lezen. Mijn dochters hebben al een keer of 4 gevraagd of ik dit vrijwillig doe of dat het een soort taakstraf is van mijn spiritueel leider (zoals je weet is dat mijn vrouw). Maar niets van dat alles Thijs, het is een topboek
Budi & Thijs schrijven meest gelezen column van 2023
In onze serie meest overzichtsartikelen mag deze natuurlijk niet ontbreken: de lijst met de meest gelezen columns van 2023
[Budi & Thijs] De consument heeft bijna altijd ongelijk
Thijs, het zijn gekke tijden. Zo schijnt de kloof tussen burgers en politici te moeten worden verkleind. Politici moeten meer op ons lijken, meer onze taal spreken. Je ziet nu al in de 2e kamer waar dat toe leidt. Scheldpartijen en bedreigingen, net als zaterdag op het voetbalveld. Van mij mag de kloof weer lekker groot worden Thijs. Ik wil niet dat politici op de gewone mens lijken.
[Interview] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer: We kennen maar één bureau dat merkvoorkeur belooft
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event. We spreken Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer, oprichters van bureau Bijvoorkeur.
[Budi & Thijs] Reclame rookgordijnen
Als meester-woord-patissier weet jij als geen ander hoe mensen achter de zoete geur van woorden aan kunnen lopen
Nominaties Audify Awards bekend
Kanshebbers zijn de radiocampagnes van Rijksoverheid, Douwe Egberts, KLUUN, Squla, Van Haren en dé VakantieDiscounter
[Budi & Thijs] ROI? Lang leve de verspilling!
Nu we ons eigen bureau hebben, leek het me goed om even stil te staan bij wat kengetallen. In het bijzonder ROI, Return on Investment
Bijvoorkeur wint Saitaku na pitch
Saitaku, het grootste Japanse foodmerk van Nederland, is klant geworden bij Bijvoorkeur. Aan de bureaukeuze ging een pitch vooraf.
[Marketing Report Radio] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer over Bijvoorkeur
[Marketing Report Radio] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer over Bijvoorkeur
[Budi & Thijs] Alle seinen op rood
Weet jij hoe het brein werkt? Jeff Hawkins heeft er een geweldig boek over geschreven: A Thousand Brains
Gepubliceerd door: Nico