Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 571059 | Tags:

Roze puppet in Fitzroy-campagne voor InShared
31-05-2021 | 10:35:47
De campagne van InShared in van start gegaan. Hierin speelt een roze puppet de hoofdrol. Hij wijst autobezitters op de voordelen van de verzekeraar en de autoverzekering
Creative Director Mischa Schreuder verruilt Publicis Groupe voor Fitzroy
10-05-2021 | 09:57:00
Mischa Schreuder wordt per direct Creative Partner bij bureau Fitzroy in Amsterdam. Het bureau wil met de komst van Mischa enerzijds grotere merken gaan bedienen en anderzijds ook meer zelf gaan investeren in eigen producten
Fitzroy ontwikkelt 0.0-campagne voor Grolsch
13-04-2021 | 09:17:45
Voor Grolsch bedacht Fitzroy een campagne voor de Grolsch 0.0-bieren in het kader van het Proef Karakter-thema
[Column] Jur Baart (Fitzroy): Clubhouse is een signaal dat nieuwe behoeftes ontstaan
08-03-2021 | 22:29:00
Deze nieuwe anderhalvemeterhotspot – waar je nog wel voor uitgenodigd moet worden – zit vol kansen en valkuilen. Dus, wat moet je hier als merk? Om dat goed te kunnen beantwoorden, moet je aan de achterkant van de hype rond Clubhouse kijken
[Forum] Wat kunnen marketeers met Clubhouse?
05-03-2021 | 16:36:00
Voor wie dacht dat het landschap van social media wel zo'n beetje af was, komt bedrogen uit. Ja TokTok, ach... Maar nu Clubhouse. Dat kwam toch uit het niets en nu - binnen een paar weken - heeft iedereen het over Clubhouse - wow!
Fitzroy ontwikkelt naam, identity en campagne voor Beyond Eyes
16-02-2021 | 15:41:30
Fitzroy ontwikkelde de naam, identity en b2b-campagne voor de start-up Beyond Eyes. In dit initiatief bundelen Heijmans en CSU hun kennis en kunde om klanten te verzekeren van slim(mer) gebouwbeheer. Het motto daarbij is Building happy people
[Column] Jur Baart: Het begin van de gouden eeuw online
18-01-2021 | 10:30:09
Deze column gaat over de verschuivingen in de virtuele wereld. Want terwijl wij allemaal dagen achter Zoom zitten, gebeuren er hele mooie en bijzondere dingen naast onze online vergaderingen
[Column] Jur Baart (Fitzroy): 2021 wordt het jaar van Diversify or Die
11-01-2021 | 15:08:47
2020 was een goed jaar voor de supermarkten, de bouwmarkten, de toetjes en jawel… de ledbureaulamp-ringen. Maar er waren veel meer bedrijven die het zo lastig hadden en die geen enkele reden zagen om hun marketingbudget in te zetten. Laat staan te verhogen
Fitzroy en Yumeko beginnen campagne: Koop goed beddengoed
08-01-2021 | 11:29:14
Het Amsterdamse beddengoedmerk Yumeko en Fitzroy trapten 2021 af met haar landelijke campagne Koop goed beddengoed
Fitzroy sluit zich aan bij ICOM
11-12-2019 | 12:25:31
ICOM, een wereldwijd netwerk van onafhankelijke reclamebureaus in het aanbieden van marketing communicatie, digitale media en aanverwante diensten heeft een nieuw lid aangekondigd: Fitzroy uit Amsterdam
Fitzroy brengt whitepaper Retail Remixed uit over online koopgedrag millennials en gen Z
29-11-2019 | 09:37:10
De whitepaper tackelt de vraag hoe webwinkeliers de opkomende generaties aan zich kunnen binden zonder hun huidige klant uit het oog te verliezen
Fitzroy en BAAS winnen activatieaccount Sony Playstation
20-08-2019 | 12:23:00
Sony Interactive Entertainment Benelux heeft na een pitchproces besloten het pr-activatieaccount onder te brengen bij de combinatie van twee bureaus: reclamebureau Fitzroy en pr-bureau BAAS Amsterdam. De samenwerking begint op 1 september 2019
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Big Green Egg
27-06-2019 | 10:30:00
Big Green Egg Europa heeft na een bureau-oriëntatie Fitzroy gevraagd om een campagne te ontwikkelen voor de groei van het merk in Europa
Fitzroy ontwikkelt babyvoedingsmerk
26-06-2019 | 11:28:00
Met de lancering van The Pure Goat Company is een nieuw babyvoedingsmerk gelanceerd. Pure Goat heeft strategisch creatief bureau Fitzroy in de arm genomen voor haar positionering en al haar communicatie
Fitzroy komt met whitepaper Edibles - tasting the future of food and drinks
20-05-2019 | 11:35:00
Bij Fitzroy zijn de afgelopen tijd onder andere de veranderingen binnen Online services, Health en Food & drinks in kaart gebracht. Voor deze laatste sector is er nu een wrap-up beschikbaar in de vorm van een pdf
Fitzroy maakt campagne voor InShared
19-11-2018 | 12:56:00
Fitzroy maakt een campagne voor InShared. Schade voorkomen levert op, dat is de boodschap van de campagne. Met deze campagne wil InShared de huidige merkbelofte We all benefit tot leven brengen
Fitzroy maakt NON-STOP-NU campagne voor NU.nl
NU.nl en Fitztroy lanceren NON-STOP-NU. Dit is een crossmediale campagne waarmee enerzijds de mogelijkheden van de gepersonaliseerde app in de spotlight wordt gezet en anderzijds alle verschillende rubrieken, features en deals

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie