Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 344039 | Tags:

Consumentenbond komt met sonic identity
23-07-2020 | 14:40:07
De Consumentenbond heeft een eigen sonic identity gelanceerd. Met een anthem en soundlogo wil de vertegenwoordiger van consumenten zich meer profileren
Dept enhances The Van Gogh Museum with smart functionalities
22-07-2020 | 13:49:28
Digital agency Dept is among the team that was involved in the website design of The Van Gogh Museum that now offers visitors more information on the life and of Van Gogh.
Dept en Q42 pakken website Van Gogh Museum aan
16-07-2020 | 10:26:36
Techbureau Q42 (development) en digital agency Dept (concept en design) hebben in samenwerking met het Van Gogh Museum de website een opfrisbeurt gegeven
C&A selects Dept to enhance its e-commerce platform
15-07-2020 | 11:18:15
Retail clothing store C&A has picked Dept to support the optimization of its webshop and app as it seeks to offer customers seamless digital user experience.
C&A optimaliseert e-commerce platform samen met Dept
09-07-2020 | 13:48:00
Digital agency Dept heeft C&A ondersteund bij het optimaliseren van haar webshop. De webshop op mobiel en desktop is daarbij verder ontwikkeld en verbeteren
Takeaway.com picks Dept to drive its B2B e commerce business
30-06-2020 | 15:09:03
Online food delivery marketplace Just Eat Takeaway.com has picked digital agency Dept to accelerate its new e-commerce platform for the partner services (B2B) department.
Just Eat Takeaway.com en Dept werken aan nieuw B2B e-commerce platform
25-06-2020 | 12:38:30
Maaltijdplatform Just Eat Takeaway.com heeft digital agency Dept voor het bouwen en versnellen van het nieuwe e-commerce platform voor de partner services (B2B) afdeling
FIFA World Football Museum picks Dept to handle digital marketing
04-06-2020 | 17:35:28
FIFA World Football Museum in Zurich has appointed Dept to offer assistance in digital marketing, with community management on social media and with the website relaunch.
FIFA Museum versterkt digitale aanwezigheid met Dept
04-06-2020 | 11:31:46
Het FIFA World Football Museum in Zurich, een dochteronderneming van FIFA, heeft na een intensieve pitch Dept aangewezen om ondersteuning te bieden bij drie projecten
Dept maakt 19:00 uur-campagne voor Lucky Day
25-05-2020 | 09:21:06
Dept, Mindshare en Greenhouse ontwikkelden de campagne Om 19:00 uur weet je ’t voor Lucky Day, een van de zeven spellen van de Nederlandse Loterij
Dept ontwikkelt Zooo veel money-campagne voor Eurojackpot
12-05-2020 | 11:04:13
Na een pitch eerder dit jaar is Dept verkozen tot het digitale creatiebureau van Eurojackpot. Op 11 mei is vanuit deze samenwerking de eerste online-first campagne live gegaan. De campagne geeft verdieping aan Eurojackpot haar merkmantra Zooo veel money
Hunkemöller vraagt Dept voor Duitse SEO-activiteiten
07-05-2020 | 17:31:00
Hunkemöller heeft Dept gevraagd de Duitse SEO-activiteiten in Duitsland te verzorgen. De bedoeling is de digitale marketingpositie van het lingeriemerk te versterken
Health-techbedrijf Castor kiest voor Dept
30-04-2020 | 09:50:40
De internationale health-techorganisatie Castor schakelt de hulp van digital agency Dept in om de performancemarketing te perfectioneren
Club Brugge en Studio Dumbar rebranden Club Brugge Vrouwen tot Club YLA
15-04-2020 | 12:21:00
Club Brugge heeft besloten haar vrouwenteam een andere naam te geven: Club YLA. De voetbalclub heeft samen met Studio Dumbar een ontwerp daartoe gemaakt met logo, outfit, merchandise, social media,website, fotografie en motion graphics
Dept maakt campagne voor Thuiswinkel.org
14-04-2020 | 14:18:00
Per dag worden 1,5 miljoen pakketjes besteld. Thuiswinkel.org ontwikkelde in samenwerking met Dept een campagneboodschap om de consument begrip te vragen voor de werknemers die zich blijven inzetten om mensen in hun (levens)behoeften te kunnen voorzien
Dept picked as reseller of Google cloud and marketing platform
09-04-2020 | 11:25:27
Digital agency Dept has been selected to become a reseller of Google Cloud and Google marketing platform.
Dept aangesteld tot reseller van Google Cloud en Google Marketing Platform
03-04-2020 | 15:50:00
Digital agency Dept is reseller geworden van Google Cloud en het Google Marketing Platform (GMP). Daarmee kan Dept volgens eigen zeggen haar klanten in de EMEA-regio beter bedienen
Polaroid herintroduceert zichzelf digitaal met Dept
01-04-2020 | 12:41:00
Polaroid heeft digital agency Dept geselecteerd voor een rebranding en ondersteuning voor het full/funnel-marketingproces op wereldwijde schaal. Het doel is het merk opnieuw te introduceren en het versterken van de marktpositie
ProRail kiest Dept
13-03-2020 | 09:47:18
Prorail heeft Dept gekozen voor haar online uitingen. De spoorinfrastructuurbeheerder is gevraagd haar digitale uitingen te optimaliseren
Dept ontwikkelt digitale expositie 150 jaar Bijenkorf
09-03-2020 | 09:30:18
Dept heeft samen met de Bijenkorf een website ontwikkeld die het 150-jarig bestaan van het warenhuis viert. De website laat de verschillende decennia zien middels illustraties, motion en geluidsfragmenten
Dept neemt Deens bedrijf Sorthvid over
05-03-2020 | 14:17:16
De in Kopenhagen gevestigde strategic design agency Sorthvid heeft zich aangesloten bij digital agency Dept
Hinderling Volkart sluit zich aan bij Dept
31-01-2020 | 12:16:17
Dept krijgt 100 procent van de aandelen, inclusief de dochterondernemingen Hinderling Volkart Bern en HV Italic. In ruil daarvoor nemen de eigenaren Michael Hinderling, Michael Volkart en Severin Klaus, een aandeel in Dept
Dept creëert campagne Word leraar in Den Haag
17-01-2020 | 09:21:00
De Haagse organisaties De Rode Loper en Klassewerk willen verandering aanbrengen in het structurele lerarentekort en hebben Dept gevraagd om mensen met een andere blik naar het vak te laten kijken
Dept verzorgt herpositionering Bastion Hotels
03-01-2020 | 09:16:00
Bastion Hotels slaat een nieuwe weg in met de positionering Waar heel Holland slaapt. De positionering wordt gelanceerd om Bastion Hotels opnieuw voor te stellen aan Nederlanders. De campagne is bedacht door Dept en te zien en horen op televisie, radio en social media
The Carlyle Group neemt meerderheidsbelang in Dept
20-12-2019 | 13:29:24
Internationaal investeringsfonds The Carlyle Group maakt bekend dat het een meerderheidsbelang verwerft in Dept. Voor deze transactie trad JEGI | CLARITY als corporate financieel adviseur op voor het digitale bureau
[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Romy Onderwater, junior-producer bij Dept
01-10-2019 | 10:23:00
Romy Onderwater is junior-producer bij Dept. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar
DEPT, Pink Rabbit en NewsLab komen met campagne tegen weggooien spullen
09-09-2019 | 10:26:54
De campagne Waardeer het. Repareer het van SIRE is een samenwerking tussen DEPT, Pink Rabbit en NewsLab. Ze werkten om niet aan deze oproep om kapotte gebruiksartikelen niet weg te gooien, maar te maken of laten maken
LEROI Consulting sluit zich aan bij Dept
28-08-2019 | 12:06:00
LEROI is in 2014 opgericht door Christian Lubasch en Marc Preusche. De organisatie telt dertig experts op het gebied van dataconsulting, tech stack-optimalisatie en het bouwen van data-gedreven organisaties
Dept wint drie Red Dot Design Awards
15-08-2019 | 11:25:00
Digital agency Dept ontving drie Red Dot Design Awards voor hun werk voor het Van Gogh Museum, Request en Cities in Motion
Dept lead agency voor spellenmaker Jumbodiset
23-07-2019 | 09:50:37
Jumbodiset kiest voor Dept als lead agency. Het spel-, puzzel- en speelgoedconcern versterkt daarmee zijn merken in vijftig landen waarin zij wereldwijd opereert en zet in op meer schermvrije gezelligheid en plezier
Dept ontwikkelt Raise the Bar-campagne voor JBL
12-07-2019 | 09:36:00
Met de nieuwe JBL soundbar stap je de wereld binnen van jouw favoriete game, wedstrijd of film. Want hoe belangrijk beeld ook is, met geluid komt de wereld van je televisie pas écht tot leven. Om die boodschap te promoten hebben Dept en JBL een innovatieve, digitale campagne ontwikkeld: Raise the bar.
Mizuno stelt Dept aan als creatief bureau
28-06-2019 | 12:36:00
Mizuno gaat in zee met digitaal bureau Dept om zo hun creatieve, digitale en e-commercestrategie verder te ontwikkelen
Nieuwe merkcampagne Hero Baby breekt met perfecte reclameplaatje
06-06-2019 | 14:17:00
Hero Baby heeft, in samenwerking met digitaal bureau Dept, een nieuwe merkcampagne gelanceerd. Onderdeel daarvan is een merkfilm, waarin kersverse en aanstaande ouders worden gevolgd in nieuwe, intieme en soms onhandige situatie
Marcel van der Heijden vertrekt bij Dept
22-05-2019 | 09:54:00
Marcel van der Heijden was sinds 2011 de oprichter en Managing Director van reclamebureau a friend of mine dat half 2016 opging in Dept
Indie ontwerpt huisstijl bvA
16-05-2019 | 09:59:17
BvA noemt zich voortaan een netwerk voor merkleiders. Bij deze positionering horen een nieuwe huisstijl en website. De huisstijl komt uit de koker van Indie, de site is ontworpen door Dept en de CCI-groep zorgde voor de technische realisatie
Rens Verweij wordt Head of Strategy Dept
28-03-2019 | 10:28:00
Rens Verweij is per 1 april 2019 aangesteld als Head of Strategy bij Dept.Rens Verweij is nu nog Head of Innovation van VIRTUE, het in-house creatieve bureau van VICE
Dept neemt Rocket Insights over
12-03-2019 | 15:23:00
Dept neemt het Amerikaanse agency Rocket Insights over. Met een focus op digital products en nieuwe interfaces op het gebied van voice, AR, VR en mixed reality zet Dept hiermee nog meer in op innovatie
Dimi Albers CEO Dept
31-01-2019 | 14:14:00
Dept benoemt Dimi Albers tot CEO en koopt e3creative in het Britse Manchester aan
Dept lanceert nieuwsbrief via WhatsApp
05-09-2018 | 14:13:00
Dept lanceert een variant op de gebruikelijke nieuwsbief, namelijk door middel van een WhatsAppbericht
[Interview] Dimi Albers: Overal in de wereld zijn klanten op zoek naar creativiteit
21-08-2018 | 14:21:00
Dept bemachtigde de afgelopen weken vaak een plek op ons platform; het regent er nieuwe klanten, nominaties én prijzen. Dat het goed gaat, is dus zacht uitgedrukt. Wij spreken Dimi Albers, Managing Director van Dept
Dept valt in de prijzen met twee Red Dot Awards
20-08-2018 | 13:28:00
Dept mag eind oktober twee Red Dot Communication Design Awards in ontvangst nemen. De digital agency won de prijzen voor de website van Kempen en de microwebsite voor '100 jaar Mondriaan'
Dept aan de slag voor one happy island Aruba
31-07-2018 | 10:53:00
Verschillende teams van Dept werken samen voor de campagnes. Zo helpt Dept Aruba met SEO-campagnes op te zetten en uit te voeren. Er wordt gewerkt met geautomatiseerde campagnes op basis van machine learning en smart bidding en er wordt gemeten
Visumate en XAVA Media sluiten zich aan bij Dept
17-07-2018 | 13:22:00
Samen met visumate voegt ook hun sister agency XAVA Media zich bij Dept. XAVA Media positioneert zichzelf als een technologie- en marketingpartner die bedrijven begeleidt bij hun digitale transformatie
Dept versterkt Scandinavische ambities met overname Deense QuantAds
12-07-2018 | 10:09:49
QuantAds, een online marketingbureau in Denemarken, wordt onderdeel van digital agency Dept. Het Deense bureau heeft 50 mensen in dienst vanuit hun basis in Kopenhagen en zal met hun aansluiting de internationale ambities van Dept verder versterken
Bol.com kiest Dept als lead agency
12-07-2018 | 09:44:00
Bol.com heeft na een bureau-oriëntatie en pitchtraject gekozen voor agency Dept, dat eerder deze week ook Beiersdorf in het portfolio mocht toevoegen. Bol.com is ervan overtuigd dat Dept met hun digitale DNA in combinatie met de creatieve geest, het juiste bureau is
Beiersdorf kiest voor digital agency Dept
09-07-2018 | 10:07:00
Beiersdorf, bekend van huidverzorgingsmerken zoals Nivea, Labello, Hansaplast en Eucerin, kiest voor Dept als digitale partner. Na een pitchtraject heeft Beiersdorf gekozen voor Dept als haar digitale bureau voor Nederland. Dept gaat aan de slag met de digitale strategie, social, eCRM, online sites en analytics
Dept maakt campagne voor YAZOO
26-06-2018 | 15:40:00
Dept maakt voor de lancering van de nieuwe smaak Chocolate Mint een interactieve game voor YAZOO
Dept zet 25 brand ambassadors in voor Signify
14-06-2018 | 14:35:00
Dept gaat samenwerken met influencers voor Signify, het voormalige Philips Lighting. Philips en Dept werken inmiddels 7 jaar samen
Factor-a en Yourposition sluiten zich aan bij Dept
28-05-2018 | 11:34:00
Dept breidt haar netwerk uit met de aansluiting van factor-a, een bedrijf in Amazonmarketing en Yourposition, een Zwitsers digitalmarketingbedrijf

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie