nieuws
Tag Resultaten
[Grow] Dit kun je leren van Dentsu Creative Amsterdam, SAN Bureau van het jaar 2023
Dentsu Creative is verkozen tot Bureau van het jaar. Wat kunnen we van het Bureau van het jaar leren? En wat zijn de successen en uitdagingen?
[CMTA] Dentsu: Randstad - Andersom Sollicitatie
Samen met de grootste werkgevers van Nederland (tegelijk ook de belangrijkste klanten van Randstad) draaien we het hele sollicitatieproces om.
Dentsu Creative ontwikkelt #goodbyecar campagne Volkswagen
Inmiddels is één op de vier auto’s elektrisch aangedreven. Maar dat betekent niet dat afscheid nemen van je huidige auto zo gemakkelijk is
Wehkamp komt met 100 procent shoppable campagne
Wehkamp introduceert een campagne met presentatrice Leonie ter Braak waarbij middels QR-codes voor mode en fashionable living geshopt kan worden
Dentsu Creative ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Babboe
Babboe rijdt met Dentsu Creative de toekomst tegemoet in nieuwe internationale campagne
Dentsu lanceert Artificial Client voor creatieve feedback
Deze door kunstmatige intelligentie ontwikkelde experience simuleert klanten en geeft feedback op tv-commercials, brand identity, en UX design.
Dentsu Creative ontwikkelt campagne Ben je ongesteld ofzo?! voor Libresse
Libresse strijdt samen met vrouwen+ om deze opmerking voor eens en altijd de wereld uit te helpen
[Interview De Belofte 2023] Robert Heijmans: Kijk weer naar advertising als Mad (Wo)men!
Robert Heijmans is Trading Manager & Senior Media Consultant bij dentsu. Hij is genomineerd voor De Belofte 2023. We spreken hem.
[Interview] Ruud de Langen (dentsu): NPO moet weer meer reclame krijgen en diverser worden
In het kader van de Cross Media Awards publiceren we een interview met Ruud de Langen, jurylid van de bureaujury en Chief Growth Officer bij dentsu Benelux. In 2022 was Ruud de Langen Cross Media Man van het jaar
Dentsu Creative organiseert Marked: Branding event voor startups
Dentsu Creative slaat de handen ineen met Crisp, Mollie, Pieter Pot, Check, KPN en Keen Venture Partners en lanceert Marked. Dit is een jaarlijks terugkerend masterclass programma voor startups en scaleups op het gebied van positionering en brand identity
Maartje Mestrini (Dentsu Creative) en Jesse van Maanen (Megawatt) winnen MediaMarkt RA*W Treinpitch
Maartje Mestrini (Dentsu Creative) en Jesse van Maanen (Megawatt Group) winnen de pitch die ze in de 10 uur durende treinrit naar Cannes voor We Are RA*W en MediaMarkt hebben gecreëerd
Creatieven pitchen voor MediaMarkt in de trein naar Cannes
Een oproep aan de creatieve industrie om het jaarlijkse bezoek aan het Cannes Lions festival in juni per trein te brengen, in plaats van met het vliegtuig.
[Marketing Report TV] Boris Nihom over Dentsu Creative Amsterdam
Boris Nihom, CEO van Dentsu Creative Amsterdam, is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat met hem in gesprek
Dentsu Creative ontwikkelt campagne voor Randstad over tekort aan vakmensen
Randstad Nederland & Dentsu Creative Amsterdam zien dat vakmanschap last heeft van een imagoprobleem
Kruidvat, Dentsu Creative en Albert Heijn domineren SAN Accent 2022
Gisteravond vond in Studio 21 in Hilversum de jaarlijkse uitreiking van de SAN Accenten plaats
PostNL lanceert PostLab: post als onderdeel van de mediamix
PostLab ondersteunt marketeers bij creatieve conceptontwikkeling, productie en verzending van commerciële post als onderdeel van de mediamix
Dentsu Creative Amsterdam breidt social en entertainment-team uit
Het social en entertainment-team van Dentsu Creative Amsterdam wordt niet alleen vergroot, maar met name verbreed in kennis en kunde
Dentsu Creative ontwikkelt KPN-campagne over tv & entertainment
Dentsu Creative heeft een campagne ontwikkeld voor KPN om zijn entertainment-aanbod meer onder de aandacht te brengen. In de campagne verschijnt Louis de kat, voor de zevende keer in de hoofdrol
Dentsu Benelux en Braingineers openen het dentsu Attention Lab
dentsu Benelux gaat een langdurige samenwerking aan met neuroscience agency Braingineers. 17 november openden zij gezamenlijk, tijdens dentsu’s grootste klantevenement dentsu Cafe, de deuren van het dentsu Attention Lab
Dentsu ontwikkelt campagne Volkswagen ID. Buzz
Volkswagen Nederland introduceert de elektrische ID. Buzz & ID. Buzz Cargo met een ode aan 75 jaar unieke Volkswagen busjes in Nederland
Dentsu ontwikkelt campagne Sint belt aan KPN
Met de groeiende populariteit van de slimme video deurbel komt rond 5 december voor ouders ook een nieuw probleem om de hoek kijken. Want hoe bewijs je dat het écht Sinterklaas en niet de buurman was die aanbelde? KPN introduceert Sint belt aan, een service met aanbel-video’s van Sint. Voor ouders om te downloaden en aan kinderen te laten zien